Autor Wątek: SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD  (Przeczytany 25568 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 11, 2010, 22:18:35 pm »

Offline waldi919

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
Cytat: "snikers"
chociaz moj dawca mial klime a ze to pedzone tym samym paskiem to moze dlatego szersze kolo bylo


Koła szerokie są przy wspomie (6 rowków) natomiast bez wspomy czyli zwykły GLD na wąskie koła
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka

SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 12, 2010, 07:26:33 am »

snikers

  • Gość
Cytat: "waldi919"
Cytat: "snikers"
chociaz moj dawca mial klime a ze to pedzone tym samym paskiem to moze dlatego szersze kolo bylo


Koła szerokie są przy wspomie (6 rowków) natomiast bez wspomy czyli zwykły GLD na wąskie koła


ciekawe bo szerokie za uj nie chcialo wejsc :) inaczej bym nie zmienial. tak apropo chyba nikt nie wspomnial o innej CHLODNICY, a to jest dosc wazny element przy tym silniku ktory lubi sie grzac

SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 12, 2010, 10:25:12 am »

Offline adamek9026

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 109
    • Passat b5 FL 05'
no tak. Ja miałem w zestawie chłodnice z dwoma wentylatorami.

[ Dodano: 12 Sty 2010 10:28 ]
A miałby ktoś zchemat od przekaźnika do świec, byłbym wdzięczny

SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 12, 2010, 15:41:37 pm »

Offline waldi919

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
Ja mam zwykłą , wąską chłodnicę z dwoma wentylatorami od kilku lat i nic się nie dzieje, nawet w upalne dni.  Jeżeli nie jeździ się długie odcinki z prędkościami ponad 140km/h bez najmniejszego problemu daje rade.

A tutaj schemat instalacji 1.9 GLD
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka

SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 12, 2010, 15:57:09 pm »

Offline waldi919

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
[ Dodano: 12 Sty 2010 16:06 ]
Cytat: "snikers"
ciekawe bo szerokie za uj nie chcialo wejsc


Ja mam dokładaną wspome od trucka i na pompie jest szerokie koło pasowe a reszte mam wąskie i wąski pasek. Jakoś to dało rade zgrać ze sobą i działa mi to już dwa lata. Rolki i napinacz jest drogi do tego kompletu(komplet ponad 200zł)
_________________
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka

SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 12, 2010, 22:20:56 pm »

Offline waldi919

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
Tak, rozpiska przekaźnika świec nic się nie różni
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka

SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 13, 2010, 14:15:04 pm »

Offline adamek9026

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 109
    • Passat b5 FL 05'
waldi919, wielkie dzięki

SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 16, 2010, 09:18:13 am »

Erix

  • Gość
Witam . Podłącze sie do tematu ponieważ jestem właśnie w trakcie przekładki diesla w miejsce 1.6 z gazem.
 Dawca był (a raczej w połowie go juz nie było)z 94 i napęd  alternatora jest na 4 rowkowym  pasku i mam pytanie co wchodzi w skład kompletu mocowania pompy wspomagania do poldka (jakieś łapy rolki czy coś innego ?)  nie mogę nigdzie znaleźć informacji na ten temat .Oczywiście wspome już mam na pokładzie po benzynie .
Jaki macie odstąp obudowy filtra paliwa od serwa? chodzi mi o lukasa . Bo u mnie jest jakiś centymetr .
Jeszcze jedno pierwszy raz spotkałem się z takim czymś jak 2 punkty blokady na kole zamachowym . Przy wymianie paska po zablokowaniu rozrządu okazało sie że na kole są dwa otwory tej samej średnicy i głębokości rozmieszczone dokładnie o 180 stopni. no ale to nie był jeszcze problem znaleźć która dziura jest tą właściwą . Problemem okazało się że zablokowany rozrząd śrubami ma ustawienie kolizyjnie i  po przekręceniu o 90 stopni jest (stop o zawór)przesunąłem o jeden ząb do przodu i jest ok normalnie sie kręci wszystko jest ok nie pasuje na blokady  za to silnik próbuje odpalić . pisze próbuję bo wczoraj padł aku i po pierwszym grzaniu świec ale już chciał ożyć zobaczę co dzisiaj pokaże

SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 17, 2010, 17:22:42 pm »

Offline adamek9026

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 109
    • Passat b5 FL 05'
waldi919,  niestety alternator nie pasuje z xanti;/ Erix, ja mam silnik starszego typu, więc musiałem dorabiać mocowanie przy pompie od wspomagania hamulca. Ja już odpaliłem swojego. i fajnie chodzi  :D I jeszcze mam pytanie,  czy ma ktoś sachemat podłączenia alternatora??

SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 17, 2010, 18:19:12 pm »

Offline waldi919

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
Cytat: "adamek9026"
waldi919, niestety alternator nie pasuje z xanti;/


Ja mam oryginał altek, ale montując wspome trzeba założyć oryginalną łape do której przykręca się pompe do wspomy i altka(starą do której jest przykręcony alternator aut). Jest większa i dużo cięższa. W altku trzeba wymienić koło pasowe na 6 rowków, poza tym altek jest nieco przesunięty, minimalnie w stronę chłodnicy względem oryginału. A tak wyglądał cały komplet u mnie przed zamontowaniem...

Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka

SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 17, 2010, 18:29:14 pm »

Erix

  • Gość
dzięki wielkie o to właśnie mi chodziło teraz to już bym powiedział ,że jestem w domu

SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 17, 2010, 18:57:12 pm »

Offline waldi919

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
Cieszę sie że mogłem pomóc... :)
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka

SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 18, 2010, 13:23:30 pm »

Offline adamek9026

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 109
    • Passat b5 FL 05'
waldi919,  Ja mam wspomaganie w innym miejscu, bo jak już mówiłem mam starszy typ silnika i wspome umiejscowilem z tyłu silnika :D


SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 28, 2010, 22:03:26 pm »

pianek89

  • Gość
A ja mam takie pytanko. Czy ktos kiedys rozmyslal czy dalo by rade wsadzic do poldka jakiegos innego diesla, niz ten co fabryka wstawiala??

SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 28, 2010, 22:06:45 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
pianek89, mozesz poszukac szkrzyni biegow pod silnik 1.6 z vw wyszlo tego podobno okolo 100 sztuk, ale zawwsze mozesz byc pierwszy i wsadzic cos innego wystarczy poszukac pomierzyc i zakasac rekawy ale najczesciej konczy sie na gadaniu :)
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 28, 2010, 22:11:17 pm »

pianek89

  • Gość
Dokladnie mateo#1939, na BADANIU. To ja na razie zostane przy 1.6 GLI i bede szukal jakiegos ciekawego rozwiazania w tym kierunku...

SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #36 dnia: Styczeń 29, 2010, 13:09:43 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4125
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Na forum Miłośników FSO był taki koleś co miał Poloneza z silnikiem 1.6D z VW. Mówił, że auto ma troszkę kiepskie osiągi, ale pali strasznie mało. :) Silnik miał dokręcony przez oryginalny dzwon od skrzyni pochodzący ze 125p 1.6D.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #37 dnia: Styczeń 29, 2010, 13:12:25 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
jeśli był mi wstanie ktoś sprzedać taki dzwon to dzież skrzynie to byłbym się wstanie pobawić w połączenie tego z 1.9 tdi z VW. i miałbym wtedy dupo woza.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #38 dnia: Styczeń 29, 2010, 14:40:16 pm »

Offline radosław91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 551
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie posiadany: PN caro+ '99 1.6 GLi
a czemu zescie sie tak uparli na te silnik z VW? fakt moze kapke mniej pali od citroena, ale silniki z cytryny tez sa dobre  :wink: golfik 1.6D spali jakies 5l ON, citroen troszeczke więcej, ale zato jest mocniejszy, no ale jesli juz chcecie tylko chyba jakies 1.9 bo 1.6 zwłaszca bez turbiny to pomyłka, golf sie marnie zbiera, a co dopiero polonez, osiagi miałby chyba zblizone do malucha  :roll:
Powered by Lpg.

SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 29, 2010, 14:46:31 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
radzio_1991, ja tu mowie o silniku 1.9 tdi 90km, ta skrzynia z 125 z silnikami 1.6 pasi bez problemu, a prawda jest taka ze jak bym mial sie pchac w 1.6 vw to juz w najmocniejsza wersje SB 80 km z interciem.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil