Autor Wątek: Silnik z fwd do rwd?  (Przeczytany 22733 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Silnik z fwd do rwd?
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 02, 2009, 07:56:56 am »

STax

  • Gość
Cytat: "pit"
byla kiedys akcja z poldkiem z m20b25

Tak apropo - widziałem kiedyś na allegro 125p z silnikiem bmw, ale 1.8 chyba.

Silnik z fwd do rwd?
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 02, 2009, 09:01:34 am »

200sx

  • Gość
Cytat: "pit"
200sx, byla kiedys akcja z poldkiem z m20b25 pod maska i niczym dobrym sie to nie skonczylo.. poldki nie nadaja sie w zaden sposob na r6..
mozliwe,nigdy nie robilem w tym kierunku pomiarów komory poloneza :p lecz trzeba przyznac ze tamten 2.5 zamiatał  :) choc nie wiem czy nie prosciej byloby jezdzic juz e30 z tym silnikiem , lzejsza i przystosowana do tego...

[ Dodano: 02 Wrz 2009 09:03 ]
Cytat: "STax"
Cytat: "pit"
byla kiedys akcja z poldkiem z m20b25

Tak apropo - widziałem kiedyś na allegro 125p z silnikiem bmw, ale 1.8 chyba.
tak,to był 1.8, 1.8 ma 4 gary,wiec krótszy i "bez problemu" wchodzi, dziwie sie ze nikt sie nie podjął włozenia IS-a, zdrowy IS w porównaniu do zwykłej 1.8 to jest jak Pit-a V8 i moja eta  :D  :mrgreen:

Silnik z fwd do rwd?
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 02, 2009, 13:46:58 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
e30 nie jest lzejsze od poloneza - znowu ci sie pokickalo ,
o ile wlozyc R6 to jest troche prucia poldasa ,to wlozenie R4 jest juz bardziej obiecujace ,
tylko ,ze zdrowe IS to pozne 1.9 ,ktore troche kosztuje i ... ma garb na misce nie z tej strony co trzeba,
a wiec w takie wydatki to moga sie bawic rowerowcy ,bo 1.8 napewno wejdzie na miejsce 1.4 ,a tu kupic drogi silnik i odrazu go pruc ,nie wiedzac skad wziasc czesci to jednak ryzyko,
silnik R4 z merola ma garb z dobrej strony ,mozna by probowac ,

w takim zestawieniu pakowac sie w silnik fwd nie ma najmniejszego sensu - ceny te same co silniki z bmw czy merola ,a rzezba wieksza - i rozpietosc modeli tez pokazna ,w koncu 2.3 kompresor to 193KM ma  :mrgreen:
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Silnik z fwd do rwd?
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 02, 2009, 14:51:51 pm »

200sx

  • Gość
Cytat: "KGB"
e30 nie jest lzejsze od poloneza - znowu ci sie pokickalo ,
przykro mi,uczył mnie nie będziesz,miałem poloneza,mam e30, byłem e30 na wadze - z silnikiem R6,połową baku i normalnym wyposazeniem - 1085kg.

Silnik z fwd do rwd?
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 02, 2009, 15:37:24 pm »

STax

  • Gość
A ważył ktoś poloneza? Bo wg danych bmw waży coś ponad 1100kg czy koło 1200, polonez bliżej 1100 jeśli dobrze pamiętam...

Silnik z fwd do rwd?
« Odpowiedź #45 dnia: Wrzesień 02, 2009, 15:59:08 pm »

200sx

  • Gość
Cytat: "STax"
A ważył ktoś poloneza? Bo wg danych bmw waży coś ponad 1100kg czy koło 1200, polonez bliżej 1100 jeśli dobrze pamiętam...
dane podawane sądla szerokiej (nowszego,cięższego modelu) ja mam tą lżejszą , polonez w dowodzie ile ma? 1200? bo juz nie pamietam no chyba ze ktos ważył,to niech poda z jakim silnikiem

Silnik z fwd do rwd?
« Odpowiedź #46 dnia: Wrzesień 02, 2009, 16:15:00 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
W dowodzie jest 1060kg Rover, 95r. na złomie na wadze wyszło 1090kg (instalacja gazowa i troche badziewia w środku)
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Silnik z fwd do rwd?
« Odpowiedź #47 dnia: Wrzesień 02, 2009, 16:20:45 pm »

STax

  • Gość
1.6 gli ma w dowodzie chyba coś ponad 1100 (1125?) ale nie pamiętam.

Silnik z fwd do rwd?
« Odpowiedź #48 dnia: Wrzesień 02, 2009, 17:17:43 pm »

Offline pit

  • dawny Piotrek#389
  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 79
:lol: echh..optymiści :p

Caro 1.5/1.6 mial 1135kg, 1.4 1120, a 1.9d 1160.

