Autor Wątek: Przejście z GSI na GLE  (Przeczytany 2954 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Przejście z GSI na GLE
« dnia: Styczeń 16, 2010, 22:08:52 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2291
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
Panowie pomysł szalony acz  chyba możliwy do wykonania
 co potrzeba aby pozbyć się ustrojstwa na elektronice  i zrobić to   na gaźniku
wiadomo wałek z napędem na pompę
kopułka palec rozdzielacza
pompa
głowica ( wypieprzy się te nieszczęsne hydro gówno, )
kolektor ssący,
gażnik
obudowa filtru powietrza
 co tam jeszcze?
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Przejście z GSI na GLE
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 16, 2010, 22:25:28 pm »

e1mo

  • Gość
bak z gaźnikowca
głowica chyba nie ma nic do rzeczy, pod hydraulikę blok był nieco zmodyfikowany. Z resztą wg mnie hydraulika wcale taka glupia nie jest :)

Przejście z GSI na GLE
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 16, 2010, 22:26:07 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Datę I rejestracji sprzed czerwca 1995 roku, albo zaprzyjaźnioną stację kontroli...

Nie tylko kopułka i palec, ale chyba kompletny aparat zapłonowy? Jeszcze jeden dodatkowy przewód WN, cewkę, zielony kabelek i moduł pominąłeś.

Bak z gaźnikowca niepotrzebny. Głowica jest przystosowana do inaczej montowanego kolektora dolotowego.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Przejście z GSI na GLE
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 16, 2010, 22:32:44 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
pompkę elektryczną dac, tylko słabszą, po co się męczyć. potrzebny tylko kolektor z gażnikiem, zapłon, linka gazu i parę kabli. koszt przerobki to mniej niz 200zl

Cytat: "Grzech#1938"
Datę I rejestracji sprzed czerwca 1995 roku, albo zaprzyjaźnioną stację kontroli...

Raczej na stacji pomyślą, że to Bosch :), dac parę węzy i kabli dla picu :)

A tak szczerze, to po co?
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Przejście z GSI na GLE
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 16, 2010, 22:32:50 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2291
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
a po to żeby pozbyć się jebaniny z elektryką która mnie przyprawia o szał wiecznie tylko jakiś czujnik jebnie i już problem z pracą silnika a tak śruba od wolnych obrotów i cheya.

a co ze starą pompą co siedzi w baku?

[ Dodano: 2010-01-16, 22:40 ]
ale głowice trzeba chyba wymienic bo o ile od strony wydechowego plug&play to ssącego w GSI wsadzili inną więc  kolektor od GLE nie podejdzie
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Przejście z GSI na GLE
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 16, 2010, 22:40:42 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Rozumiem.
Gazu pewnie nie masz-bo tak to wszystko by było dobrze :)
Tylko trochę palić więcej bedzie na gaźniku, może lepiej dać troszkę powyżej 1000 i założyć lpg i śmigać taniej?

można spróbować, jak by co wszystkie fanty mam i mogę sprzedać :) Ba nawet dorzucę dobry silnik 1.5 za małe pieniądze :D
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Przejście z GSI na GLE
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 16, 2010, 22:42:56 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2291
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
chodzi żeby zostać na 1.6 dół mam dobry zresztą wszystko mechanicznie cacy tylko elektrycznie mnie już tak denerwuje że mam go dosyć prawie pół roku z nim walczę i się jebany poddać nie chce
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Przejście z GSI na GLE
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 16, 2010, 23:17:27 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Cytat: "Mariusz#1926"
ale głowice trzeba chyba wymienic bo o ile od strony wydechowego plug&play to ssącego w GSI wsadzili inną więc  kolektor od GLE nie podejdzie


Wystarczy nagwintować nowe otwory pod szpilki kolektora z GLE. Głowica jest do tego przystosowana, bo ja mam GLI z głowicą GSI.

Przejście z GSI na GLE
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 17, 2010, 23:43:33 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
tak glowica zostaje ,a hydrauliki i tak nie wywalisz ,
podchodzisz troche od d... strony ,
zamiast gaznikiem to sie gazem zainteresuj ,
a tak na sile to nie trzeba zakladac zaplonu ,mozna zostac na elektronicznym ,
potrzebny tylko gaznik i kolektor ssacy i pompa paliwa - koniecznie elektryczna

zrobisz jak chcesz ,ale sam sie chyba nakrecasz - szkoda kasy i roboty na gaznik ,twoja usterka jest natury kosmetycznej (lekko ci obroty faluja na jalowym) ,

a tak na poczatku to odlacz moze krokowca w czasie pracy i zobacz czy dalej faluja obroty
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Przejście z GSI na GLE
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 18, 2010, 22:33:13 pm »

Offline bisz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
    • http://marekd.chrobry.pl
Ja mam silnik z plusa (coprawda GLi, wiec mniejszy klopot z kolektorem ssący bo żaden) na gazniku i jak czytam te wszystkie problemy wtryskowe pt check engine, a to jakas kontrolka a to czujni czegostam, to przyprawiaja mnie o lekki usmiech. rozwiazanie klasyczne-gaznikowe jest totalnie bez awaryjne. Buta ma a pali tyle co wtrysk. Polecam jezeli faktycznie ktos juz ma dosc.