Autor Wątek: Tuning ????  (Przeczytany 9918 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tuning ????
« dnia: Wrzesień 02, 2009, 20:18:33 pm »

rafaellohucisko31

  • Gość
Witam. Zacikawiła mnie jedna sprawa która nie daje mi spokoju. Byłem u mechanika z kumplem po auto i tak sobie zaczołem mechanika wypytywać o remont ohv i powiedział ze on moze  podpiłować jakos rowki na tłokach w których siedzą pierscienie i ze bedzie wieksze sprezanie a tym samym wieksza moc :) prawda to czy mi wała wkręca.

Tuning ????
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 02, 2009, 20:25:33 pm »

Offline radosław91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 551
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie posiadany: PN caro+ '99 1.6 GLi
ohv mozna podkręcic itonawet sporo ale to sie bbaarrrrdzo odbije na jego trwałosci i bedzie kosztowne... zreszta poczytaj forum
Powered by Lpg.

Tuning ????
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 02, 2009, 20:36:36 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
bzdura. chciałbym to zobaczyć.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Tuning ????
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 02, 2009, 20:57:46 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
chyba chodziło o założenie pierścieni nadwymiarowych na nominalne tłoki.
Da się zrobić, miałem tak w poprzednim silniku i hulało aż miło.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Tuning ????
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 02, 2009, 21:08:15 pm »

Offline graczol1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 563
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borek 1.4 & Caro 1.6
rafaellohucisko31, nie chodzi o piłowanie rowków na pierścienie tylko zamków - tak aby miały książkowy luz.
nic się tak wzajemnie nie uzupełnia jak szlifierka kątowa i migomat...
...i sto koni w Borku goni...
FSO POLONEZ Your best discovery

Tuning ????
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 03, 2009, 21:47:20 pm »

rafaellohucisko31

  • Gość
A założenie nadwymiarowych pierscieni na nominalne tłoki wiąże sie z jakimis przeróbkami ??  czytałem forum bardzo dużo i wiem jak można podkrecic ohv :) ale tego sposobu co mechanik mi sciemniał to nie wyczytałem dlatego założyłem temat.

Tuning ????
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 03, 2009, 22:20:20 pm »

Zak

  • Gość
rafaellohucisko31,
pytałeś go o remont, więc podał Ci tanią opcje :lol:

Tuning ????
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 07, 2009, 15:38:07 pm »

skaner

  • Gość
Podkręcanie ohv zaczynamy od wymiany bloku silnika na blok z Łady :-) o ile pamiętam tak zaczynali panowie w OBR :-)

Tuning ????
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 07, 2009, 15:52:55 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "skaner"
Podkręcanie ohv zaczynamy od wymiany bloku silnika na blok z Łady :-) o ile pamiętam tak zaczynali panowie w OBR :-)

no i co z tego wyjdzie ? zamiana silnika ohv na ohc z lady  - po co skoro tyle samo roboty co zalozenie dohc fiata
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Tuning ????
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 07, 2009, 16:41:56 pm »

skaner

  • Gość
silnik do Łady kosztuje 300zł :-)

Tuning ????
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 07, 2009, 19:45:28 pm »

e1mo

  • Gość
Cytat: "skaner"
silnik do Łady kosztuje 300zł :-)


a 1.4  rovera ze skrzynią na szrocie 500

wkładasz i zapier**sz a nie rzezbisz jakess radzieckie ohc :)

Tuning ????
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 07, 2009, 20:03:10 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2651
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
to radzieckie ohc ma wał na 5 podporach co stawia go o klasę wyżej niż nasze ohv.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Tuning ????
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 07, 2009, 20:45:02 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Cytat: "e1mo"
Cytat: "skaner"
silnik do Łady kosztuje 300zł :-)


a 1.4  rovera ze skrzynią na szrocie 500 Obrazek

wkładasz i zapier**sz a nie rzezbisz jakess radzieckie ohc :)

Radzieckie ohc chodzi bardzo ładnie i jest trwałe, oraz nie jest takie skomplikowane w obsłudze jak roverek. Sam kiedyś myślałem czy nie wstawić. Problem tylko jest ze znalezieniem w Polsce silnika 1600 lub 1700 w znośnym stanie...
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Tuning ????
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 07, 2009, 21:59:45 pm »

skaner

  • Gość
To kupujemy 1500 i wymieniamy tłoki :-)

Tuning ????
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 08, 2009, 09:37:33 am »

skaner

  • Gość
:mrgreen:  haha :-)

Tuning ????
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 08, 2009, 14:38:27 pm »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
OHC łady 1600 to chłopaki zza bugiem dmuchają :) I jakoś to OHC to znosi.

Tuning ????
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 08, 2009, 15:11:31 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
W Polsce też jeździ uturbiona łada z OHC, ale 1300.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Tuning ????
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 08, 2009, 17:53:07 pm »

Offline radosław91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 551
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie posiadany: PN caro+ '99 1.6 GLi
Cytat: "Gandziorz"
I jakoś to OHC to znosi
i nawet niezle jezdzi, ciekawe ile kucy dałoby rade z tego wydusic?
Powered by Lpg.

Tuning ????
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 08, 2009, 18:23:51 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
Śpiącego łąda z 1.3 ale z tłokami z uno turbo ma dmuchane  2 bary i wypluła ponad 200 koni z moich doświadczeń wynika że nie ma się co pierniczyć w półśrodki tylko brać na warsztat silnik z potencjałem bo koszta przy turbo jeśli ma być zrobione dobrze zawsze są duże , a lepiej wydać 4-5 K i mieć 250-300 KM niż wydać tyle samo i  miec 200 z 1.3 .  Oczywiście mówie o sytuacje gdy nie celujemy w jakąś  konkretną klase

Tuning ????
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 09, 2009, 02:21:57 am »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Wiesz jak dokończę swap to następnym etapem będzie turbo.
Ja oscyluje w granice 180-200km.
Przy czym turbina od saaba, wtryski od c20xe, jeszcze nie wiem ale chyba jak wyrwę okazyjnie to dół też od xe.