Autor Wątek: PoldoRover - chip 110KM  (Przeczytany 12070 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

PoldoRover - chip 110KM
« dnia: Grudzień 22, 2009, 11:01:53 am »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Witam wszystkich

Kiedyś miałem w swoich rękach kostkę, którą wpinało się przed komputerek i podnosiła ona moc do 110 koników, moment nie wiem o ile (kupił to kolega) ... Czy ktoś spotkał coś takiego i jeśli tak to gdzie to można by było nabyć ? ...

Pozdrawiam
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 22, 2009, 11:20:02 am »

snikers

  • Gość
taaa, opornik przed MAF?

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 22, 2009, 16:53:20 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Nie wiem jak to się odbywa ... ale takie coś miałem w rękach ... szukałem w necie i można spotkać roverki po 110 koników ... jednostka 1.4 ... rover 214 czyli to to samo autko ... myślałem że może ktoś się z czymś takim spotkał
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 22, 2009, 16:58:20 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6721
  • Płeć: Mężczyzna
Rovery 214 występowały w trzech wersjach mocy. w Polonezie jest silnik w wersji SI tylko z inną przepustnicą.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 22, 2009, 17:14:09 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Z tego co kojarzę, to Poldorover ma przepustnicę z silników Rovera serii T.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 22, 2009, 17:20:39 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3828
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Z 2.0 i 2.0 Turbo. Średnica 56mm.

3 wersje tzn. dwie na wielowytrysku w tym jedna, z ograniczoną mocą przez przepustnicę dla spełnienia jakiejś normy czy coś. A trzeci to wersja na jednopunkcie. Czyli w PNie była "fabrycznie najmocniejsza" wersja jeden cteri.
110koni to już bliżej 1.6, bo były dwie wersje jedna 111konna, druga chyba 109.
Oczywiście podnieść moc można, ale na pewno nie tym wynalazkiem, o którym mówisz. To rezystor zapewne wpinany między komp a czujnik temperatury w celu utrzymywania ssania.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 22, 2009, 18:00:41 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Spojrzyjcie:
http://www.hot.jpg.pl/zdjecie/16341/polonez_14GLI_16V.html
i np to autko:
http://www.ojej.pl/594288/Kielce-Rover-214-TUNING-GAZ-sekwencja.html
Mają po 110 KM

A o co chodzi z tym rezystorkiem i ile mocy to daje ? i Czy wogóle coś daje ?

[ Dodano: 22 Gru 2009 18:01 ]
to było coś wpinane celem oszukania komputerka ...
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 22, 2009, 18:05:24 pm »

Offline Pawel.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 279
Te rovery maja tylko 110 koni na papierze i napewno nie takim z hamowni czy od producenta  :)  Pare koni pewnie zyskal dzieki strumienicy  :lol:
328i

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 22, 2009, 18:09:54 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Ja słyszałem, że strumienica to tylko fikcja ... Nie wydaje mi się żeby tak tylko pisali, bo w necie jest o wiele więcej takich autek ... to tylko przykłady ...
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 22, 2009, 18:33:22 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 22, 2009, 18:58:30 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3828
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
I jesteś pewien, że to to samo ?
Podałeś ogłoszenie z Roverem, którego właściciel nie znał faktycznej mocy i strzelał 110.
Drugie zdjęcie to śmiech na sali. Mr.D, wskazówki opadają, musiałbyś trzymać cały czas. Auto stało na cegłach/klockach i na 5 wkręcili na obroty.
Jeżeli to coś było wpinane między komp a czujnik i miało za zadanie oszukać kompa to nie mam pytań. Pojeździj na zimnym silniku to zobaczysz co daje ten "chip". Utrzymuje ssanie, tzn. podwyższone obroty biegu jałowego, większe spalanie, itd.
"Generally optimisation of a car requires 1,5 to 2,5 hours." - a gówno oszukujące komputer zakłada się w 10minut max. Tu zapewne dłubane jest coś w kompie, ale o ile się nie mylę to MEMS jest nieprogramowalny.

I mówię Ci, że najmocniejszą wersją jeden cteri K-Series jest 103konne takie jak w Polonezie. Tyle w temacie.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 22, 2009, 19:36:55 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Nie mówię, że to na tej stronie to jest właśnie to wpinane przed komputer ... To jest przykład strony, która pokazuje modyfikacje tego komputera i fakt, że ma więcej mocy ...
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 22, 2009, 19:39:41 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2949
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
zeby zrobic potocznego "chipa" trzeba wydac ok 800-900zl w przypadku poldrovera :)
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 22, 2009, 19:52:22 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
a można coś więcej na ten temat :D ...

I jeszcze pytanko odnośnie tego wymuszonego ssania za pomocą oszukania czujnika temperatury ... czy to coś daje ??
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 22, 2009, 20:20:56 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Szczerze to taka odpowiedź to tak nie bardzo jak na miano klubowicza :(
No ale tacy ludzie widocznie też się tutaj zdarzają
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 22, 2009, 20:38:23 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3828
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
szakal_wawa, sam poszukaj na ten temat. W anglii popularny jest Emerald K3 do silników k-series. Ale on daje coś więcej dopiero po dłubnięciu silnika. Np. z wałkami Pipercams.
Odpal swojego poldorovera jak jest zimny i pojeździj. Wtedy masz automatyczne ssanie. Jest różnica ? Taka, że pali więcej i trzyma wyższe obroty. Ten chip działa tak samo, tyle, że masz to przez cały czas co nie jest korzystne dla Twojej kieszeni.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 22, 2009, 20:40:35 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
szakal_wawa, poczytałbyś forum, to wiedziałbyś, że za tą cenę masz silnik 1,6 16V i dużo lepsze wyniki jeśli chodzi o podniesienie mocy. Co do tego wymuszoneggo ssania, to mlodyolek#1934 wszystko wypisał. Można sobie coś takiego zrobić opornikiem za 5 groszy. Sprawdź sobie, najwyżej zmontujesz jak było wcześńiej.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 22, 2009, 20:49:46 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2949
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Cytat: "szakal_wawa"
Szczerze to taka odpowiedź to tak nie bardzo jak na miano klubowicza
szczerze  :?:  gdybym mogl cos wiecej powiedziec to napewno bym to zrobil. a co ma do tego miano klubowicza :?:  sa pewne rzeczy ktore musza poczekac aby ujrzec swiatlo dzienne
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 22, 2009, 20:53:37 pm »

Offline Mr.D

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1036
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + '99
szakal_wawa, czy Ty masz 10 lat? Masz pojęcie o istnieniu wyszukiwarki Google i opcji szukaj na tym forum? Już to widzę jak inwestujesz 1000 zeta w chip do Poloneza. Chętnie obejrzałbym film relacjonujący to wydarzenie.
"Cars have never been about brand association: it's about culture and expression. It's about the people, the scene, the community, and friends."   Mike Burroughs

"simple and clean look will never go out of style."    Elvis Skender

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 22, 2009, 21:04:17 pm »

Offline damian9838

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 179
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.4
Co do tego ssania jak masz gaz równie dobrze możesz na parowniku zwiększyć obroty Widać zmianę mocy? Nie? To nie ma sensu zwiększana obrotów biegu jałowego takie jest moje zdane chociaż może się mylę (tak na chłopski rozum :) )