Autor Wątek: wymiana przewodów elastycznych  (Przeczytany 2653 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

wymiana przewodów elastycznych
« dnia: Maj 10, 2010, 19:41:27 pm »

Offline bisz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
    • http://marekd.chrobry.pl
Potrzebuję wymienić przednie elastyczne przewody od hamulców. Ma ktoś pomysł jak je zdemontować bo nie zbyt mi to wychodzi, mocno jest to zapieczone i i nie wiem czy rzucać sięna to, czy zlecic specom od trudnych śrubek.

wymiana przewodów elastycznych
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 10, 2010, 20:03:58 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
domyślam się, że nie możesz rozłączyć przewodu elastycznego od metalowego?
jeśli tak to po pierwsze, zalewasz połączenie wd40, po drugie końcówkę sześciokątną przewodu sztywnego łapiesz szczypcami morsa, albo francuzem, a elastyczny oczkowym. jak to nie da rady,to już nic nie pomoże. :P
płaskim to nawet nie próbuj, bo tylko sześciokąt obrobisz.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

wymiana przewodów elastycznych
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 10, 2010, 20:10:58 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Od WD-40 lepsze są specjalny płyn do odkręcania zapieczonych gwintów albo coca-cola.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

wymiana przewodów elastycznych
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 10, 2010, 21:48:33 pm »

Offline Daro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 354
jak to nie pomoże to:
obstukujesz młotkiem,
podgrzewasz wszystko (ja mam palnik do podgrzewania papy z odkręconą końcówką),  znów obstukujesz i na gorąco odkręcasz ... powinno puścić.

po podgrzaniu zamiast francuza można gużyć klucza do przewodów (oczkowy z przecięciem)
były:
>plus '97
>125p '78/'82
>caro 96
jest: Power of Dreams

wymiana przewodów elastycznych
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 11, 2010, 12:00:34 pm »

wojtek.glogow

  • Gość
Witam! Tak jak mówią koledzy nie podchodź do tego z płaskim kluczem, a już na pewno nie z 10 do przewodu metalowego bo szybko będzie po zawodach. Ja popełniłem taki błąd i skończyło się na wymianie przewodów elastycznych i metalowych.

wymiana przewodów elastycznych
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 11, 2010, 17:05:10 pm »

Offline Excalibur#1937

  • Administrator
  • Wiadomości: 1908
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kilka ich było ;)
    • http://www.intermediaservice.pl
Cytat: "wojtek.glogow"
i skończyło się na wymianie przewodów elastycznych i metalowych.

Co wcale nie jest złym wyjściem raz na 10 lat :) Komplet przewodów kosztuje przecież grosze

wymiana przewodów elastycznych
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 11, 2010, 18:02:45 pm »

wojtek.glogow

  • Gość
Przewody kosztowały około 65zł, sztywne i elastyczne, prawa i lewa strona na przód więc tragedii nie ma. Trzeba było wymienić bo prawy przód tak masakrycznie blokował że nie trzeba było zaciągać ręcznego nawet na stromych podjazdach  :twisted:  Po wymianie problem zniknął.