Autor Wątek: Przewody i kopułka  (Przeczytany 8537 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Przewody i kopułka
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 25, 2010, 22:25:39 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
napiecie cewki w roverze i poldoroverze jest 12V, bo cewka zasilana jest z przekaznika glownego, nie żadne tam 5V
teraz jesli bede zmienial to bede szukal oryginalow albo NGK, zle doswadczenia mam z janmorem i championem
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Przewody i kopułka
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 26, 2010, 00:01:14 am »

atu_rover

  • Gość
Nie byłem pewny ile bo nie mierzyłem. Po wpieciu sie do staga tak mam napisane. jak włącze z 5v na 12v to gaz nie działa. Pozatym nie wiem jakiego masz rovera?Jezeli kwadratowego to rzeczywiscie mozesz miec tak jak w poldku. Ja miałem 2 obłe.96 i 98.rozniły sie zestawem przekazników.98 ma 2 a nie 1 jak 96 lub poldon.Pozatym cewka zupełnie inaczej wygląda niz w poldku :P

Przewody i kopułka
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 26, 2010, 16:05:58 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
wczesniej mialem kanciaka, widac go w stopce, teraz R 800 z konca produkcji 2.0 serii T
w sumie to nie ma znaczenia, nie widzialem jeszcze cewki na 5V, co najwyzej 6V stare dwusuwy
przeciez to latwo sprawdzic na schemacie z czego zasilana jest cewka
nie bardzo rozumiem tez, po co by bylo obnizac napiecie dla cewki w samochodach z 12-voltowa instalacja,  to przeciez straty i pewnie gorsze parametry iskry
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Przewody i kopułka
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 26, 2010, 18:03:54 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
W serii T cewka ma wyjscia na kazdy cylinder i umieszczona jest przy samej glowicy, ale akurat to nie ma najmniejszego znaczenia dla posiadaczy FSO - no moze dla jednego bedzie mialo :)

Nie wiem dlaczego twierdzisz ze w 1.4 sa jakies problemy z przebiciami - tak jak  by to byl jakis ogolny problem. Mialem poldorovery i nigdy jakos z iskra nie mialem problemow. Nigdy mi nie szarpal z tego powodu o czym tez pisales. Nie musialem przenosic cewki choc mysle ze to moze delikatnie pomoc na moc iskry. Nie mialem przebic na nadkola, na sciane grodziowa, na glowice itp. Po prostu. Sprawne, dobre przewody, i nowa kopulka z palcem eliminuja problem.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Przewody i kopułka
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 26, 2010, 20:55:02 pm »

atu_rover

  • Gość
"no moze dla jednego bedzie mialo" ? Tak sie pytam, od tego forum jest. Rozkminiałem co by sie dało podmienic z roverka do poldka na lepsze, bo mam i poldka i roverka i duzo czesci.

     Inni uzytkownicy piszący powyzej mieli z tym problemy. Znam to na wylot, miałem nawet rzadko spotykane problemy z cewką. Niby auto jezdzi ok ale jak otworzysz maske w nocy to jest dyskoteka. Narąbałem kilometrów poldkami 1.4 i tak poprostu uwazam. Ojciec miał 2 od nowosci, wujek 2 od nowosci, ja 3 którymi jezdziłem i kilka sztuk do przeszczepu na silnik. Znajomi handlarze od groma i troche takich przepuscili . Przynajmniej 30 szt jezdziłem. Troche sobie z tym autem podżyłem. Takie moje zdanie. Twoje moze byc inne. Jak sie kiedys spotkamy na zywo to podyskutujemy, to nie jest temat dobry na forum.

Przewody i kopułka
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 26, 2010, 21:17:32 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
Cytat: "atu_rover"
Czyli masz takie samo auto jak kolega senn#1869


zgadza sie, tylko troche mlodsze

Cytat: "atu_rover"
A słynny fiacur 1.4 gdzie się podziewa?


a jest sobie , odpalany okazjonalnie

Cytat: "atu_rover"
W serii T tez sa takie problemy z przebijaniem kabli jak w poldkach 1.4?


ani tu, ani tu, nie mam i nie mialem problemow z przewodami, a najciekawsze jest to, ze w 125p mam przewody Lucas z naszego poldorovera 1.4 ktorego mielismy od nowosci
przewody te maja obecnie 14 lat
moze dlatego ze silnik ma maly przebieg, ale tez jezdzil na lpg
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350