Ja widziałem , ale tak czy siak pierwsza sprawa to zapłon.
Druga to pompa paliwa.
Trzecia membrany w reduktorze.
Typowy schemat: skoro typ lał wodę zamiast borygo to na bełte też kasy nie wydawał..
Przytarta pompa albo masa rdzy w baku + odpalanie auta na gazie całą zimę albo dwie i zakatowane membrany w reduktorze.
Zdejmij bak, odkręć pompę paliwa, zobacz w jakim stanie jest wewnątrz.
Wymień filtr paliwa.
Zatkaj powrót paliwa z wtrysku.
Spuść szlam z reduktora, rozbierz reduktor, wymień membrany gumki, oringi itd.
Wymień filtr gazu, filtr powietrza, świece i przewody.
Dopiero jak będziesz miał pewnośc że w/w elementy są sprawne to będziemy szukać dalej.
ale nie moge ustalic co to za blad bo zadko sie zaswieca na gazie sie nie zaswieci to tyle na ta chwile
Wystarczy że mignie i kod błedu zostanie zapamiętany w ECU - wystarczy spinacz do papieru.