Autor Wątek: Stingerkowy czerwony październik  (Przeczytany 38166 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Stingerkowy czerwony październik
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 13, 2010, 09:06:30 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
ZObacz przyjacielu co ile się olej zmienia w tym silniku. Przy zakupie olej był świeżutki było na nim zrobione około 1 tyś km. Tyel tylko że był to olej MIneralny zalany  a ja wlałem syntetyka.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Stingerkowy czerwony październik
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 13, 2010, 10:12:51 am »

Offline DaMaGe

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1263
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN C+ 1.6 GLI `2000
nie wiem przyjacielu co ile, chetnie sie dowiem:>

Stingerkowy czerwony październik
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 13, 2010, 11:39:30 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
instrukcja mówi 20tys km lub co rok dla pólsyntetyku :)
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Stingerkowy czerwony październik
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 13, 2010, 11:47:58 am »

Offline Push18

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 199
  • Płeć: Mężczyzna
Cytat: "Zoltan#1930"
instrukcja mówi 20tys km lub co rok dla pólsyntetyku :)
:shock: to chyba nie dla roverka :lol: max. 15 tyś, ja zmieniam co 10tyś.(i w tej granicy powinno się zmieniać), z tego co wiem to większość osób które mają roverka tak robi :)
"Jak dbasz, tak masz" :mrgreen:
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/23655
Był-Polonez Atu 1.4
Jest-Audi Coupe 2.8 xD

Stingerkowy czerwony październik
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 13, 2010, 12:11:00 pm »

Offline DaMaGe

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1263
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN C+ 1.6 GLI `2000
no to tak jak OHVka-zalecana wymiana co 15k, ja wymieniam co 10k....

Stingerkowy czerwony październik
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 13, 2010, 21:25:59 pm »

Offline pies

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 250
  • Płeć: Mężczyzna
Może trochę zaśmiecę forum bo jest to na PJ i temat dot. Poldka Seby ale tak dla porównania mój biały Atuś również pochłoną niewyobrażalną sumę pieniędzy!!! Aż się za głowę łapię skąd ja tyle wziąłem?

PS. Ja też jestem za tym żeby zmieniać olej co 10tysi, zdażało mi się nawet co 7-8tys. A jak teraz piszą w niektórych autach, że co 30tys. dla mnie to kpina i zmieniałbym co 10tys. max 15tys. km przy syntetyku.


