Autor Wątek: Trzeszczy i skrzypi klapa od bagażnika na nierównościach  (Przeczytany 16837 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Trzeszczy i skrzypi klapa od bagażnika na nierównościach
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 22, 2009, 12:38:07 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Cytuj (zaznaczone)
Mi nadal skrzypi klapa ;/ juz nie wiem co mam zrobic...


podgłośnić radio, ja tak robię :D
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Trzeszczy i skrzypi klapa od bagażnika na nierównościach
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 22, 2009, 12:39:46 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4120
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Uszczelkę wymień na nową. :)
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Trzeszczy i skrzypi klapa od bagażnika na nierównościach
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 22, 2009, 13:56:02 pm »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
Cytat: "BARTEK#1925"
Cytat: "Jaro"
z tyłu klapy jest ten nieszczęsny plastik, który trzyma się na spinki-u mnie kilka się wyłamało i jest to powodem piekielnych hałasów na biegu jałowym :?
 mogę dodać od siebie, że nabyłem oryginalne kołeczki wciskane i są one luźnawe  :shock:  tzn po jakimś czasie wysuwają się, choć wchodzą w otwory z oporem.


Prawda, co jakiś czas po prostu trzeba je wcisnąć spowrotem.
LOW & SLOW

Trzeszczy i skrzypi klapa od bagażnika na nierównościach
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 22, 2009, 16:01:03 pm »

Offline xprot

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 328
    • borocaro+ gsi
do tego plastiku najlepsze sa kolki rozporowe. mam i sie to pieknie trzyma.

Trzeszczy i skrzypi klapa od bagażnika na nierównościach
« Odpowiedź #44 dnia: Grudzień 24, 2009, 11:56:16 am »

sfist

  • Gość
U mnie to samo, uszko sie urwalo, mechanik powiedzial ze nawet nie jest tym zdziwiony bo to standard. Jakby nie mogli w fabryce zrobic tego uszka na sruby, ewentualna wymiana bylaby o wiele latwiejsza. Tak czy inaczej, ucho pospawane i owiniete tasma na 3 razy wg. zalecen z forum - trzaski zniknely :)

Trzeszczy i skrzypi klapa od bagażnika na nierównościach
« Odpowiedź #45 dnia: Grudzień 27, 2009, 20:27:17 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 665
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
jak byłem na aukci policyjnej prawie wszystkie wystawione plusy miały już spawane zaczepy bagażnika.

ja na stukani ei skrzypienie też stosuje izolację na ucho, a lopciowi w borku jak klapa skrzypiała, to problem ustąpil jak zdobył i założył orginalne wygłuszenie na kalpę - taki wąski pasek z dermy
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Trzeszczy i skrzypi klapa od bagażnika na nierównościach
« Odpowiedź #46 dnia: Grudzień 29, 2009, 12:12:53 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "sova"
jak byłem na aukci policyjnej prawie wszystkie wystawione plusy miały już spawane zaczepy bagażnika.
Nie wiemdlaczego ale właśnei w plusach jest to standard. w pierwszysch caro i MR93 ten problem nie był aż tak częst. Może zmieniła się jakość materiału na ucho albo giętarka za mocno doginała i ołabiała miejsca gięcia...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Trzeszczy i skrzypi klapa od bagażnika na nierównościach
« Odpowiedź #47 dnia: Grudzień 29, 2009, 12:25:03 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4120
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
W Plusach porobili sporo zmian żeby obniżyć koszta produkcji to i pewnie ucho też jest gorsze...
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Trzeszczy i skrzypi klapa od bagażnika na nierównościach
« Odpowiedź #48 dnia: Grudzień 29, 2009, 15:59:40 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Cytat: "Grzech#1938"
W Plusach porobili sporo zmian żeby obniżyć koszta produkcji to i pewnie ucho też jest gorsze...


Jak się klapą mocno wali to odpada. W srebrnym odpadło, bo pracownicy ojca zawsze klapą napie.... z całej siły. W poprzednim aucie - wąskim Caro, też ucho było spawane kilka razy...
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Trzeszczy i skrzypi klapa od bagażnika na nierównościach
« Odpowiedź #49 dnia: Grudzień 29, 2009, 20:04:12 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Multec, w plusie klapa jest cięższa więc i siła uderzenia większa więc zgadzałoby się z twoimi spostrzeżeniami.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Trzeszczy i skrzypi klapa od bagażnika na nierównościach
« Odpowiedź #50 dnia: Grudzień 29, 2009, 21:24:30 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
bo trzeba regulowac zamek i wymieniac silowniki klapy i  trzaskac nie musimy ,oczywiscie owiniecie ucha tasma obowiazkowe ;) i napewno nie we wszystkich sie tak dzieje z tym odpadaniem ucha ;)
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

Trzeszczy i skrzypi klapa od bagażnika na nierównościach
« Odpowiedź #51 dnia: Styczeń 09, 2010, 15:43:34 pm »

saka_18

  • Gość
u mnie w Poldku też tak BYŁO
znalazłem na to sposób
wystarczy kawałek szmatki 4 cm x 4 cm lub więcej i położyć na uchwycie (dolny zamek) i mocno zamknąć
:)
ja tak zawsze robię a gdy o tym zapomnę to....

Trzeszczy i skrzypi klapa od bagażnika na nierównościach
« Odpowiedź #52 dnia: Styczeń 17, 2010, 13:50:45 pm »

Offline TranceEternity

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 451
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1.6 Orciari 1995r.
Cytat: "SeBa"
bo trzeba regulowac zamek i wymieniac silowniki klapy i  trzaskac nie musimy ,oczywiscie owiniecie ucha tasma obowiazkowe ;) i napewno nie we wszystkich sie tak dzieje z tym odpadaniem ucha ;)


Ja owinąłem taśmą ucho to jak klapa mi się zatrzasnęła to od środka bagażnika na -15 mrozie musiałem wchodzić i kombinować nożem i zapalniczką...
Polonez 1.6 Rover Orciari
Mercedes w116 300SD
Mercedes W124 250TD