Autor Wątek: Potrzebne wymiary 2.9 V6 24v Scorpio oraz 2.9 v6 12v  (Przeczytany 35382 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Potrzebne wymiary 2.9 V6 24v Scorpio oraz 2.9 v6 12v
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 26, 2011, 16:27:07 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
1. Ja mam obecnie poduszki od Nivy, są niższe od tych z BMW o 1/4. U mnie na poduszkach z BMW niestety pinto siedział jednak za wysoko - zauważyłem to przy zmianie simeringa z tyłu skrzyni, wielowypusty nie były równoległe niestety....
2. wał chyba wolałbym osobiście dać od scorpio, na pewno ma lepsze krzyżaki, żywotniejsze od tych polonezowych.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Potrzebne wymiary 2.9 V6 24v Scorpio oraz 2.9 v6 12v
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 26, 2011, 23:20:26 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Wał daj od sierry 2.0 DOHC. Most masz od volvo, więc jeszcze potrzebny jest koniec wału od volvo. Zanosisz to do zakładu i muszą to skrócić jakieś 9cm-dokładnie sobie wymierzysz jak założysz, oraz przespawają końcówkę walu forda na volvo. Podpora wyjdzie dokładnie w miejscu tej fso. Mocowanie poduszki skrzyni przy mt75 też złapiesz w oryginalnych otworach. Ja zastosowalem poduszki silnika z ohv, bo elegancko na wysokość pasowały
Przerabiałem też drązek zmiany biegów dokładnie jak napisałeś.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Potrzebne wymiary 2.9 V6 24v Scorpio oraz 2.9 v6 12v
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 26, 2011, 23:50:02 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
koniec wału od volvo.
Pasuje od Żuka. Sprawdzone. Ma ten sam rozstaw otworów i centrowanie.
Smarowanie ma na kalamitkach i jest solidny.

Odp: Potrzebne wymiary 2.9 V6 24v Scorpio oraz 2.9 v6 12v
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 27, 2011, 11:52:28 am »

Offline El-Portero2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 698
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN 5d 1.5 1980r -> PN 3D V6 2.8i. Polonez 5D 1.5 SLE 1989r -> PN Coupe 1.5X, Polonez 1986 1.5 LE Milicja
1) BARTEK#1925 te poduszki od BMW co mam są takiej samej wielkości co poduszki poloneza
2) Zoltan#1930 Jesteś mistrzem :-)[szacun] Tylko widzę, że podporę tego wybieraka masz przyspawaną pod kątem i nieco wyżej bo równo w poziomie pewnie by ocierało o początek wału. Mówisz, że drążek zmiany biegów wychodzi w tym samym miejscu co poloneza a czy nie trzeba go wygiąć tak jak wajchę w polonezowskiej skrzyni- w tył? Jakbyś mógł jeszcze pstryknąć foto ze środka przy wrzuconym 3 biegu to byłbym wdzięczny Tobie  :-)
3) Musze skręcić chyba najpierw skrzynie ze silnikiem i wtedy ustawiać i wymierzać bo coś mi się zdaje, że te V6 na długość też się różną od Fordoskich rzędówek. Ale gdybym miał gajge zmiany biegów w tej "przegródce na dokumenty i pieniądze"



to bym się nie obraził :-) A muszę pamiętać, że miejsce na rozrusznik mam z drugiej strony u dołu więc niekoniecznie może wyjść tak jak u Was. 

Dobra! dziś to poskręcam i przymierzę to dam znać.

