Autor Wątek: Pompa do ręcznego  (Przeczytany 12685 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pompa do ręcznego
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 12, 2010, 17:49:15 pm »

Offline radosław91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 551
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie posiadany: PN caro+ '99 1.6 GLi
gucio, zgadza sie, ale z C360 pompa raczej nie perzypasuja bo jest nieco inna, maja jeszcze taki wyrównywacz cisnienia i wogóle uwarzam, że to niespecjalny wynalazek, najlepsza byałby taka pojedyńcza pompa z zetora lub wczesnego modelu C360
Powered by Lpg.

Pompa do ręcznego
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 12, 2010, 17:53:45 pm »

Offline ujban88

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 262
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat 125p
Cytat: "Bocian_s#313"
a nie pęknie ci ta płyta kotwiczna na spawach??


nie powinna, spawał ją człowiek który jest wykształconym spawaczem z wieloletnim doświadczeniem

[ Dodano: 19 Mar 2010 12:01 ]
powiem wam że hydrauliczny reczny na pompie z układu fiata/poloneza to żadna rewelacja
przy około 60km/h koła są w stanie sie zablokować lecz szybciej to już zależy od warunków atmosferycznych  (gumy 185/55 R14)

można śmiało powiedzieć ze to jest taki bardzo dobry ręczny z linki
Moc V-ki

Pompa do ręcznego
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 19, 2010, 15:44:33 pm »

Offline Kusmier

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 3.0 V6
    • Kompletne systemy interkomów rajdowych
Witam, a ja bym to zrobił na pompie od sprzęgła od dużego fiata, tylko jak w nią powkręcać przewody hamulcowe?

Pompa do ręcznego
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 19, 2010, 15:55:39 pm »

Offline ujban88

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 262
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat 125p
Efekt moze byc ten sam
Z przewodami to nie problem, pierwszy zakładasz metalowy przewód od sprzęgła a następnie ten elastyczny który poźniej przykręcasz do trójnika
tylko najpierw...
bierzesz przewody elastyczne, jeden od sprzęgła drugi od hamulcy (najlepiej ten co występuje przy tylnym zacisku)
jedziesz do serwisu węży i przewodów hydraulicznych i tam koleś powinien Ci (że sie tak wyraże) scalić te dwa węże, rozebrać oba i odpowiednie końcówki założyć na jeden nowy przewód wysokociśnieniowy o przelocie 6mm lub 8mm, zaciśnie opaski na prasie i masz gotowy przewód który podłączasz między melatowy (od pompki) a trójnik tylnych hamulcy.

Powodzenia
Moc V-ki

Pompa do ręcznego
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 12, 2010, 14:51:52 pm »

Offline jerzy_jerz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 130
ja mam 2 zaciski na tyle do hydrolapy jest przedni zacisk starego typu spiete  to wszystko z pompa hamulcowa z poloneza tez stary typ tak ze na kazdye kolo idzie osobny waz tak jak seryjne przednie hamulce, wiec ciagne łyche a tu auto tylko zwalnia i ni ch....ja nie chce zablokowac kol, powoli mnie to zaczyna wkur....ć, moze ktos podpowie dlaczego tak sie moze dziac bo ja juz mam burdel w glowie.

Pompa do ręcznego
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 12, 2010, 20:09:14 pm »

Offline Kapitan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 274
  • Płeć: Mężczyzna
    • caronez 95r. 1.8 16V
Układ ręcznego dobrze masz odpowietrzony? czy dźwignie da się zaciągnąć do samego końca?
czarna wołga :) już jeździ ale jeszce nie do końca:)

Pompa do ręcznego
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 12, 2010, 21:59:42 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Moze to kwestia regulacji cięgna bo wygląda że skok tloka w pompie jest za mały.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Pompa do ręcznego
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 13, 2010, 01:17:01 am »

Offline jerzy_jerz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 130
jako ze ja pedant jestem i mam doscie do plynu hamulcowego wiec odpowietrzylem z "nawiazka" co powoduje dosc spory opor podczas zaciagania recznego a auto dalej jedzie jakby to byla linka :/ mysle ze koles ktory spawal flansze pod zaciski dal ciala i krzywo to wszystko wyszlo, wprawdzie niewidoczne jest to dla ludzkiego oka ale w dzialaniu owszem moze dlatego taka kupa jest i to wszystko trzeba teraz docierac jakis okres bo innego wyjscia nie widze bo dzisiaj juz na pelnym wkur....niu przy 100km/h zaciagalem  tak stopniowo by nie spalic tarcz/klockow i tak pare razy i zauwazylem poprawe mze co to da jak nie to sprzedaje fure :D

[ Dodano: 15 Sie 2010 23:30 ]
udalo sie wkoncu wsystko podocierac a to material z testowania http://www.youtube.com/watch?v=oUQMjH8xjhA jak to sie mowi poczatki zawsze trudne

[ Dodano: 15 Sie 2010 23:35 ]
a tu fotka http://naforum.zapodaj.net/cd54908f5afa.jpg.html

[ Dodano: 15 Sie 2010 23:40 ]
a tak wygladaja opony po testach http://naforum.zapodaj.net/588cb909a631.jpg.html

