Jako ze niedawno zmieniałem u siebie to pstryknąłem kilka fotek: chronologicznie wraz z zaznaczonymi śrubkami.
Od tego zaczynamy
Pamietaj że bardzo łatwo połamać zaczepy ktore trzymają gumowy mieszek, w związku z tym ODKRECASZ GALKĘ od lewarka, i sciagasz mieszek razem z konsolą, cieżko przeciągnąć przez lewarek ale da się jak bedziesz robił to znajdziesz sposob
Krok drugi:
Na czerwono zaznaczyłem śrubki na zielono zaczepy dolnej obudowy nagrzewnicy
zaczepów jest sześć, 2 widoczne, dwa z prawej i dwa z lewej.
Aby się do nich dostać trzeba zdjąć papierowe rury nawiewów po trzy z każdej strony
Ostatni krok to wymontowanie nagrzewnicy z obudowy, to jest niemożliwe jeżeli wcześniej nie zdemontujesz schowka. Należy odkrecic srubkę która trzyma linkę.
Oraz oczywiście odkrecić opaski trzymające węże nagrzewnicy pod maską (przekichany dostęp)
A tak wygląda nagrzewnica , nówka sztuka polmo kalisz 193zł.
I tu jeszcze jedna sprawa. Zeby wyjac calkiem, trzeba odkrecic licznik, i znalezc kabel od wentylatora negrzewnicy
Nie nie nie szanowny kolego, u mnie przewody wentylatora nagrzewnicy są połączone z resztą instalacji fabryczną kostką dwupinową, która znajduje się na wysokości rur od nawiewów.
2 godzinki roboty.