Zoltan#1930 A mi się własnie zarwała poduszka w skrzyni więc chyba przerobie to na takie poduszki jak ty masz
Cytuj (zaznaczone)
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER

Odp: Potrzebne wymiary 2.9 V6 24v Scorpio oraz 2.9 v6 12v
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 27, 2011, 13:21:43 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
1) BARTEK#1925 te poduszki od BMW co mam są takiej samej wielkości co poduszki poloneza

no to fajnie, ale Ty masz z M10, ja miałem poduchy z R6 BMW, wyższe...
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Potrzebne wymiary 2.9 V6 24v Scorpio oraz 2.9 v6 12v
« Odpowiedź #45 dnia: Wrzesień 27, 2011, 20:00:10 pm »

Offline El-Portero2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 698
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN 5d 1.5 1980r -> PN 3D V6 2.8i. Polonez 5D 1.5 SLE 1989r -> PN Coupe 1.5X, Polonez 1986 1.5 LE Milicja
tylko 1.5 godziny /po godzinach i


-Skręciłem koło zamachowe do silnika
(Miałem odchudzone o 30% ale nie wyważone koło więc wolałem nie ryzykować i założyłem serie)
-Wymieniłem tarczę sprzęgła na nową.
-Skręciłem skrzynie z silnikiem





długość całkowita silnika 56cm + długość całkowita skrzyni bez wybieraka 65cm
= Cała długość liczona od koła pasowego silnika do tłumika drgań skrzyni 121cm


i jeszcze porównanie rozruszników

1 FSO Polonez
2 Ford Granada mk2
3 Ford Scorpio mk1


Nietrudno się domyślić, że z 2-ch fordoskich pasujących pod V6 Wybiorę ten zgrabniejszy od scorpio, który seryjnie latał ze skrzynią scorpio MT75. Ten drugi latał ze skrzynią Typ3(C) też pasuje ale trzeba oszczędzać miejsca w komorze silnika więc odpada  :-)
Cytuj (zaznaczone)
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER

Odp: Potrzebne wymiary 2.9 V6 24v Scorpio oraz 2.9 v6 12v
« Odpowiedź #46 dnia: Wrzesień 27, 2011, 23:44:53 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Długość silnika (56cm) jest podobna do długości mojej rzędówki, więc jakieś ruchy będą w zakresie +/- 2cm.
Drążek tak jak ja zrobiłem wyjdzie normalnie-będzie wychodził tą dziurą co normalnie. Oczywiście jest przesunięty w tył względem serii, ale jak się wajchę odpowiednio dopasuje, to nawet nikt się nie kapnie, że jest nieoryginalnie. Jeśli masz ochotę, by drążek wyszedł w półeczce to po prostu mniej go skrócisz.
Tak jak wywnioskowałeś-wybierak jest przyspawany wyżej, a cięgno idzie pod kątem, bo by obcierało, jednak biegi chodzą bardzo dobrze.
Foto mogę strzelić za jakiś czas, bo na razie środka w samochodzie brak, a tunel poszatkował poprzedni właściciel, przerabiając prostą fiatową skrzynie IV na polonezową V, więc punktu odniesienia nawet nie będzie :)
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Potrzebne wymiary 2.9 V6 24v Scorpio oraz 2.9 v6 12v
« Odpowiedź #47 dnia: Wrzesień 28, 2011, 21:06:57 pm »

Offline El-Portero2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 698
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN 5d 1.5 1980r -> PN 3D V6 2.8i. Polonez 5D 1.5 SLE 1989r -> PN Coupe 1.5X, Polonez 1986 1.5 LE Milicja
Dziś wsadziłem silnik razem ze skrzynią - Horror!  :d

To był mortal combat! pojedynek ja vs silnik ze skrzynią  :P

Nie jest tak prosto jakby się wydawało. Nadal jest ten sam problem z łapą sprzęgła skrzyni, która zapiera się o ściankę tunelu uniemożliwiając tym samym wysprzęglanie. Ten sam problem był przy przymiarkach skrzyni Typu3 (C)

Wyciąłem co trzeba było tyle że trzeba będzie trochę przekombinować przy zaklepywaniu tam blachy bo musi być miejsce na mój but w pedale gazu




Druga sprawa musiałem na chwilę wyciąć górny kołnierz z tunelu bo się cały zestaw(silnik+skrzynia) zaklinował przy wsadzaniu.




