Autor Wątek: Poloneza COUPE by Sova  (Przeczytany 210102 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #280 dnia: Wrzesień 07, 2010, 16:50:35 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Do ręcznej produkcji ekskluzywnych Polonezów na indywidualne zamówienie tyle kasy nie trzeba. :)
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #281 dnia: Wrzesień 07, 2010, 17:21:16 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6699
  • Płeć: Mężczyzna
Cytat: "Grzech#1938"
Do ręcznej produkcji ekskluzywnych Polonezów na indywidualne zamówienie tyle kasy nie trzeba. :)


Co wynika z tego co pisałem wcześniej i dlatego proponowałem to Sovie.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #282 dnia: Wrzesień 07, 2010, 22:46:47 pm »

Offline Konrad

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 168
  • Płeć: Mężczyzna
Cytat: "Bocian_s#313"
To ja zamawiam wersję na bazie ATU  :mrgreen: .


To potnij sobie jakiegoś plusa, zwykłych było za mało, żeby je teraz niszczyć :mrgreen:
FSO - trzy literki - miliard emocji :D

Polonez Atu '96 1.6 OHV/1.8 K16    01.2008 - 07.2014
Skoda Felicia '98 1.6 8V                  03.2014 - 08.2015
Mazda 626 '00 2.0 16V                   09.2015 - ?

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #283 dnia: Wrzesień 07, 2010, 22:57:57 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "Konrad#1927"


To potnij sobie jakiegoś plusa, zwykłych było za mało, żeby je teraz niszczyć :mrgreen:
Odplusowałbym se go i też byłoby gites. a zasadniczo to przecież docelowo miałby być z borkowym przodem... a wnętrze zrobiłoby się na MR93...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #284 dnia: Wrzesień 07, 2010, 22:59:33 pm »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1745
  • Płeć: Mężczyzna
    • Peugeot 208 / Fiat 126p 1977r
Cytat: "Bocian_s#313"
a wnętrze zrobiłoby się na MR93...


A może decha ORCIARI :wink:

Jak się bawić to się bawić  :wink:
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo; Peugeot 208
Jest: Nissan Qashqai ; Fiat 126p 1977r ; Komar "sztywniak"

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #285 dnia: Wrzesień 07, 2010, 23:02:35 pm »

Offline Konrad

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 168
  • Płeć: Mężczyzna
Jakiś czas temu się nad tym zastanawiałem tak gdybając, co by można zrobić z moim atu.
Nie wiem czy chciałbym przeszczepić przód ze starszego modelu ale jeśli tak to raczej taki jak był w akwarium i przejściówce niż w borku. Wnętrze MR93 z okrągłymi zegarami jest chyba najlepsze ale konsola mogłaby być jakaś nowocześniejsza, to się zresztą da zrobić :)
FSO - trzy literki - miliard emocji :D

Polonez Atu '96 1.6 OHV/1.8 K16    01.2008 - 07.2014
Skoda Felicia '98 1.6 8V                  03.2014 - 08.2015
Mazda 626 '00 2.0 16V                   09.2015 - ?

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #286 dnia: Wrzesień 09, 2010, 13:11:33 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
ciut ciut do przodu
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #287 dnia: Wrzesień 09, 2010, 20:23:02 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2985
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
a może by tak szybka z renault 11 http://www.polskajazda.pl/Samochody/Renault/11/Galeria/58796,732103 plus polonezowski trójkącik za nią?
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #288 dnia: Wrzesień 10, 2010, 10:57:27 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
znów kombinujecie :-)
Bocian, tak wyszło a w przyszłym tygodniu zamawiam poliwęglan :-)

a potem będę w autach woził papierowe szablony i latał po mieście szukająć czegoś zbliżonego
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #289 dnia: Wrzesień 10, 2010, 13:34:10 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Patrząc na te małe szybki (powoli to już przechodzi w obsesję ;)) to uważam że do atu byłoby zdecydowaie łatwiej coś dobrać...

Cytat: "sova"
w przyszłym tygodniu zamawiam poliwęglan
Pochwal się ile cię to kosztowało jak już będzie na aucie.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #290 dnia: Wrzesień 13, 2010, 09:32:51 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
i tak kurde do za...ania




edit
teraz zostało wyspawanie górnej części prawego otworu okiennego i szpachlowanie całośći. troche szpachlungu pójdzie, Barni wykrakał  :-|  (miejscami do 3mm) no ale cóż zrobić, chytry plan naprawczy już mam  :mrgreen:



z lewej strony jeszcze poszycuie dolne i też wyspawanie góry i jak to mówią, pójdzie kit, bedzie git. ale tutaj już mniej niż z prawej strony
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #291 dnia: Październik 04, 2010, 13:43:15 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
bo sie robi a nie pisze :-)

lewa strona też już zamknięta od dołu, następny kunkt to szpachlowanie i uszczelnianie spwów.
niebawem jakies foty.
pozdr
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #292 dnia: Październik 04, 2010, 21:26:13 pm »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
3mm to nawet nie jest porządna warstwa kitu :lol: jedziesz dalej z tym projektem
LOW & SLOW

