Dziś wsadziłem silnik razem ze skrzynią - Horror!
To był mortal combat! pojedynek ja vs silnik ze skrzynią
Nie jest tak prosto jakby się wydawało. Nadal jest ten sam problem z łapą sprzęgła skrzyni, która zapiera się o ściankę tunelu uniemożliwiając tym samym wysprzęglanie. Ten sam problem był przy przymiarkach skrzyni Typu3 (C)
Wyciąłem co trzeba było tyle że trzeba będzie trochę przekombinować przy zaklepywaniu tam blachy bo musi być miejsce na mój but w pedale gazu
Druga sprawa musiałem na chwilę wyciąć górny kołnierz z tunelu bo się cały zestaw(silnik+skrzynia) zaklinował przy wsadzaniu.
Trzecia sprawa to jednak będę musiał przerabiać miskę bo silnik jest zbyt wysoko i gdy wyprostowałem go poziomo do osi to łącznik wału/tłumik drgań wystawał już przez otwór w tunelu do wnętrza auta - więc tak nie może być bo to oznacza, że wał napędowy nie będzie w osi ze skrzynia albo ocierał ocierał o górę tunelu
Całość musi iść w dół bo inaczej klops ze swapa
olej spuszczony - niech przez noc wszystko wykapie a jutro po robocie obrócę go miską w górę i ją ściągnę.
przerobienie miski tez nie będzie takie chop bo nie jest idealnie prostokątna - Ma Uskok w przodzie "U" po obróceniu miski uskok znajdzie się z tyłu po przeciwnej stronie.
pomyślałem żeby miskę odciąć u samej podstawy która jest płaska(do której uszczelka przylega) tam nie ma żadnych karbowanych wcięć więc powinno być git.
potem wystarczy wyciąć "uskok" i przenieść go w miejsce gdzie powinien być a wycięty kawałek z tego miejsca przyspawać w miejscu gdzie został wycięty "uskok"
A- miska obecnie
B- po obróceniu
U- "uskok"