Trzecia sprawa to jednak będę musiał przerabiać miskę bo silnik jest zbyt wysoko i gdy wyprostowałem go poziomo do osi to łącznik wału/tłumik drgań wystawał już przez otwór w tunelu do wnętrza auta - więc tak nie może być bo to oznacza, że wał napędowy nie będzie w osi ze skrzynia albo ocierał ocierał o górę tunelu

Całość musi iść w dół bo inaczej klops ze swapa

olej spuszczony - niech przez noc wszystko wykapie a jutro po robocie obrócę go miską w górę i ją ściągnę.

przerobienie miski tez nie będzie takie chop bo nie jest idealnie prostokątna - Ma Uskok w przodzie "U" po obróceniu miski uskok znajdzie się z tyłu po przeciwnej stronie.

pomyślałem żeby miskę odciąć u samej podstawy która jest płaska(do której uszczelka przylega) tam nie ma żadnych karbowanych wcięć więc powinno być git.
potem wystarczy wyciąć "uskok" i przenieść go w miejsce gdzie powinien być a wycięty kawałek z tego miejsca przyspawać w miejscu gdzie został wycięty "uskok"   



A- miska obecnie
B- po obróceniu
U- "uskok"
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 28, 2011, 21:08:34 pm wysłana przez El-Portero2 »
Cytuj (zaznaczone)
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER

Odp: Potrzebne wymiary 2.9 V6 24v Scorpio oraz 2.9 v6 12v
« Odpowiedź #48 dnia: Wrzesień 28, 2011, 21:27:34 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Pamiętaj o ewentualnych kombinacjach ze smokiem pompy oleju ;)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Potrzebne wymiary 2.9 V6 24v Scorpio oraz 2.9 v6 12v
« Odpowiedź #49 dnia: Wrzesień 28, 2011, 23:22:14 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2865
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
el-portero2 fajnie widziec swoje fotki :D
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Potrzebne wymiary 2.9 V6 24v Scorpio oraz 2.9 v6 12v
« Odpowiedź #50 dnia: Wrzesień 29, 2011, 14:00:05 pm »

Offline El-Portero2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 698
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN 5d 1.5 1980r -> PN 3D V6 2.8i. Polonez 5D 1.5 SLE 1989r -> PN Coupe 1.5X, Polonez 1986 1.5 LE Milicja
Cytuj (zaznaczone)
el-portero2 fajnie widziec swoje fotki :D

Foto

śledzik#1934 Fajnie że w końcu włączyłeś się do tematu :D
Cytuj (zaznaczone)
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER

Odp: Potrzebne wymiary 2.9 V6 24v Scorpio oraz 2.9 v6 12v
« Odpowiedź #51 dnia: Wrzesień 29, 2011, 23:02:42 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Pamiętaj o ewentualnych kombinacjach ze smokiem pompy oleju ;)
Rurka olejowa od pinto :) Z tego co pamietam jak kiedys kombinowałem to miske trzeba ciac w 4 miejscach zeby ja odwrócic inaczej korek dziwnie wypada. Zadnych dodatkowych rzeczy czy blach nie trzeba dokladac
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Potrzebne wymiary 2.9 V6 24v Scorpio oraz 2.9 v6 12v
« Odpowiedź #52 dnia: Październik 04, 2011, 17:33:47 pm »

Offline El-Portero2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 698
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN 5d 1.5 1980r -> PN 3D V6 2.8i. Polonez 5D 1.5 SLE 1989r -> PN Coupe 1.5X, Polonez 1986 1.5 LE Milicja
Cytat: BARTEK#1925 w Wrzesień 28, 2011, 21:27:34
Pamiętaj o ewentualnych kombinacjach ze smokiem pompy oleju
Rurka olejowa od pinto  Z tego co pamietam jak kiedys kombinowałem to miske trzeba ciac w 4 miejscach zeby ja odwrócic inaczej korek dziwnie wypada. Zadnych dodatkowych rzeczy czy blach nie trzeba dokladac

