Autor Wątek: LPG Rover - po swapie  (Przeczytany 18534 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: LPG Rover - po swapie
« Odpowiedź #80 dnia: Kwiecień 28, 2011, 18:52:51 pm »

Offline Łukasz_ERW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 371
  • Płeć: Mężczyzna
No to tak zrób, pod ssącym masz blisko "wodę" i dolot też w miarę niedaleko, tylko termostatu sobie totalnie nie zastaw. Zresztą w razie czego ileż to roboty wyjąć parownik.

Odp: LPG Rover - po swapie
« Odpowiedź #81 dnia: Czerwiec 02, 2011, 16:45:01 pm »

Offline gateway

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 256
ktoś pomoże w podłączeniu instalki lpg z gsi do rovera.
Mniej więcej opisałem kabelki.
Czerwone kółka, to to co wiem, a żółte nie koniecznie.

Link

http://imageshack.us/g/32/image002kc.jpg/

Odp: LPG Rover - po swapie
« Odpowiedź #82 dnia: Czerwiec 02, 2011, 19:31:49 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
zycze szczescia w rozplatywaniu pajeczyny,
pociesze cie ,ze po podlaczeniu tego co juz wiesz powinno to chodzic,
przydalby sie schemat

zazwyczaj brazowy przewod to obroty ,a żółto-zielony to TPS ,fioletowy i szary do emulacji sondy lambda ,
ale to nie jest reguła ,wiec ostroznie podlaczaj :p
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: LPG Rover - po swapie
« Odpowiedź #83 dnia: Czerwiec 02, 2011, 19:47:47 pm »

Offline gateway

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 256
A jak podłączyć ten emulator wtrysków?
Skoro w roverze jest potrzebny na jeden wtrysk, a tu mamy 4. Podłączyć tylko jeden?
I gdzie go wpiąć? jeden do masy a drugi do wtrysków? Resztę zostawić kabli zostawić?

Odp: LPG Rover - po swapie
« Odpowiedź #84 dnia: Czerwiec 02, 2011, 21:45:47 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jezeli masz na 4 to mozesz ciac wiazke (jakos wtyczek nie widze) na wszystkich wtryskiwaczach ,albo isc po nitce do klebka i przeciac kabel od wtryskow zanim sie rozdzieli na 4 ,
mozesz wtedy uzyc 1 emulatora ,albo wszystkich polaczonych rownolegle (ale lepiej jednego - im mniej kabli tym lepiej)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: LPG Rover - po swapie
« Odpowiedź #85 dnia: Czerwiec 04, 2011, 23:51:16 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
przeciac kabel od wtryskow zanim sie rozdzieli na 4 ,
W roverze wychodzi 4 kabelki bezpośrednio z ECU. Najszybciej odcięcie wtrysku robi się przekaxnikiem 561 zasilanym z tego samego sygnału co elektrozawory. W wiązce wtryskiwaczy znajdujesz wspólny kabel zasilający podający 12V ze skrzynki przekaxników (to pod ECU) I łączysz do przekaźnika tak aby w normalnych warunkach jego styki były zwarte. Zasilanie podpinasz pod cewki elektrozaworów.

 Jak sterownik LPG poda zasilanie na cewki elektrozaworów to automatycznie odetnie zasilanie wtryskiwaczom benzyny. Ecu rovera jest na tyle proste że nie odnotuje błędu...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: LPG Rover - po swapie
« Odpowiedź #86 dnia: Czerwiec 05, 2011, 00:18:24 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
skoro wychodza 4 przewody sterujace ,a ECU nie wykrywa bledu to pewnie ,ze najszybciej jest odciac zasilanie wtryskow jednym przekaznikiem
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: LPG Rover - po swapie
« Odpowiedź #87 dnia: Czerwiec 05, 2011, 11:05:24 am »

Offline gateway

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 256
A gdzie podpinam sondę lambda?
ZTCW, to do lambdy daję jeden kabel i chyba nawet wiem, który to w instalacji lpg. Ale do którego kabla przy sondzie trzeba go dać?

Odp: LPG Rover - po swapie
« Odpowiedź #88 dnia: Czerwiec 05, 2011, 13:40:44 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a ile przewodow i jakiego koloru ma ta sonda?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: LPG Rover - po swapie
« Odpowiedź #89 dnia: Czerwiec 06, 2011, 12:37:15 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
rover to standardowa sonda 4ro przewodowa, Dwa białe - grzanie, szary - masa odniesienia, czarny - sygnałowy. Jak będziesz się wcinał to najlepiej już  za wtyczką sondy bo sama sonda ma specjalne stalowe druty które ni huhu się nie chcą lutować a i ew. zmiana sondy to zabawa potem.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: LPG Rover - po swapie
« Odpowiedź #90 dnia: Czerwiec 06, 2011, 15:18:19 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
w czarny kabelek trzeba sie wpiac ,
lepiej przed wtyczke także dlatego ,ze przy wymianie sondy nie trzeba ponownie lutowac
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: LPG Rover - po swapie
« Odpowiedź #91 dnia: Lipiec 05, 2011, 17:33:04 pm »

Offline gerfur

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
  • Psuj
    • BMW E46
A czy ktoś podpowie w który kabelek do tps'a się podpiąć (oczywiście roverek)?.
Już wiem dla potomnych gdyby ktoś potrzebował to czujnik tps pod żółto zielony kabelek.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 06, 2011, 21:50:03 pm wysłana przez gerfur »
Był Caro `95 abimex L-122
Był Caro `97 abimex L-146
Był Atu+ `98 boschowtrysk L-74E --> 1.4 GTI Rover ltd

Jest BMW E46`98 2.5 Pb/LPG Cosmoshwarz