Autor Wątek: GSI w DF czy dużo grzebaniny?  (Przeczytany 3617 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

GSI w DF czy dużo grzebaniny?
« dnia: Sierpień 31, 2009, 20:19:27 pm »

lisu

  • Gość
Witam sznownych kolegów mam pytanie czy dużo zabawy jest z wsawieniem GSI do fiaciora? jako tako z silnikem to raczej nie ma problemu jak mi się zdaje tylko chodzi o okablowanie czy podpasuje pod starą wiązke(oczywiście czy da rade przerobić) . Jeżeli nie tu napisałem posta to prosze o przeniesienie i z góry dziękuje

GSI w DF czy dużo grzebaniny?
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 31, 2009, 20:27:34 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Założyć i przerobić da się wszystko.
Najlepiej jakbyś porównał schematy PLUSA GSI i DF-a.
Nie jestem za mocny w elektryce, ale myślę, że mając schematy w łapie, da się to bez problemu uruchomić.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

GSI w DF czy dużo grzebaniny?
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 31, 2009, 20:36:52 pm »

lisu

  • Gość
mlodyolek#1934, Wiązka to nie problem. do adriana mam nie całe 200metrów ale chodzi o to że nie chce mi się przekładać całej wiązki :D

GSI w DF czy dużo grzebaniny?
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 31, 2009, 20:44:55 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
A ja bym przełożył wiązkę, bo będziesz miał młodszą elektrykę/okablowanie silnika, a to równa się mniejszym spadkom napięcia i eliminacją ewentualnych problemów z tym związanych :wink:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

GSI w DF czy dużo grzebaniny?
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 31, 2009, 20:55:56 pm »

lisu

  • Gość
to odrazu i srodek zmienie :wink:

GSI w DF czy dużo grzebaniny?
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 31, 2009, 22:10:53 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Wiązkę trzeba przełożyć cala z poloneza łącznie z immo -inaczej nie zapali ,ewentualnie znaleźć kogoś kto je uśpi ale z tego co wiem to ciężki temat :|
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

GSI w DF czy dużo grzebaniny?
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 01, 2009, 13:26:31 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "Elwood#1887"
Wiązkę trzeba przełożyć cala z poloneza łącznie z immo -inaczej nie zapali ,ewentualnie znaleźć kogoś kto je uśpi ale z tego co wiem to ciężki temat :|

to piczy wlos ,trzeba sie liczyc z kosztem 200pln ,
inaczej trzeba dokladac stacyjke z gsi,
popeline o niezdejmowalnosci immo zwlaszcza z rovera sialy roverowe leszcze ,ale dla nich kazdy temat jest tematem trudnym  :lol:
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

GSI w DF czy dużo grzebaniny?
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 01, 2009, 20:34:45 pm »

lisu

  • Gość
czyli morał taki kupić kompletnego GSI i go rozpatroszyć :D dzięki za dobre rady jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to pisać :D

GSI w DF czy dużo grzebaniny?
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 02, 2009, 00:20:00 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
oczywiscie mozna postawic GSI na gazniku,no lae latwiej postawic GLI na gazniku ,bo nie trzeba sie bawic z mocowaniem kolektora pod glowice
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