Pompa do ręcznego
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 04, 2010, 22:13:52 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5098
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Powoli kompletuję coś takiego ale na lukasie,bo nie jestem fanem 'spowalniaczy'Mimo tego robię to tak, żeby w razie czego można było zamontować zaciski starego typu.To samo dotyczy tarcz.Zakładam stary typ,bo akurat takie mam (za free) gdyby jednak okazały się za małe,to bez problemu podchodzi lukas(bez przesuwania zacisków)Mocowania mam takie jak u kolegi Jerzego(dwie połówki zespawane do siebie) może nie jest to najmocniejsze rozwiązanie,ale najszybsze i bez kombinowania.Wywiericłem po dwa na mocowana zacisków i ma być git.Pompe dam też lukasa bo taką mam.Myśle też nad zamontowaniem serwa do tego układu,ale nie wiem czy to dobry pomysł,więc może ktoś mógłby mnie oświecić :roll:  :?:

Pompa do ręcznego
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 04, 2010, 22:30:26 pm »

Offline Smar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 135
Nie potrzeba ci serwa - jak wszystko jest odpowietrzone i dotarte to spokojnie zablokujesz kola na każdej nawierzchni i przy każdej prędkości jedną ręką. Nie trzeba do tego dużej siły. Pewnie - z serwem było by jeszcze lżej, ale zajmuje ono sporo miejsca i niepotrzebnie komplikuje całość.
Caro 1.5 GLI ("Zielony" - poległ); Caro 2.0 GLE (Poldoford - poszedł w świat); Caro 1.9D (Klekot - sprzedany); Caro 2000 DOHC (Czarny - poległ); Borewicz 2000 DOHC ("Czarnobyl"- jeździ u Hoffmana );
Caro 1.6 16v (Groszek)

Pompa do ręcznego
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 05, 2010, 00:10:43 am »

Offline Kusmier

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 3.0 V6
    • Kompletne systemy interkomów rajdowych
jesli chodzi o pompe to ja zalozylem jednobowodowa pompe sprzegla od skody 105. probowalem to zrobic na pompie hamulcowej lucas ale nie dzialalo (nie dalo sie ospowietrzyc bo ciagle gdzies powietrze lapalo). teraz spokojnie blokuje mi kola przy 100km/h ;p

Pompa do ręcznego
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 05, 2010, 01:07:44 am »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5098
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Cytat: "Kusmier"
probowalem to zrobic na pompie hamulcowej lucas ale nie dzialalo (nie dalo sie ospowietrzyc bo ciagle gdzies powietrze lapalo).
 Spoko,jak nie będzie chciało działać,to mam jeszcze pompę starego typu i pompę sprzęgła od DF125  :P któraś musi być dobra :wink:

Pompa do ręcznego
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 06, 2010, 00:31:58 am »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Po co się tak pie... ja kupiłem pompę 0.625 za 150zł z przesyłką kurierską do domu.
Pompa jest wpinana w obwód i do tego przystosowana.
Kasy nie za wiele, jak i później myślenia co jak przerobić itp. Szkoda zachodu.

Pompa do ręcznego
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 09, 2010, 19:52:02 pm »

Offline Kapitan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 274
  • Płeć: Mężczyzna
    • caronez 95r. 1.8 16V
a masz jakieś dane tej pompy? wiesz może jaka jest średnica i skok tłoczka?
czarna wołga :) już jeździ ale jeszce nie do końca:)

Pompa do ręcznego
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 10, 2010, 12:04:29 pm »

Offline Kusmier

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 3.0 V6
    • Kompletne systemy interkomów rajdowych
Cytat: "bużka"
Cytat: "Kusmier"
probowalem to zrobic na pompie hamulcowej lucas ale nie dzialalo (nie dalo sie ospowietrzyc bo ciagle gdzies powietrze lapalo).
 Spoko,jak nie będzie chciało działać,to mam jeszcze pompę starego typu i pompę sprzęgła od DF125  :P któraś musi być dobra :wink:


załóż odrazu pompe sprzegła od DF.

[ Dodano: 10 Wrz 2010 12:05 ]
Cytat: "Kapitan"
Kusmier, a ręczny masz na oddzielnych zaciskach czy pompa wpięta w seryjny układ?


pompe mam wpiętą w szereg w seryjny układ, gdybym miał z tyłu tarcze to pewnie założył bym 2gie zaciski, ale mam lucasa wiec nie da rady.

[ Dodano: 10 Wrz 2010 12:09 ]
Cytat: "Kapitan"
a masz jakieś dane tej pompy? wiesz może jaka jest średnica i skok tłoczka?


tu znalazlem dane tej pompy:
http://www.rallyshop.pl/index.php?p135029,pompa-hamulcowa-wilwood-0-625

a tutaj pompe za 130zł
http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=3317

Pompa do ręcznego
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 30, 2010, 21:01:34 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5098
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Cytat: "Kusmier"
pompe mam wpiętą w szereg w seryjny układ, gdybym miał z tyłu tarcze to pewnie założył bym 2gie zaciski, ale mam lucasa wiec nie da rady.
Co nie da rady :P Ja też mam lucasa a już mam z tyłu założone po jednym zacisku lucasa.Drugie założę jak zrobi się pogoda,bo nie dysponuję kanałem i muszę rzeźbić.Do tej pory wszystko chodzi.Jak dorwę jakąś cyfrówkę to porobię zdjęcia tego wszystkiego jak to wygląda.Może ktoś się skusi na skopiowanie,bo naprawdę nie ma z tym aż tak dużo roboty :wink:

Pompa do ręcznego
« Odpowiedź #36 dnia: Październik 02, 2010, 12:38:12 pm »

Offline Pablo 92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • 1.6 Turbo :-)
rozmawiałem któregos razu z drifterem (łysym dla ciekawskich), powiedział że on używa pompy z nubiry i przy każdych predkościach koła blokuje
1.6 OHV Turbo, Garett T25, 0,6 bar