Te 1060 to chyba po ostrym tlenowym lifcie :lol:
FSO Padlina '95 2.0 8V - było :(
Sprinter max 2.3D - był
Sprinter max 2,9TD - był
BMW E34 540 V8 - jest :]
Opel Combo 1.4 B+G - jako skuter :D

Silnik z fwd do rwd?
« Odpowiedź #49 dnia: Wrzesień 02, 2009, 18:24:13 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "200sx"
Cytat: "KGB"
e30 nie jest lzejsze od poloneza - znowu ci sie pokickalo ,
przykro mi,uczył mnie nie będziesz,miałem poloneza,mam e30, byłem e30 na wadze - z silnikiem R6,połową baku i normalnym wyposazeniem - 1085kg.

no widzisz ,tyle co borewicz,
nie polecam jednak wag na zlomach ,bo oszukuja w wiadoma strone
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Silnik z fwd do rwd?
« Odpowiedź #50 dnia: Wrzesień 02, 2009, 19:35:36 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
200sx, Pytał ile jest w dowodzie to napisałem. szczerze: mam gdzieś ile dokładnie waży mój samochód
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Silnik z fwd do rwd?
« Odpowiedź #51 dnia: Wrzesień 25, 2009, 19:14:47 pm »

wito

  • Gość
a ja mam pytanko czysto teoretyczne, czy do poldka podejdzie silnik 1,9 tdi VW? W pasatach i audi a4 jest montowany wzdłużnie, kolektor z dobrej strony, gabaryty też nie za duże.

Silnik z fwd do rwd?
« Odpowiedź #52 dnia: Wrzesień 25, 2009, 19:18:13 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2865
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
jakby udalo Ci sie postawic silnik bardziej w pione to mysle ze daloby rade
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Silnik z fwd do rwd?
« Odpowiedź #53 dnia: Wrzesień 25, 2009, 19:57:20 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
tylko skrzynie pod to skolowac to bedzie trudno ,
no i po co diesel szmelcwagena ? nie tani ,klopot z wlozeniem ,
diesel cytryny z turbo bedzie znacznie latwiej wlozyc ,na pewno nie bedzie drozszy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Silnik z fwd do rwd?
« Odpowiedź #54 dnia: Wrzesień 26, 2009, 00:46:28 am »

wito

  • Gość
pytam czysto teoretycznie jak narzazie, za VW nie przepadam, ale cza przyznać ze te silniki są dobre jednym słowem sie im udały. ze skrzynia nie mam pojęcia wogole sie w temat nie zagłębiałem z czego by można zaadaptować

Silnik z fwd do rwd?
« Odpowiedź #55 dnia: Wrzesień 26, 2009, 20:16:22 pm »

NeoN

  • Gość
Skrzynkę można szukać z byle jakiego Audi z wzdłużnym silnikiem i napędem quattro, kwestia zaspawania dyferencjału środkowego (TorSen). Ważne żeby skrzynia pochodziła od silnika czterocylindrowego, bo często spotykane B3/B4 quattro miały silniki pięciocylindrowe z innym rozstawem śrub niż silniki VW.

Silnik z fwd do rwd?
« Odpowiedź #56 dnia: Wrzesień 27, 2009, 22:07:10 pm »

e_gregor

  • Gość
Jak dla kogoś 1.9TDI jest synonimem luksusu na tyle, żeby dla niego bawić się w SWAPa... to niech sobie kupi Passata albo A4

Jest duuużo więcej lepszych silników niż te klekoczące śmierdziele

Silnik z fwd do rwd?
« Odpowiedź #57 dnia: Wrzesień 28, 2009, 08:49:28 am »

STax

  • Gość
Cytat: "e_gregor"
Jest duuużo więcej lepszych silników niż te klekoczące śmierdziele

Chociażby fiatowskie JTD/mJet jesli chodzi o diesle  :mrgreen:

Silnik z fwd do rwd?
« Odpowiedź #58 dnia: Wrzesień 28, 2009, 09:15:29 am »

e_gregor

  • Gość
Diesle to są dobre do ciężarówek albo lokomotyw. Przez te wszystkie zawszone TDI, TDS, TD, TDCi, DT itp. poumieramy na raka od cząstek stałych odkładających się w płucach. Co z tego że te silniki mało palą, maja kopa (pojęcie względne - krótkie biegi na mieście sprawiają że ja jestem za skrzyżowaniem gdy diesle są dopiero pod sygnalizatorem). Niby też są juz ciche i ekologiczne. Ale co z tego jak czasem po przejechaniu 30-40kkm od wyjazdu z salonu zaczyna się  stukowa "orkietra", nieco później kopcenie.

Te auta miałyby sens tylko jakby 90% społeczeństwa było stać kupić taką jednorazówkę i po nakręceniu 50kkm lub 2 latach auto oddać na surowce wtórne. Tak na marginesie. Ciekawe czemu wypożyczalnie pozbywają się aut właśnie przy takich niskich przebiegach...

Silnik z fwd do rwd?
« Odpowiedź #59 dnia: Wrzesień 28, 2009, 09:28:12 am »

snikers

  • Gość
Cytat: "e_gregor"
Diesle to są dobre do ciężarówek albo lokomotyw. Przez te wszystkie zawszone TDI, TDS, TD, TDCi, DT itp. poumieramy na raka od cząstek stałych odkładających się w płucach. Co z tego że te silniki mało palą, maja kopa (pojęcie względne - krótkie biegi na mieście sprawiają że ja jestem za skrzyżowaniem gdy diesle są dopiero pod sygnalizatorem). Niby też są juz ciche i ekologiczne. Ale co z tego jak czasem po przejechaniu 30-40kkm od wyjazdu z salonu zaczyna się  stukowa "orkietra", nieco później kopcenie.

Te auta miałyby sens tylko jakby 90% społeczeństwa było stać kupić taką jednorazówkę i po nakręceniu 50kkm lub 2 latach auto oddać na surowce wtórne. Tak na marginesie. Ciekawe czemu wypożyczalnie pozbywają się aut właśnie przy takich niskich przebiegach...

bo z dieslem trzeba sie obchodzic jak z jajkiem i wiedziec jak jezdzic. a nie cisnac do oporu... Myslisz ze sie dba o wypozyczone auto :)