GSI w DF czy dużo grzebaniny?
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 03, 2009, 01:35:37 am »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2229
hm nie jest takie hula hop :)
1. musisz mieć bak z poloneza i odciąć kawałek wlewu (podpowiada to że dla bezpieczeństwa kupić nowy bak bo różnie bywa z ogniem po paliwie)
2. musisz rozpruć wnętrze i przeciągnąć kable
3. zamienić tył instalki pod lampy , przenieść w wiązce kable od wstecznego i p mgłowego (prujesz wiązkę prawej lampy na dół ) lewą pozostawiasz bez zmian
4. zmieniasz kolumnę kierownicy bądź wsadzasz kluczyk w immo na stałe pod deską i zostawiasz swoją stacyjkę ale to głupie bo nie będzie się samo radio wyłącząło
5. jeśli zostawiasz deskę z borka to czeka cię masakra z przełożeniem przewodów w licznik fiata (wykonalne)
6. Modyfikujesz wiązkę tak by guziki od świateł dmuchaw ect wylądowały na środkowym panelu . musisz wywalić dodatkowe dziury w konsoli na przednie halogeny
7. przerabiasz wiązkę wycieraczek wyrywasz z wiązki głównej i z prawej przelotki przestawiasz na lewą bo silnik wycieraczek w fiacie jest po lewo .
8. przekładasz manetki od wycieraczek z poloneza bo zostałeś ożeniony z mikroprocesorem .
9. Trzeba wydumać czujnik ilości paliwa bo podobno polonez ma inna rezystancję pływaka (tego jeszcze nie sprawdziłem bo mam bak w aucie nadal)
tyle wstępnych problemów w telegraficznym skrócie . Też nad tym myślę bo pcham rovery w bude fiata :)

Z mechaniki prócz zbiornika musisz pod podwoziem przeprowdzić min 2 a lepiej 3 rurki czyli zasilanie listwy , powrót i pochłaniacz par .

Powiem ci szczerze że dużo prościej osadzić tam SPI prod boscha i to można pospinać  z wiązką fiata dużo szybciej . Bo koszty może i nie duże bo cena poloneza po bombie ale masakra pracy by to miało ręce i nogi . A bosch jaki jest każdy wie .

GSI w DF czy dużo grzebaniny?
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 03, 2009, 02:27:49 am »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Będziesz przerabiał kombi czy limuzynę? Bo z tego co pamiętam to w kombi jest bak jak w Polonezie i chyba nie trzeba nic odcinać.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

GSI w DF czy dużo grzebaniny?
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 03, 2009, 19:40:32 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2229
jest bardzo podobny ale lepiej pasuje po lekkim odgięciu rury i skróceniu o 1 cm . Może tylko u mnie tak jest :) bo mam nadwozie produkowane w Łodzi :)

GSI w DF czy dużo grzebaniny?
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 03, 2009, 22:23:46 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ktos tu chce zrobic poloneza w budzie dfa chyba  :lol: ,
do silnika nie potrzeba wiazki z calego auta ,a jedynie wiazke silnika ,
ba ,nawet sie rozpina z reszta wiazki  :D
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

GSI w DF czy dużo grzebaniny?
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 04, 2009, 20:44:25 pm »

lisu

  • Gość
co do przerabiania to sedan idzie z czasem a dlatego że 2 lata remontowałem blache i co do czego posypał sie silnik orsz most ze skrzynią(wyją nie miłosiernie) a w silniku kończą sie panewki pierścionki itp. silnik jest poldka z 96r z głowicą fiata 115c. ewentualnie środek zostawie orginał a samą wiązke przełoże z poldasa ale to jeszcze narazie plany zobaczymy jak to sie potoczy z kasą :D

GSI w DF czy dużo grzebaniny?
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 05, 2009, 16:09:34 pm »

TooSlow

  • Gość
A czy przy zmianie na GSI należy zmienić komputer? Czy wystarczy mieć kompa z GLI?

GSI w DF czy dużo grzebaniny?
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 05, 2009, 17:03:24 pm »

lisu

  • Gość
wydaje mi się że trzeba zmienić kompa ale nie wiem dokładnie

GSI w DF czy dużo grzebaniny?
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 05, 2009, 17:45:24 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2229
dać to się da napewno trzeba tylko odpowiednio oddzielić wiązki , tylko instalka df jest dość koślawa i ma spadki napięć , brak przekaźnika głównego .

GSI w DF czy dużo grzebaniny?
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 07, 2009, 21:31:13 pm »

lisu

  • Gość
czy ktoś wie jaki powinien być luz styku przerywacza w aparacie zapłonowym bez podcziśnienia. prosze o szybką odpowiedź