Ale żeby aż te tylne szyby spiermandolić.... masz jakiś pomysł ? Jak wstawić tam prawdziwe szkło i uszczelkę ?
kolego z uszczelką to dopiero wygląda zje**nie. Miałem uszczelkę szyby do swojego poliwęglanu w 3d i po przymiarce wywaliłem ją do kosza - a dlaczego? bo zobacz sobie jak leży uszczelka z przednią szybą i tylną w klapie.
po założeniu uszczelki w bocznej szybie coupe/3d jej krawędzie zachodzą na wierzch na blachę słupka błotnika i słupka drzwiowego. Uszczelka brzydko odstaje na zewnątrz - tak nie może być.
uszczelka mogłaby leżeć spoko gdyby metalowy nosek(falc) w którym się uszczelka trzyma miał przynajmniej 2cm a to w rzeczy wizualnej -estetyczniej dałoby efekt zmniejszenia szyby i pogrubienia obramowania wokół niej.
Szykują mi się ramki wykonane z dopasowanych listew
http://motoallegro.pl/polonez-zestaw-listew-ramki-drzwi-nowe-fso-i1899606043.html które będą założone według mojego projektu na płaskownik o szerokości i długości tej listwy. w płaskowniku będą szpilki wspawane - płaskownik będzie przykręcony z poliwęglanem do noska(falcu) w karoserii -będzie ściskał cały poliwęglan do budy poldka. Cały poliwęglan z ramką dociskającą skręcony będzie małymi nakrętkami wewnątrz auta (gdzie potem będzie panel tapicerki maskował te nakrętki) oczywiście zanim to zostanie skręcone to przyjdzie pod te warstwy uszczelniacz.
na koniec wystarczy założyć na ten płaskownik dociskający poliwęglan do budy - dopasowane te listwy
http://motoallegro.pl/polonez-zestaw-listew-ramki-drzwi-nowe-fso-i1899606043.html i Voilà gotowe
jest elegancka wykończeniówka z godnie z przednimi drzwiami i analogicznie jak w oryginale tyle, że bez dzielenia szyby
już to opisywałem kiedyś- ale ciężko jest opisać i wyjaśnić jak to zrobić kiedy się nie ma do pomocy foto
jak dla mnie to te nity też źle nie wyglądają - to wszystko zależy co autor projektu zakładał - bo na klasycznie nie przystoi z widocznymi nitami ...ale na sportowo już jak najbardziej