118.820  V 2005r. OC(na rok) + rejestracja 268zl + 180zl
wymiana tłumika końcowego (z zielonego poloneza - sam) + spawanie 20zł + 2 wieszaki 8zł wymiana opona na letnie ’13cali  20zł wymiana filterka od gazu 10zł sam
montaż: dywaników, radia, gaśnicy, strumiennicy zamiast katalizatora, wykładziny
w bagażniku i na klapie bagażnika+trójkąt, wyścielenie materiałem tylnej półki.
118.846  VI 2005r.  Wymiana paska rozrządu 32zł, paska wspomagania 15zł,
paska klinowego 12zł  robota 50zł
118.905  VI 2005r. montaż kierownicy „Racing” śr.35cm 275zł ( - 150zł za sprzedaż kier. OMP)
119.310  VI 2005r.  wymiana sprzęgła ( tarcza 89zł, docisk 75zł, łożysko 34zł) robota 150zł
Wymiana 3 końcówek drążków kier. + 2 sworznie dolne(oryginał) razem 120zł, robota 50zł, ustawienie geometrii 40zł
119.603 VI 2005r. wymiana tarcz hamulcowych 70zł 2szt. Sam
121.309 VI 2005r. wymiana filtra paliwa 28zł + guma od baku 13zł  robota 10zł
ok.121.300 VII 2005r. PRZEGLĄD TECHNICZNY 168zł
121.320 VII 2005r. założenie alufelg ‘15cali + 2szt opon 240zł
121.330 VII 2005r. założenie końcówki wydechu Ulter śr.100mm (końcówka z zielonego  Poldka)  robota 24zł
121.373 VII 2005r. montaż gałki zmiany biegów 50zł
122.957 VIII 2005r. wymiana świec zapłonowych 18zł + kable zapł. 28zł sam
123.307 VIII 2005r. zmiana klocków ham. na Ferrodo 96zł, wymiana filtra powietrza 17zł sam
124.108 IX 2005r. wymiana amortyzatorów tył Monroe 2szt. 140zł +robota 40zł, zmiana zaworka gazu na manualny 15zł, ustawienie instalacji gazowej 25zł
124.113 IX 2005r. wymiana oleju Lotos  15W40 5l 45zł + filtr 11zł sam, wymiana płynu zbiornika wyrównawczego płynu chłodniczego ok.20zł sam
127.800 12 XI 2005r. zmiana opon na zimowe 2szt. 20zł, 2szt.na felgach (opony miałem), wymiana płynu chłodniczego Petrygo 5l 35zł + płyn do spryskiwaczy zimowy Tesco 7zł sam
128.300 27 XII 2005r. wymiana oleju w skrzyni biegów i w moście – olej 21zł, robota 20zl
128.660 5 I 2006r. wymiana 3 żaróweczek w podświetleniu wskaźników 1,80zł sam
129.475 14 I 2006r. wymiana regulatora napięcia(razem ze szczotkami alternatora) 41zł
129.700 16 I 2006r. wymiana pękniętego! wieszaka(wspornika) pompy wspom. 25zł + robota 50zł
130.060 30 I 2006r. wymiana filterka od gazu 10zł sam
130.540 16 II 2006r. Naprawa pękniętego zbiornika odpowietrzającego bak(klejenie puszki) poxipol 2szt. 15zł, robota 40zł
132.300 24 III 2006r. wymiana oleju Lotos 15W40 + filtr 11zł (olej miałem) sam, prostowanie tłumika końcowego + wieszak 2zł sam, wymian szczęk hamulcowych Lucas 57zł sam (niepotrzebnie były dość dobre)
25 III 2006r. zmiana kierunkowskazów bocznych na przeźroczyste 2szt.+ żarówki 30zł sam
132.670 1 IV 2006r. wymiana świec zapłonowych „Champion” 20zł sam, filtra powietrza 17zł sam, zaprawki dwóch lewych drzwi sam
ok.134.000 9 V 2006r. I rata OC 169zł HDI
ok.135.000 3 VI 2006r. wymiana wycieraczki przedniej lewej na karbonową 53cm 11zł (wcześniej w marcu wymieniłem parę ale okazały się beznadziejne 13zł)
136.895 16 VI 2006r. wykupienie AC od kradzieży 55zł na rok!!!
137.311  22 VI 2006r. wymiana filterka od gazu 1szt. 2zł!!! sam
137.328 23 VI 2006r. wymiana lewej krótkiej końcówki  drążka kier. Delphi (oryginał) 40zł + robota 10zł + zbieżność 40zł, wymiana środkowego tłumika 41zł – sam
ok.137.000 VI/VII 2006r. wymiana wieszaka(wspornika) pompy wspomagania – znowu pękł!!! To chyba dlatego, że mechanicy go za mocno naciągali! Poluzowałem pasek i zobaczymy... wieszak 26zł, wymiana sam
137.536 14 VII 2006r. PRZEGLĄD TECHNICZNY 167zł
137.774  22 VII 2006r. wymiana żarówki (dwuwłuknowa) postojówka tył, prawa 1,30zł sam
138.703  3 VIII 2006r. planowana wymiana membran parownika Landi, okazała się niemożliwa(brak membran w hurtowniach) w związku z tym została zastąpiona wymianą na używany parownik BRC z jedną nową membraną I (od butli) i II (od silnika) używaną, ale jeszcze miękką. Kupno i wymiana od mechanika + ustawienie instalacji 230zł
140.040 5 IX 2006r.  wymiana oleju + filtr sam – po namowie mechanika Łada Serwis zmiana oleju na z Lotos 15w40 na BP visco 2000 15W40 5l  78zł.
140.680 27 IX 2006r. wymiana filtra powietrza 18zł sam, świec zapłonowych Iskra-gaz 28zł sam,
  28 IX 2006r. naprawa + klejenie chłodnicy sam – poxipol 9zł, Petrygo zimowy 5l 34zł
  29 IX 2006r. kapie, ale mniej. Kupno nowej opaski i dokręcenie korka spustowego – przestało kapać.
