Autor Wątek: PoldoRover - chip 110KM  (Przeczytany 12071 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #40 dnia: Styczeń 19, 2010, 13:25:47 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13954
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
bylem sobie na hamowni na simrze ,a tam z silnikow od FSO ostal sie K16 ,ale juz niedlugo go zmienia ,bo jest przestarzaly :P  (ciekawe co zrobili z ta nowa 1.6 ohv - mam nadziej ze nie pocieli prawie nie uzywanego silnika)
i widze ,ze lezy tam drugi komp z przyklejonym SMT6 (chyba ,a moze ecumaster) i jak zapytalem malo zorientowanego prowadzacego ,to mowi ,ze studenci tu jakas prace sobie robia i ze mocy to nie mozna duzo wycisnac ,bo okolo 110KM ,ale oni pracuja nad zachowaniem mocy seryjnej i uzyskaniem lepszych spalin ,

czyli 110KM jest do wyciagniecia
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #41 dnia: Styczeń 19, 2010, 14:37:44 pm »

Offline mirekpsary

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 415
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jo jest Jo!
    • PoldoFord 2.0 '91 - Tayniak
    • http://www.bruk-miko.psary.net.pl
moc jak moc,może lepszy moment wykręcili.
''W życiu piękne są tylko chwile"

tel.603476262

www.bruk-miko.psary.net.pl

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #42 dnia: Styczeń 19, 2010, 21:59:24 pm »

Offline hans

  • go hard or go home !
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 969
  • Płeć: Mężczyzna
    • ulep
Cytat: "Bocian_s#313"
Cytat: "hans"
wystroją kompa roverowskiego

A da to się zrobić?? nie zapominaj że rover to nie tylko K16 i może okazać się że rasują wszystkie diesle i hondy a K16 nie tykają. No ale na bilbordzie będzie że tuningujemy rovery  :lol:  :lol:  :lol:


byłem w Agmie u Pana Macieja :) widział to sprawdzał u siebie i mowi ze da rade :D
nie masz hebla w gazie?! To narazie!

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #43 dnia: Styczeń 21, 2010, 08:24:17 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
To kto wyłozy 800zł i sprawdzi to na własnej skórze. Ew. nawiąże kontakt z kimś kto już u nich był...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #44 dnia: Styczeń 21, 2010, 15:38:56 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2949
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
dajcie mi sie odbic od dna :wink:
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #45 dnia: Styczeń 21, 2010, 15:49:02 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
wszyscy mówią ze dadzą rade a pózniej jadę czekam kombinują kombinują i g..... bo wydawało im sie że dadzą. takim co im sie wydaje to do psychiatryka. tam co drugiemu się wydaje że napoleonem jest

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #46 dnia: Styczeń 21, 2010, 16:06:12 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2949
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
spróbować nie zaszkodzi
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #47 dnia: Styczeń 21, 2010, 22:40:58 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Ciekawe tylko czy ktoś pobije mój wynik cena/osiągi...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #48 dnia: Styczeń 21, 2010, 23:18:11 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
No Bolim jakas swinie podkladal i co z tego wyszlo?
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #49 dnia: Styczeń 22, 2010, 09:28:59 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "Senn#1869"
No Bolim jakas swinie podkladal i co z tego wyszlo?

Raczej miał podkładać ECUmastera ale prawdopodobnie nie radzi on sobie jeszcze z sygnałem PWK w roverze. Nawet na roverkach był stosowny temat jakiś czas temu...

A Bolim modził tylko z ciśnieniem i wtryskami. Co nie zmienia faktu że i tak chyba mu zabrakło do mnie mimo że na hamowni strojone. A moje tylko wsadzone i w drogę  :mrgreen:
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #50 dnia: Styczeń 26, 2010, 11:22:33 am »

Offline Kusmier

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 3.0 V6
    • Kompletne systemy interkomów rajdowych
A czy dało by coś wsadzenie do 1.4 komputera od 1.6? Lub 1.8 i który lepiej?
Wtryskiwacze powiedzmy były by seryjne, ale za to zakładam większą pompe paliwa i regulowany regulator ciśnienia paliwa.

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #51 dnia: Styczeń 26, 2010, 15:52:14 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
ano daloby, silnik wcale by nie odpalil, bylo o tym pisane na forum i to nie raz
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #52 dnia: Styczeń 27, 2010, 10:27:13 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "AndrewS#100"
ano daloby, silnik wcale by nie odpalil, bylo o tym pisane na forum i to nie raz
Sama podmiana komputera nie jest możliwa i sensowna. Aby to zagrało trzebaby tak na szybko:
1. zmienić koło zamachowe na takie z którego wyjmiesz komputer (przy 1,8 można zastosować koło z 1,6 bo czójnik PWK jest w tym samym miejscu)
2. zapodać wiązkę elektryczną z rovera z którego wziąłeś komputer ze szczególnym uwzględnieniem immobilisera.
3. zmierzyć moc silnika przed i po zmianie kompa
4. przeliczyć czy było warto...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #53 dnia: Styczeń 27, 2010, 10:37:49 am »

Offline Kusmier

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 3.0 V6
    • Kompletne systemy interkomów rajdowych
No to faktycznie za dużo zachodu. Poźniej znalazlem dopiero o tym ze nie odpala na roverowych kompach.
Myślałem że można tak po prostu przełożyć sam komputer i bedzie hulać, ale nie ma sensu.
Tak pozatym, to co moge jeszcze zrobić dla zwiększenia mocy?
Mam kolektor od rovera 4-2-1, potem strumienica stożkowa w miejscu kata, środkowy seryjny, końcowy przelot.
Na dolocie stożek.
Do tego regulowany regulator paliwa i w planach większa pompa paliwa.

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #54 dnia: Styczeń 27, 2010, 11:59:23 am »

Offline hans

  • go hard or go home !
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 969
  • Płeć: Mężczyzna
    • ulep
Cytat: "Kusmier"
Mam kolektor od rovera 4-2-1, potem strumienica stożkowa w miejscu kata, środkowy seryjny, końcowy przelot.


może zamiast tego lepiej poczytać to http://www.grabowski.com.pl/uklady_wydechowe.htm
nie masz hebla w gazie?! To narazie!

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #55 dnia: Styczeń 27, 2010, 12:58:24 pm »

Offline Kusmier

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 3.0 V6
    • Kompletne systemy interkomów rajdowych
Żeby zrobić wydech według tego wszystkiego co tu pisze, to nie mam warunków...
Na tym wydechu który mam teraz w stosunku do seryjnego czuć poprawe i wydaje mi sie że to max co moge zrobić z układem wydechowym jak na moje siły.

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #56 dnia: Styczeń 27, 2010, 13:03:32 pm »

Offline hans

  • go hard or go home !
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 969
  • Płeć: Mężczyzna
    • ulep
Kusmier, ja do 1.? będę właśnie tak składał wydech jak napisał Pan Grabowski.
nie masz hebla w gazie?! To narazie!