Tam jej na pewno nie będzie bo nie ma jak tam spaść...
W posiadanej opowieści książkowej ob. Trzeciaka o polonezach zawarta jest informacja o przełożeniach
do Poloneza 1,5 - przełożenie licznika 7:16 (te były chyba tylko z mostami 10:41);
do Poloneza 1,6 - 7:15 (te były z mostami 11:43);
do Poloneza 1,9D - 5:10
O Polonezie 1,4 publikacja nie wspomina...
W swoich zbiorach mam jeden reduktor 5:12 (o 12 ząbkach) - czyli zgodnie z
tabelą producenta pochodzi z "Fiat 1300-1500 (podwyższony) z 4-bieg. skrzynią". Nie wiem co znaczy "podwyższony" i nie zgadza się to z tym, że skrzynie do 125p z prostym nie skośnym drążkiem miały reduktor montowany z prawej strony więc kręciły się w przeciwną stronę... Ten, który posiadam jest na lewa stronę... Więc informacje niepełne - mały chaos.
Takie reduktory w ramach unifikacji były chyba stosowane w skrzyniach innych tworów polskiej motoryzacji.
matucha#1931 pora poznać bliżej od tej strony swoje auto. Odczytaj numer nabity na skrzyni to będziesz wiedział jaki reduktor można wsadzić (jeśli jeszcze jest do czego wsadzić bo nie wiadomo czy skrzynia jeszcze się nadaje do użytku). Oraz odczytaj z mostu przełożenie to będziesz wiedział jaki reduktor powinien być aby wskazania licznika i prędkości były najbardziej zbliżone do rzeczywistej...