141.450 14 X 2006r. wymiana filterka od gazu sam 4zł
ok.142.00 ok.1 XI 2006r. Po złapaniu gumy opona ’15 do wyrzucenia – zmiana kół na zimowe ‘13
145.310 15 XII 2006r. wyciek z chłodnicy przez ostatni miesiąc powiększył się (prawdopodobnie klej puścił), przez ok. 7tyś.km dolałem ok. 7litrów Petrygo! Ponowne klejenie chłodnicy, tym razem sylikonem wysokotemperaturowym(czerwonym) 18zł . wyciek mniejszy, ale dalej kapie. Dopiero po dodaniu preparatu do uszczelniania chłodnic w płynie Kleen-flo 12zł wyciek ustał.
149.300 14 II 2007r. przetaczanie tarcz hamulcowych 2 szt. 30zł . Powód: poluzowało się koło i bicie prawdopodobnie je pokrzywiło – usterka jest dalej lekko wyczuwalna.
149.950 26 II 2007r.  wymiana oleju Lotos 15W40 + filtr 65zł , świec zapłonowych NGK 26zł, filtra powietrza 16zł i filterka gazu 4zł sam
wymiana tulejek rozrusznika 2,20zł sam z pomocą dziadka. Wszystko razem 9godzin!
ok.148.000 naprawa zamka drzwi kierowcy „sklepanie go” miał za duży luz przez co sprężynka się zsuwała (znowu spadła sprężyna, ale teraz już powinno być dobrze)
150.680 5 III 2007r. zmiana felg na alu ’15 i opon na letnie. Kupno tylnych 2szt. 40zł od znajomego, wyważenie i założenie 22zł, wyważenie kół przód 12zł ( 4szt. 185/55/R15 )
150.700 7 III 2007r.wymiana dwóch cylinderków hamulców tylnych (z jednego ciekł płyn ham., drugi wymieniony ponieważ różnica siły hamowania była zbyt duża) 2szt. 56zł + szczęki hamulcowe 56zł + linka hamulca ręcznego 20zł + płyn hamulcowy DOT-4 10zł (cylinderki Delphi, szczęki Lucas – części oryginalne) robota 70zł.
151.500   17 IV 2007r. wymiana klocków hamulcowych Ferrodo 80zł, tarcz hamulcowych 90zł, łatanie wydechu spoiwem wysokotemperaturowym, zaprawki dwóch lewych drzwi – wszystko sam
153.100  4 V 2007r. spawanie wydechu oraz wymiana tłumika końcowego+dospawanie końcówki wydechu do niego. To już czwarty tłumik w moim życiu( 2 przerdzewiały, 1był zbyt głośny i go wymieniłem, no i ten ostatni uszkodziłem), a końcówka Ultera wciąż ta sama – ma 7lat! Tłumik aż 90zł + spawanie i wymiana 60zł. Uszkodzenie powstało w skutek uderzenia tłumikiem o krawężnik podczas cofania.
153.700  14 V 2007r. Opłacenie OC HDI Samopomoc 289zł na rok
156.300   15-16 VI 2007r. Wymiana elektromagnesu 46zł i bendixu 35zł rozrusznika – sam
156.900  18 VI 2007r. Opłacenie AC na rok(sama kradzież) 40zł !!!
158.500  15 VIII 2007r. Pękł wąż płynu chłodniczego wchodzący do parownika lpg. Sklejenie pęknięcia taśmą, następnie kupno(na drugi dzień) węża 8zł. Zalanie układu chłodzenia wodą destylowaną.
158.840  25 VIII 2007r. Montaż centralnego zamka na 4drzwi 70zł (montaż sam) + 2 głośniki Boschmanna 77zł do drzwi przednich - 7 IX zmieniłem je na Pioneerki. Boschmanny grały gorzej od seryjnych Tonsili !!!
159.850   27 VIII 2007r. Zmiana paska rozrządu 28zł + robota 70zł, wymiana krzyżaka przy moście 50zł (krzyżak miałem)
159.950  8 IX 2007r. Wymiana oleju na Shell Helix 15W/50 75zł/4litry + filtr oleju 11zł, świec zapłonowych Brisk Silver 48zł/4szt. i kabli zapłonowych, filtra powietrza 17zł.
160. 030 15 IX 2007r. Wymiana płynu chłodniczego K2 Kuler 5l 23zł + uszczelniacz do chłodnic K2 6zł wymiana sam.
162.050  25 X 2007r. Wymiana chłodnicy(nowa Polcars) 230zł, wymiana sam.
162.400  5 X 2007r. Wymiana alufelg na koła stalowe z oponami zimowymi, sam.
162.400  6-8 X 2007r. Wymiana regulatora napięcia Elmot 40zł w celu usunięcia usterki tj. zaświecanie się kontrolki ładowania od 4000obr./min spowodowane napięciem 18V sam. Usterka występuje nadal. Naprawa stojana i wirnika alternatora + łozysko 160zł + pasek alternatora 11zł i paska wspomagania 10zł. Ponowna wymiana uszkodzonego regulatora napięcia na Magnetti Marelli 26zł. Wymiana uszkodzonej prawej piasty(zerwany gwint śruby koła)20zł + wymiana łożysk kół przednich 30zł.
165.400  19-21 XII 2007r. Planowany remont skrzyni biegów(głównie z powodu zużycia synchronizatora II-go biegu) wymiana synchronizatorów II, III, IV; tulejki głównej II-go biegu; dwóch wodzików; łożyska skrzyni; łożyska sprzęgła; docisku sprzęgła; uszczelek itp. i innych. Wymiana z częściami 580zł.
166.110 15 I 2008r. Wymiana filtra paliwa 18zł, zbiornika paliwa (przerdzewiał) - zbiornik 158zł, wymiana 80zł. Wymiana oleju(15zł) w moście.  
166.500 23 I 2008r. Wymiana pękniętej klamki drzwi kierowcy. Klamka 37zł, wymiana sam.
