Autor Wątek: GSI gaśnie po wrzuceniu na luz.  (Przeczytany 9304 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

GSI gaśnie po wrzuceniu na luz.
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 24, 2010, 21:47:35 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
zawsze mozna odpiac ten czujnik calkiem i obadac co sie dzieje
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

GSI gaśnie po wrzuceniu na luz.
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 24, 2010, 21:49:39 pm »

Offline skyer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 124
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A3 1.8T
pytanie czy nie laczy czy jest uszkodzony;)Raczej mi sie wydaje , ze uszkodzony , bo raz auto gasnie a raz nie

[ Dodano: 25 Lut 2010 16:31 ]
Cholera na bank uszkodzny:/Rano kazde wcisniecie sprzegla powodowalo gasniecie(z  3 na 2)na gazie.Teraz cala droge z pracy zgasl raz:/I to wszystko na gazie:/

[ Dodano: 01 Mar 2010 23:58 ]
wymieniony:)Gasniecie ustalo;)Byl podlaczony ale fiksowal ze starosci;)

Odp: GSI gaśnie po wrzuceniu na luz.
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 29, 2016, 18:47:59 pm »

Offline Mardas#1946

  • Witajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 783
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + GSI 1,6,2000 r. LPG-AL 700,70U,klimatyzacja Fab. kontrolka AFR
Odgrzebuję temat ., bo od jakiegoś czasu mój GSI gaśnie na zimnym silniku po wysprzęgleniu  sprzęgła  (dokładnie zaraz po uruchomieniu silnika i krótkiej jeździe) dopiero kiedy złapie temperaturę w granicach 60 C ,już nie gaśnie ,na LPG nie mam tego zjawiska , i zastanawiam się  co może być przyczyną ? dopowiem że  w porze letniej to się nie dzieje , tylko kiedy przyszły chłodne dni .Może ktoś miał podobnie  i pomoże mi rozwiązać ten problem :(
Mardas- Jimi wiecznie żywy !!!!!!!!!!!! ,a moje ATU nie do zdarcia !!!!!!


http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/108123

Odp: GSI gaśnie po wrzuceniu na luz.
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 29, 2016, 18:55:48 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Obroty biegu jałowego jakie są na zimnym silniku?
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: GSI gaśnie po wrzuceniu na luz.
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 30, 2016, 15:09:12 pm »

Offline Mardas#1946

  • Witajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 783
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + GSI 1,6,2000 r. LPG-AL 700,70U,klimatyzacja Fab. kontrolka AFR
prawidłowe czyli około 900 i równa praca silnika ,żadne błędy nie są wyświetlane
Mardas- Jimi wiecznie żywy !!!!!!!!!!!! ,a moje ATU nie do zdarcia !!!!!!


http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/108123

Odp: GSI gaśnie po wrzuceniu na luz.
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 30, 2016, 16:14:00 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
To nie są prawidłowe obroty silnika na zimno. Powinien mieć ok. 1100 i wzbogacona mieszanke. Zmierz rezystancje czujnika temperatury na zimnym silniku.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: GSI gaśnie po wrzuceniu na luz.
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 30, 2016, 18:21:10 pm »

Offline Mardas#1946

  • Witajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 783
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + GSI 1,6,2000 r. LPG-AL 700,70U,klimatyzacja Fab. kontrolka AFR
To nie są prawidłowe obroty silnika na zimno. Powinien mieć ok. 1100 i wzbogacona mieszanke. Zmierz rezystancje czujnika temperatury na zimnym silniku.
Fakt ! zatem doprecyzuje bo ma owszem 900 jak jest już normalna praca ,a w fazie rozruchu to tak jak piszesz ,i brałem pod uwagę czujnik ,a oprócz tego wtryski czy czasem nie straciły na wydajności ? bo przy normalnej pracy czasami kiedy przygazuję odczuwam , dławienie , i dopiero jazda ,także zmierzę rezystancję tego czujnika ,bo z wtryskami to trochę więcej zabawy
Mardas- Jimi wiecznie żywy !!!!!!!!!!!! ,a moje ATU nie do zdarcia !!!!!!


http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/108123