chyba trzeba jednak coś poprzerabiać i dołożyć bo po obróceniu nawet jakby smoka nie było to i tak nie przykręcę miski- zobaczcie:

miska







ta płytsza część miski ma zaledwie 6cm licząc od podstawy




smok






12cm długość smoka + pompa oleju 7cm więc nawet po obróceniu zabraknie 1 cm chyba że się wyklepie lekko dno pod nim



miska z tego co się zdążyłem przyjrzeć jest ta sama co w silniku Ford Scorpio 2.9 V6 EFI 12v mk1 mk2

jakieś sugestie przed tym jak odpalę flexa?
« Ostatnia zmiana: Październik 04, 2011, 20:31:34 pm wysłana przez El-Portero2 »
Cytuj (zaznaczone)
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER

Odp: Potrzebne wymiary 2.9 V6 24v Scorpio oraz 2.9 v6 12v
« Odpowiedź #53 dnia: Październik 04, 2011, 20:27:44 pm »

Offline El-Portero2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 698
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN 5d 1.5 1980r -> PN 3D V6 2.8i. Polonez 5D 1.5 SLE 1989r -> PN Coupe 1.5X, Polonez 1986 1.5 LE Milicja
Cytuj (zaznaczone)
silnik jest zamontowany nad belka zawieszenia poniewaz w silnikach V6 rozdzielacz zaplonu i pompa oleju jest z tylu silnika wiec nie da sie przerobic najprawdopodobniej miski tak jak poldofordzie.

hhmmmm rzeczywiście ciężko to przerobić. Gdyby belka była bardziej do przodu auta wysunięta to nie byłoby najmniejszego problemu - miska wpadła by za belką i drążkiem rovera a tak będzie trzeba coś przemodelować.

Będę myślał całą noc  :d coś wykombinuje  ]:->
Cytuj (zaznaczone)
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER

Odp: Potrzebne wymiary 2.9 V6 24v Scorpio oraz 2.9 v6 12v
« Odpowiedź #54 dnia: Październik 04, 2011, 21:49:07 pm »

Offline El-Portero2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 698
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN 5d 1.5 1980r -> PN 3D V6 2.8i. Polonez 5D 1.5 SLE 1989r -> PN Coupe 1.5X, Polonez 1986 1.5 LE Milicja
Obczaiłem to. Smoka się da łatwo przerobić znalazłem w bloku otwór na przykręcenie podpory dla długiej rurki smoka 



tak to by wyglądało



1 problem z głowy
2 problem odwrotu miski to będzie trochę kombinacji.

tą płytszą cześć miski na pewno trzeba będzie pogłębić o 1.5 cm dla pompy

TIGiem to pospawam bo bardziej precyzyjnie i na szczelność - tylko muszą mi przysłać  :P
Cytuj (zaznaczone)
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER

Odp: Potrzebne wymiary 2.9 V6 24v Scorpio oraz 2.9 v6 12v
« Odpowiedź #55 dnia: Październik 04, 2011, 21:54:41 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Ludzie do pinto wkładają smoki od v6 (ja nie wiedziałem więc spawałem), więc czemu miałoby odwrotnie nie pasować?

Odp: Potrzebne wymiary 2.9 V6 24v Scorpio oraz 2.9 v6 12v
« Odpowiedź #56 dnia: Październik 04, 2011, 22:05:32 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Smoki są zamienne, nie jestem pewien na 100%, ale chyba właśnie od V-ki fabryka wkładała.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Potrzebne wymiary 2.9 V6 24v Scorpio oraz 2.9 v6 12v
« Odpowiedź #57 dnia: Październik 04, 2011, 23:09:34 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
tą płytszą cześć miski na pewno trzeba będzie pogłębić o 1.5 cm dla pompy
Jest to jakas opcja - wklepac albo dospawac bulke, wydaje mi sie ze miska od 2,3 jest inna jezeli chodzi o wyprofilowanie i byc moze ma tez inna wysokosc -jutro zmierze ile ma i podam wymiary. Patrzac na silnik wydaje mi sie ze smok od pinto spokojnie by usiadł :), a w poldofordzie chyba rzeczywiscie był smok od V6