168.740 4 III 2008r. Wymiana lewych końcówek drążka kierownicy Delphi (długiej i krótkiej) 70zł, tulejek stabilizatora 10zł, tulejek drążków reakcyjnych 10zł, łożysk kół tylnych 34zł, robota 220zł + ustawienie zbieżności 40zł.
169.200 8 III 2008r. Zmiana felg na alu z oponami letnimi, kupno dwóch opon 185/55R15 Vredestein 250zł, montaż frezowanych tarcz hamulcowych Mikoda 160zł.
170.880 2-11 IV 2008r. Polerowanie głowicy, zaworów, ukł. dolotowego i wydechowego; wymiana oleju i filtra Shell Helix 15W50, po 200km wymiana świec na Champion. 850zł
175.100 11 VI 2008r. Wymiana czujnika temperatury silnika (do ECU) 28zł.
175.360 16.VI 2008r. Wymiana prawej półosi napędowej - używana 50zł, nowe łożysko 15zł, cylinderek hamulcowy 26zł, wymiana 60zł.
178.780 7 VII 2008r. Wymiana kompletnego sprzęgła (Kożuchów 198zł) i koła zamachowego lżejsze o 20% (odchudzone koło 140zł) - wymiana 200zł + wymiana dwóch lewych(krótkiej 32zł i długiej 34,50zł) końcówek drążków kierowniczych Delphi 24zł + geometria 50zł.
178. 910 14 VII 2008r. Przegląd techniczny 162zł.
179.000  17-22 VII 2008r. Wymiana pękniętej nagrzewnicy na nową 147zł, robota 120zł + przy okazji wygłuszenie kokpitu. Wymiana sondy lambda.(od kolegi za piwo J )
181.000 VIII 2008r. wymiana oleju (Shell Helix 15W/50) 70zł, świec zapłonowych 26zł, filterka gazu. Montaż Blosa 300zł i filtra stożkowego 45zł, zmieniony dolot. Sam.
182.200 3 IX 2008r. Wymiana kabli zapłonowych 28zł i płynu chłodniczego Petrygo 5l 30zł.
182.400  IX 2008r. Zamiana tylnego tłumika na tłumik nierdzewkę z Fiat 125p/Fso Polonez + końcówka DTM. Dospawanie kolanka nad most 50zł.
183.500   IX 2008r. Wymiana elektromagnesu (55zł) rozrusznika – sam. Padł 3 miesiące po   gwarancji – miał 15 miesięcy!!! Był marki Komax.
184.000  X 2008r. Z powodu bicia na kierownicy wymiana opon z przodu na Continental 195/50 R15, również tylne opony zostały oddane w rozliczeniu i założone zostały w tym samym rozmiarze 200zł. Wymieniłem również górny lewy sworzeń wahacza 15zł.
185.150    ok.27 X 2008r. Wydmuchanie uszczelki pod głowicą spowodowane nie dokręceniem głowicy.   „Remont kapitalny silnika”: Wymiana pierścieni 92zł,  uszczelek(głowicy, kolektorów,miski itp.) 47zł, poduszki silnika 7zł, przewodu paliwa 23zł, oleju z filtrem na Lotos Gas 15W/40 5l – 68zł, płynu chłodniczego Petrygo 5l+2l 45zł. Robota 400zł. Razem 682zł.  Panewki były w idealnym stanie!
188 tyś  XII 2008r. Wymiana dwóch czujników płynu chłodniczego uruchamiających wentylatory
189 tyś  I 2009r. Zmiana tłumika końcowego na seryjny i stożka na fabryczną obudowę + nowy filtr powietrza 18zł.
190.800  2-3 II 2009r. Wymiana tylnego mostu na używany od PN Rovera 200zł, wymiana dwóch drążków reakcyjnych  przy moście 53zł,  wymiana oleju w moście 10zł, wymiana oleju na Shell Helix 15W50 74zł + filtr 11zł, wymiana płynu hamulcowego 10zł. Robota 120zł. + zamiana cylinderków hamulcowych z mostu Rovera (ciekły) na ostatnio zamontowane – w prawej stronie samych tłoczków. Dodatkowo wymiana spalonych przednich klocków hamulcowych na klocki Ferodo 98zł.
192 tyś.   28 III 2009 wymiana paska alternatora  13zł i wspomagania 12,50zł
192 tyś.   30-31 III 2009 wymiana starej zardzewiałej strumienicy na nową 56zł
193 tyś.    IV 2009 Wymiana cieknącego filtru paliwa na filtr z modelu GLI nie udało się uratować metalowych przewodów i zmieniono je na gumowe razem ok.50zł
194.450   27 IV 2009 malowanie dwóch drzwi lewa strona, tylne prawe drzwi oraz noska 40zł
196tyś.  WYMIANA SILNIKA! Prawdopodobnie pękł pierścień i tłok porysował cylnder – objawiało się to metalicznym stukiem.Zakupiłem kompletny silnik od Poloenza Caro Plusa przebieg 98tyś. km za 450zł.  Wymiana silnika wraz z przestrojeniem starej tuningowanej głowicy kosztowała 500zł. Ponadto został wymieniony pasek rozrządu 36zł, olej + filtr 48zł, płyn chłodniczy na Borygo zielony 43zł + komplet uszczelek pod głowicę i kolektory, miski olejowej, simeringi wału tył, przodu silnika, wałka rozrządu łącznie za 113zł.
197.100  4 VI 2009r. Wymiana zaworku od gazu 30zł, uszczelnienie przewodów(nowe beczki i śruby) robota 50zł, ustawienie instalacji gazowej 30zł.
202tyś km 9 VII 2009r. Przegląd techniczny. 163zł
203tyś km. Uszczelnienie cieknącego simeringu wału i miski olejowej.
Sprzedałem we wrześniu 2009r. czyli po ponad cztero letniej eksploatacji.
WSZYSTKO (z ubezpieczeniem i przeglądami) 13 520zł

