Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
FSO-Polonez Tuning Klub
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
FSO-Polonez Tuning Klub
»
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM
»
TECHNIKA
»
Artykuły
»
Modyfikacja pompy oleju w silniku DOHC
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Modyfikacja pompy oleju w silniku DOHC (Przeczytany 4365 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Modyfikacja pompy oleju w silniku DOHC
«
dnia:
Marzec 13, 2010, 21:28:55 pm »
Elwood#1887
Moderator
Wiadomości: 2725
Płeć:
Wujek Samo Zlo
Jak widac na zdjeciu przerobienie pompy jest bardzo proste i eliminuje ukrecajacy sie wieloklin, dzieki czemu mozna przywrocic do zycia dobra pompe majac do dyspozycji sama pompe i stary wyrobiony tryb. Przy przerabianiu nalezy zwrocic uwage na to ze dorobiona tuleja NIE MOZE miec wiekszej srednicy niz srednica trybiku napedzajacego pompe oraz musi byc wykonana w odpowiednim miejscu inaczej nie da sie takiego zestawu zainstalowac w silniku. Po wykonaniu takowej modyfikacji dobrze jest dolozyc dodatkowa podkladke pod sprezyne upuszczajaca nadmiar oleju, a nastepnie za 50% zaoszczedzonych $ zakupic kilka czteropakow i wyslac autorowi zdjec. Adres i marke piwa podam zainteresowanym na priv
Zapisane
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti '98 No LPG
BMW E82 125i '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
FSO-Polonez Tuning Klub
»
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM
»
TECHNIKA
»
Artykuły
»
Modyfikacja pompy oleju w silniku DOHC