Autor Wątek: Z mostem problem  (Przeczytany 11702 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Z mostem problem
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 06, 2009, 23:03:45 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2865
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
pi3cka,  oczywiscie ze bedzie dobrze. przelozenie 4.1 bedzie kompromisem pomiedzy 4.3 ktory skraca 1 i 2 bieg a 3.9 ktory wydluza 1 i 2 bieg.
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Z mostem problem
« Odpowiedź #41 dnia: Grudzień 03, 2009, 13:06:31 pm »

redtayfun

  • Gość
Witam Panowie podepne sie pod temcik.
Panowie- takie szybkie pytanko. Potrzebuje wymiary simeringu na flansze tylnego mostu?
poratuje ktoś ?? ;)

Z mostem problem
« Odpowiedź #42 dnia: Styczeń 21, 2010, 19:49:48 pm »

HEMI

  • Gość
Troszkę odgrzeje temat.Zmieniał już ktoś może łożyska tylnych kół w polonezie plusie?Nie robiłem tego jeszcze bo nigdy mi nie padły ale dziś sprawdziłem łożyska w moim atu plusie i niestety mają już luzy.Może ktoś opisze jak wygląda sama wymiana łożysk,da się to zrobić w domu?

Z mostem problem
« Odpowiedź #43 dnia: Kwiecień 03, 2010, 05:52:50 am »

Offline MichalSW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 857
  • Płeć: Mężczyzna
Rok temu wymieniałem most na ten regenerowany. Na pewno jest lepiej niż było, ale czy idealnie...? Tego nie powiem, bo mi też wał napędowy wibruje i może dawać efekty. Ja wymieniałem most po 260 tys km. I też przed zmianą łudziłem się do końca, że to nie most. Wyło mi powyżej 80 km/h jadąc na luzie i przy zmianie obciążenia z napędu na hamowanie silnikiem.
Na pewno nie szukałbym mostu na szrocie, bo ja osobiście nie mam zaufania do tych patałachów. 200 zł za przełożenie mostu to typowa cena. Musisz sobie odpowedzieć na pytanie ile chcesz jeszcze tym pojeździć. Jak masz jakieś większe plany to inwestuj w conajmniej most regenerowany. Są też nowe mosty do wersji z silnikiem Rovera. Zajrzyj np tutaj Most jaki kupiłem po regeneracji nie zachwycił mnie do końca. Był słabo wyczyszczony w środku (za tą kasę mogliby to lepiej zrobić, w końcu benzyna ekstrakcyjna nie kosztuje majątku), nawet starej mazi z korka nikt nie wytarł. Jak na razie jeżdżę, zrobiłem na tym 13 tys km. Swój kupiłem u tego gościa
Pomóżmy Jackowi!

Z mostem problem
« Odpowiedź #44 dnia: Kwiecień 03, 2010, 08:29:04 am »

Offline wawrzyniec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 129
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN C+ 2.0 DOHC 1998
Czy ktos kupil most regenerowany od firmy Autopolonez z Wrocławia? Jeszcze do nich nie dzwoniłem, ale zamierzam u nich kupić most (bo są najbliżej).
- To jesteś fanem polsko - włosko - koreańskiej motoryzacji

Z mostem problem
« Odpowiedź #45 dnia: Kwiecień 03, 2010, 09:17:04 am »

Offline MichalSW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 857
  • Płeć: Mężczyzna
Ktoś z forum FSO AK kupił i był bardzo zadowolony. Sam tez rozważałem u nich zakup, ale bliżej miałem do Częstochowy.
Pomóżmy Jackowi!

Z mostem problem
« Odpowiedź #46 dnia: Kwiecień 03, 2010, 11:47:26 am »

Offline MichalSW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 857
  • Płeć: Mężczyzna
Jeśli chodzi o przełożenie 10/43 to pasuje. Musisz się gościa z tej aukcji dopytać, czy to jest wersja do Atu. Różnice jakie mogą się pojawić w stosunku do Caro to ustawienie amortyzatorów tylnych (ich mocowanie). W Atu masz skośne.
Ze zdjęcia wynika, że most jest z półosiami, bębnami hamulcowymi i pewnie szczękami. Jeśli chodzi o tą cenę, to jeśli ten most rzeczywiście zawiera hamulce kpl, to wychodzi taniej niż most regenerowany. Musisz się gościa dopytać co tam dokładnie jest, żeby nie było potem zdziwienia.
Podsumowując: potrzebujesz mostu o przełożeniu 10/43, ze skośnym mocowaniem amortyzatorów. Jeśli na tej aukcji jest most kompletny to ja bym brał.
Pomóżmy Jackowi!

Z mostem problem
« Odpowiedź #47 dnia: Kwiecień 03, 2010, 14:05:24 pm »

Offline hans

  • go hard or go home !
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 969
  • Płeć: Mężczyzna
    • ulep
kuuuba777, ja miałem duże luzy i tak most wył że się drzwi trzęsły... tak zrobiłem ponad 300km i nic się nie stało.
nie masz hebla w gazie?! To narazie!

Z mostem problem
« Odpowiedź #48 dnia: Kwiecień 03, 2010, 17:07:02 pm »

Offline MichalSW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 857
  • Płeć: Mężczyzna
Kuba, ja na wyjącym moście obleciałem 3000 km w Szwecji i na miejscu jeszcze z 7000. Jakbym nie zmienił to pewnie jeszcze by jeździł, tylko huk stawał się nieznośny.
Co do przekłamywania licznika... wcześniej Ci nie przekłamywał? Nie wydaje mi się, żeby akurat most miał z tym coś wspólnego. Ale mogę się mylić. Most o innym przełożeniu był wprowadzony żeby lepiej dopasować układ napędowy do innej charakterystyki silnika.
Pomóżmy Jackowi!

Z mostem problem
« Odpowiedź #49 dnia: Kwiecień 03, 2010, 17:09:50 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Jeśli ma silnik Rovera to i ma skrzynię Rovera, w której przekładnia prędkościomierza jest dostosowana do mostu 4,3 i dlatego przekłamuje. Wymiana mostu na ten z Rovera lub Kombi Van pomoże.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Z mostem problem
« Odpowiedź #50 dnia: Kwiecień 03, 2010, 17:49:19 pm »

Offline kuuuba777

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.4 16V
Cytat: "MichalSW"
ja na wyjącym moście obleciałem 3000 km w Szwecji i na miejscu jeszcze z 7000

miło słyszeć, przynajmniej teraz nie będę sie zastanawiał czy dojade do Olsztyna:)

Cytat: "Multec"
eśli ma silnik Rovera to i ma skrzynię Rovera, w której przekładnia prędkościomierza jest dostosowana do mostu 4,3 i dlatego przekłamuje

Dokładnie o to mi chodziło:) tylko nie pamiętałem który to był 3,9 a który 4,3

Dzięki za odpowiedzi! Teraz tylko zostaje policzyć kase i może starczy na ten most do roverka. Przeglądając allegro nie znalazłem żadnego innego nowego mostu wiec wnioskuje że to jest okazja

Z mostem problem
« Odpowiedź #51 dnia: Kwiecień 03, 2010, 19:41:26 pm »

pi3cka

  • Gość
szukaj po szrotach drucianka w lape i szukasz a da sie trafic dobry ja dorwalem krotki cichy doslownie perfekt heh

Z mostem problem
« Odpowiedź #52 dnia: Kwiecień 05, 2010, 19:15:31 pm »

Offline kuuuba777

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.4 16V
Cytat: "MichalSW"
Podsumowując: potrzebujesz mostu o przełożeniu 10/43, ze skośnym mocowaniem amortyzatorów


Dzwiniłem do typa od tego mostu co dawałeś pare postów temu link i się okazało, że ten most jest z caro i nie ma mocowań do skośnych tylko do zwykłych amortyzatorów. On mówił o przespawywaniu... To musiałaby być bardzo dokładna robota, nie? I w takim razie się w ogóle zastanawiam czy jest sens go brać jeżeli musze zapłacić 900zł i jeszcze coś z nim modzić...

Z mostem problem
« Odpowiedź #53 dnia: Kwiecień 06, 2010, 06:25:52 am »

Offline MichalSW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 857
  • Płeć: Mężczyzna
Za 900 zł do przespawania nie bardzo widzę sens. Chyba że jest od Caro Plusa, wtedy mocowania będą też dla skośnych amortyzatorów. W takim razie zapytaj w Częstochowie albo we Wrocławiu.
Pomóżmy Jackowi!

Z mostem problem
« Odpowiedź #54 dnia: Lipiec 18, 2010, 23:46:45 pm »

Offline show

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 745
    • FSO 1500
No więc odkopię temat jeszcze raz :), mam taki kłopot ,ze przy lewych łukach, skrętach itp. cos strasznie zaczyna barabanić w moscie (albo tak mi sie wydaje), jak skręcam w prawo to nic sie zlego nie dzieje, mam nowe łożysko na prawej półosi, na lewej kiedyś było wymieniane, po zdjęciu dekla zauważyłem spory luz przy wielowypuście lewej półosi....czy to może być to?? są jakies metody na to?? ,mogą być chamskie oby cos pomogło ;), pozdrawiam