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #293 dnia: Październik 05, 2010, 11:11:12 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
naturalnie, wczoraj szpachel dalej poszła w ruch, dzisiaj kumpel mi przywiózł zywicę i na największe dołki pójdize nie szpachla a laminat właśnie.
i pytanie:
czym szlifowac duże powierzcchnie, w tym przyp[adku błotników, zeby wyszła gładka płaszczyzna a nie celulit?
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #294 dnia: Październik 05, 2010, 11:57:20 am »

Offline centurion

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 399
  • Płeć: Mężczyzna
Duży klocek drewniany i zaczynasz od papieru 80 a schodzisz do ok 320.
Caro minus odbudowa na wypasie. Części na stanie czas na pakowanie.

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #295 dnia: Październik 05, 2010, 19:15:33 pm »

Offline El-Portero2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 698
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN 5d 1.5 1980r -> PN 3D V6 2.8i. Polonez 5D 1.5 SLE 1989r -> PN Coupe 1.5X, Polonez 1986 1.5 LE Milicja
Cytuj (zaznaczone)
Duży klocek drewniany
"to możesz nim rozpalić w piecu"... tak odpowiedział mi kolega blacharz  :mrgreen: . Też miałem taki klocek niby duży niby prosty i wyszły góry doliny. Na początek kolega przyniósł i pokazał mi hebel (długi, typowy do szpachli)- to naprawdę świetna rzecz aby wyrównać całą powierzchnie.

Co do ścierania- to poleciłbym klocek korkowy odpowiedniej wielkości (przyda się potem do szlifowania podkładu akrylowego) albo szlifierkę ręczną z uchwytem. Na początek możesz dać papier nawet gr.60 żeby wyrównać ten celulit z 3mm jaki nakładłeś(chyba że się starałeś i masz dość gładko) a potem przez 120 do 220. Sam u siebie tak robiłem i zbierało ładnie. Jeszcze lepiej zbiera jak papier jest dziurkowany to szybciej pył odprowadza. Czasami bardzo nierówne powierzchnie to delikatnie pomagam sobie maszynowo bo w przeciwnym razie zamachałbym się na śmierć.

Jestem na tym samym etapie co Ty
Pozdro
Cytuj (zaznaczone)
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #296 dnia: Październik 05, 2010, 19:27:19 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Cytat: "centurion"
Duży klocek drewniany i zaczynasz od papieru 80 a schodzisz do ok 320.

Lepszy jest kawałek z płyty wiórowej. Klocki mają to do siebie, że tylko wydają się być równe.  :mrgreen:
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #297 dnia: Październik 05, 2010, 20:23:03 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Tak mi się w tym momencie skojarzyło, że znany mi blacharz, to robił to szlifierką oscylacyjną.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #298 dnia: Październik 05, 2010, 21:28:13 pm »

Offline El-Portero2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 698
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN 5d 1.5 1980r -> PN 3D V6 2.8i. Polonez 5D 1.5 SLE 1989r -> PN Coupe 1.5X, Polonez 1986 1.5 LE Milicja
Cytuj (zaznaczone)
a nie lepiej po prostu taka pacę jak do gipsu?
tzw PPDS (paca plastikowa do siatki ściernej) na motylka czy na klamrę odradzam bo ma plaster gumy  5mm - 10mm przylepiony.. jak wjedziesz w twardy uskok to wiesz jak guma się ugina. Tym się nie da szlifować szpachli samochodowej- Próbowalem  :mrgreen:  

Są takie pace do szpachli to są pace/skrobaki wąskie i dłuższe w sklepie auto-lakierniczym można dostać http://www.klakiernik.pl/index.php?products=product&prod_id=161
 

Cytuj (zaznaczone)
Tak mi się w tym momencie skojarzyło, że znany mi blacharz, to robił to szlifierką oscylacyjną.
dokładnie tak się robi- szlifierką oscylacyjną prostokątna lub okrągłą której zakres kierunków drgań jest większy do tego się obraca - dla profesjonalistów ze sprawną ręką bo można przedobrzyć  :twisted:

także polecam zajrzeć tutaj
http://www.klakiernik.pl/index.php?cat_id=20&page=0&view=3&sort=default
Cytuj (zaznaczone)
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER

Budujemy Poloneza COUPE by Sova
« Odpowiedź #299 dnia: Październik 05, 2010, 21:55:39 pm »

Offline brudny#1924

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 854
  • Płeć: Mężczyzna
  • Grzegorz
    • Fiat 125p 1.5c 1987 Volvo V70 2.4T 2001
no ja szlifowałem i wyprowadziłem powierzchnie,no nie wiem nie znam się
"wtedy stworzył Bóg FSO i zobaczył,że jest dobre":D
Cytat: Zoltan#1930
O!jest Ten Co Śpi Na Stojąco :)
Fiat 125p 1.5c 1987
Volvo V70 2.4T 2001
Peugeot 508 2.0 2013
Peugeot 308 2.0 2015