[ Dodano: 13 Lis 2010 21:35 ]
ALE ZAUWAŻYŁEM JEDNĄ WSPÓLNĄ ZALEŻNOŚĆ MIĘDZY MOIM A SEBY. JAK TAK DALEJ PÓJDZIE TO ON PO CZTERECH LATACH TEŻ BĘDZIE MIAŁ  13 600 ZŁ
był 2xPN Caro 1.6GLI, Caro+ 1.6GLI,
Atu+ 1.6GSI:  http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/9573
Jest: PN Caro->Borek 1.6 K16 -> 1.8 K16:  http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_Caro/85927

Stingerkowy czerwony październik
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 14, 2010, 08:30:14 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
ładnie jankes :)



Cytuj (zaznaczone)

to chyba nie dla roverka :lol: max. 15 tyś, ja zmieniam co 10tyś.(i w tej granicy powinno się zmieniać), z tego co wiem to większość osób które mają roverka tak robi :)
"Jak dbasz, tak masz" :mrgreen:

tak pusiu, co 20 tyś jak się jeździ na dobrym oleju - mój olej po 17 tysiakach wyglądał jak herbatka :)

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Stingerkowy czerwony październik
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 14, 2010, 10:22:56 am »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
lotosa to po 3tys trzeba zmieniac :lol:
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

Stingerkowy czerwony październik
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 14, 2010, 16:59:12 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
No i szlag trafił moje nowe hamulcy....
Jutro znowu w kierat...

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Stingerkowy czerwony październik
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 14, 2010, 17:52:07 pm »

Offline jerzy_jerz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 130
masz te swoje lukasy :P

Stingerkowy czerwony październik
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 14, 2010, 18:01:38 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Milcz !