Sprawdz takze jak głeboko schodza korbowody w skrajnych polozeniach tlokow zeby nie okazalo sie ze nawalaja o miske ;)
« Ostatnia zmiana: Październik 04, 2011, 23:12:29 pm wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Potrzebne wymiary 2.9 V6 24v Scorpio oraz 2.9 v6 12v
« Odpowiedź #58 dnia: Październik 20, 2011, 21:46:10 pm »

Offline El-Portero2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 698
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN 5d 1.5 1980r -> PN 3D V6 2.8i. Polonez 5D 1.5 SLE 1989r -> PN Coupe 1.5X, Polonez 1986 1.5 LE Milicja
Cytat: El-Portero2 w Październik 04, 2011, 21:49:07
tą płytszą cześć miski na pewno trzeba będzie pogłębić o 1.5 cm dla pompy

Jest to jakas opcja - wklepac albo dospawac bulke,

heheh ta płytsza część miski ma 6 cm na potrzeby pompy która wystaje na 10cm rozciąłem w tym miejscu i zaklepałem na kształt małej "łódeczki" (twojej pół "bulki")

Ciąg dalszy prac - powoli do przodu

Garb odwrócony i przyspawany




samą miskę poszedłem tak tylko do pustej komory przyłożyć i widać że teraz będzie idealnie silnik leżał nisko bo garb miski będzie wpadał miedzy przednim dolnym wzmocnieniem pasa przedniego a belką - może nawet sanki da rade przykręcić te co były (wszystko wyjdzie po przymiarkach przedprojektowych łap silnika.) skręcę po tym raz jeszcze cały zestaw silnik + skrzynia + rozrusznik i się okaże na jak nisko mogę go posadzić.

-----
mogłem podnieść całą ta płytszą część miski ale rozciąłem i zaklepałem w tym miejscu. Trzeba będzie pasek blachy wspawać na dnie i zboku miski burtę całą daszkiem



od pompy dałem niecały cm odstępu do tego wyklepanego dna żeby sobie swobodnie olej tam przepływał. "łódeczka" jest ze spadem do garbu wiec powinno być dobrze



Wiem że to wygląda strasznie poszatkowane ale po niedzieli się za to wezmę i połatam. Ogólnie to nie musi być na wygląd a bardziej na funkcjonalność i szczelność.  Myślałem że po spawaniu tigiem to mi się strasznie powykręca a nic się nie wykręciło ani nie zwichrowało - blacha jest solidna a dodatkowe karbowane przetłoczenia dodają jej sztywności. [dodatkowe techniki spawania z przerywaniem co chwile do lekkiego ostudzenia materiału]

Zostaje tylko
-przekombinować smoka [przedłużyć rurkę z przykręcaną podporą]
-dospawać w garbie miski pochwę na bagnet miarki poziomu oleju
-założyć nową uszczelkę miski i skręcić całość ;-)

« Ostatnia zmiana: Październik 20, 2011, 21:48:04 pm wysłana przez El-Portero2 »
Cytuj (zaznaczone)
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER

Odp: Potrzebne wymiary 2.9 V6 24v Scorpio oraz 2.9 v6 12v
« Odpowiedź #59 dnia: Październik 20, 2011, 23:24:29 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
heheh ta płytsza część miski ma 6 cm na potrzeby pompy która wystaje na 10cm
Wydawało mi sie ze mniej wystaje.  Spróbuj moze dospawac fragment innej miski od OHV czy cos. Smok powinien podejsc od pinto. Dzisiaj tez walczyłem z micha tyle ze aluminiowa :/ która tez musze przekrecic na potrzeby FSO i dorobic smok od zera
« Ostatnia zmiana: Październik 20, 2011, 23:32:23 pm wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG