Motor pochodzi ze scorpio poniewaz latwiej trafic taniej całe auto i jest odrazu skrzynia.Jezeli chodzi o silniki chodza w podobnych cenach. Zgadza sie miska od galaxy ma splyw do przodu(i taka opcje tez rozwarzałem) ale dolna blaszana czesc miski jest znacznie wieksza(niestety) niz w misce scorpio po przespawaniu. Co by nie lac wody wsytarczy spojrzec na foto ponizej
pomiedzy dwoma czarnymi kreskami wedlug tego co wstepnie pomierzylem jest belka zawieszenia, a jest bardzo duze prawdopodobienstwo ze motor trzeba jeszcze cofnac ze wzgledu na rozrusznik i belka wypada akurat w najnizszym punkcie michy
Dolna czesc michy najprawdopodobniej tak jak w scorpio nie jest symetryczna i nie da sie odwrocic o 180 stopni. Nie mniej w tej opcji odpada przynajmniej przerabianie bagnetu, ale dochodzi w zamian przerobienie termostatu zjadujacego sie z tyłu głowicy oraz przeniesienie cewek- w scorpio z tylu jest blaszana zaslepka w glowicy a termostat z przodu kolektora ssacego, a cewki zaplonowe pod deklem z napisem 2300 16V. Jak zaloze temat to opisze wszystkie(o ktorych wiem) roznice scorpio vs galaxy które ulatwiaja lub utrudniaja zycie w przypadku wkladania do fso.