Moja w tym wielka wina, bo nie wymieniłem sprężyn i zostawiłem stare i rozciągnięte.

http://allegro.pl/sprezyny-szczek-zestaw-polonez-lucas-i1283492414.html

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Stingerkowy czerwony październik
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 14, 2010, 18:26:34 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6583
  • Płeć: Mężczyzna
Pamiętam jak czytałem w Auto świecie test Poloneza Plusa to tam podawano że producent wymaga wymiany co 10 tyś, co by pasowało do przeciążonych 3 panewek
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Stingerkowy czerwony październik
« Odpowiedź #52 dnia: Listopad 14, 2010, 20:13:55 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
a jaki ma przebieg? to pieknie :D

Stingerkowy czerwony październik
« Odpowiedź #53 dnia: Listopad 14, 2010, 21:13:03 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Alarm odwołany - usterkę usunąłem od razu :)

Pękła sprężyna trzymająca szczękę do tarczy - szczęka otarła się o bębęn zagotowała i wywaliło gumkę z cylinderka (tą na tłoczku) - 20 minut pracy i autko na chodzie :)

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Stingerkowy czerwony październik
« Odpowiedź #54 dnia: Listopad 14, 2010, 21:20:23 pm »

Michau

  • Gość
Stingerek polonia całkiem przyjemna. Choć zauważyłem że z tylnymi chlapaczami nieco poszedłeś na łatwiznę i nieco odstają, do tego ten ofroaud z tyłu nie wygląda za ciekawie - sam to mialem po zamontowaniu 3piórek (też masz?) jeśli tak to najtańszą modyfikacją jest skrócenie wieszaków resoru wtedy uzyskujesz seryjny lub nieco mniejszy prześwit od serii na 2piórkach ;)

Stingerkowy czerwony październik
« Odpowiedź #55 dnia: Listopad 14, 2010, 22:07:41 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Skrócenie wieszaków resorów powoduje nie tyle glebę, co obrót mostu wokół półosi i wymiana kości później to istna męka.

Druga sprawa to będę przerabiał resory na "carotruckowe" - jak już zrobię to się pochwalę. Będzie twardo i jakieś 4-5cm między oponą a błotnikiem.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Stingerkowy czerwony październik
« Odpowiedź #56 dnia: Listopad 19, 2010, 14:08:51 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
No to teraz mam nową pompę wody :)
Stara wyzionęła ducha:






Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Stingerkowy czerwony październik
« Odpowiedź #57 dnia: Listopad 19, 2010, 14:39:25 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4125
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Taka ładna, że aż szkoda montować. :)
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Stingerkowy czerwony październik
« Odpowiedź #58 dnia: Listopad 19, 2010, 15:26:18 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
No - kijowo wyglada z takim brudnym silnikiem. Ale.... DZIAŁA :D jak narazie zrobiłem około 20km i nie cieknie... zobaczymy rano.

[ Dodano: 2010-11-24, 02:42 ]
Usterka 341 :
Święcąca lampka ładowania pomimo napięcia na klemach 14.2V na światłąch przy pracującym silniku.
Diagnoza: śmierć diod wzbudzenia
Przewidywana terapia: Wymiana mostka prostowniczego
Szacowany koszt: 40zł
Orientacyjny czas naprawy: 2 godziny.

[ Dodano: 2010-11-27, 04:14 ]
http://www.youtube.com/watch?v=7g0YVynx9RU

[ Dodano: 2010-12-04, 10:58 ]
Dzisiaj kupiłem sobie nowy termostat - Ponoć Orginał Gates - 35zł

I dostałem do niego wiadro uszczelek....









Jak widać ma ten dzyndzelek zatykający otwór, ale on nie służy do tego zeby wodę puszczać.

Jego beczułkowaty kształt odpowiada za łatwiejsze odpowietrzenie układu po spuszczeniu płynu - dzyndzelek ten powinien być na górze - kiedy jest powietrze w obudowie dzyndzelek jest otwarty - jak dojdzie do niego płyn pod ciśnieniem to jest dociśnięty do obudowy i zamyka przepływ  - coś tam na pewno puszcza ale nie jest to ilość która by odpowiadała za nagrzanie się chłodnicy :)

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Stingerkowy czerwony październik
« Odpowiedź #59 dnia: Styczeń 14, 2011, 16:58:34 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Cytuj (zaznaczone)

to chyba nie dla roverka :lol: max. 15 tyś, ja zmieniam co 10tyś.(i w tej granicy powinno się zmieniać), z tego co wiem to większość osób które mają roverka tak robi :)
"Jak dbasz, tak masz
No i ci się silnik rozleciał :D
Jak dbasz tak masz :)

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...