Już zrobiłem, ale nie na dwóch diodach tylko na trzech

(trzecia do syrenki)
Teraz mam wizję w głowie tego Follow me Home.
Potrzebuje rozpiski wyprowadzeń czasowego wyłącznika oświetlenia.
Jak mniemam, jest to zwykły przekaźnik z opóźnieniem czasowym sterowany masą.
Prawdopodobnie ma 4 wyprowadzenia:
1. Zasilanie +12V
2. MASA
3. Wejscie
4. Wyjście.
Nie wiem jakim prądem można władać za pomocą takiego "ściemniacza"
W związku z powyższym chce zrobić tak:
- mam w centralce jedno wyjście (osobny kanał) na które przez jedną sekundę jest podawany sygnał masy.
Chce do takiego ściemniacza podłączyć przekaźnik (lub dwa) i ściemniaczem sterować przekaźnikami. Jeden przekaźnik będzie podawał +12V do przekaźnika przednich Halogenów, a drugi bedzie podawał 12V na światła cofania.
Tylko... czy jak podam bezpośrednio 12V do któregoś z kabelków ktore wychodzą ze skrzyni to czy czegoś nie usmaże ? Na tych kablach jest chyba 12V a nie masa bo wiem że po zwarciu tych kabelków do masy, smaży się bezpiecznik.
I teraz jak to ma działać:
- naciskam guzik na pilocie, centralka podaje sygnał masy, na czasowy wyłącznik oświetlenia, ten z kolei przez 15 sekund utrzymuje napiecie na przekaźnikach a te dalej powodują że zapalają się przednie halogeny i światła cofania.
Pytanie (tak profilaktycznie, bo już nie chce mi się biegać z miernikiem dzisiaj)
Sygnal sterujący przekaźnikiem od halogenów:
MIanowicie czy na "sterowanie" przekaźnika wystarczy podać 12V żeby zapaliły się halogeny czy obowiązkowo muszą być włączone postojówki ?