Autor Wątek: Uratujmy Klasyka!  (Przeczytany 33287 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Uratujmy Klasyka!
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 07, 2010, 22:32:51 pm »

Offline altowiolista

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 660
    • Atu i Caro-oba GSi, Borewicz 1,? '83, Caro+ GLI, Atu-
Reflektor jest, ale CZARNY. Myślałem, że po cenie złomu się go uratuje, bo pewnie nawet tłoki w cylindry wrosły, ale widać dzieci wolą, by samochód po dziadku wrastał w pokrzywy. Wystarczyłaby plandeka za 20 zl... :evil:
Altówka, Alaska, mój Anioł albo Atu. Jak by nie patrzeć - warto żyć! A teraz mam jeszcze Borewicza!!

Uratujmy Klasyka!
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 07, 2010, 22:35:20 pm »

Offline altowiolista

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 660
    • Atu i Caro-oba GSi, Borewicz 1,? '83, Caro+ GLI, Atu-
Cytat: "mati_lecha"
Napisane było:"P70. Stan idealny. Tanio sprzedam."   :twisted:

Kiedy?? :shock:
Altówka, Alaska, mój Anioł albo Atu. Jak by nie patrzeć - warto żyć! A teraz mam jeszcze Borewicza!!

Uratujmy Klasyka!
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 07, 2010, 23:37:46 pm »

Offline kapsel

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 268
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo 740
można dokładne dane do osoby od tego poldka?
OBRsOWO- ośrodek badawczo rozwojowy samochodów osobowych w obrowie

Uratujmy Klasyka!
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 08, 2010, 22:20:26 pm »

Offline altowiolista

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 660
    • Atu i Caro-oba GSi, Borewicz 1,? '83, Caro+ GLI, Atu-
hm, dokładne :roll:  Samochód stoi w Witkowie, a wie o nim coś niecoś właścicielka salonu fryzjerskiego na rynku
Altówka, Alaska, mój Anioł albo Atu. Jak by nie patrzeć - warto żyć! A teraz mam jeszcze Borewicza!!

Uratujmy Klasyka!
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 12, 2010, 17:39:01 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6570
  • Płeć: Mężczyzna
Cytat: "altowiolista"
hm, dokładne :roll:  Samochód stoi w Witkowie, a wie o nim coś niecoś właścicielka salonu fryzjerskiego na rynku


To brzmi jak quest z gry RPG :lol:
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Uratujmy Klasyka!
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 20, 2010, 23:10:46 pm »

Offline hans

  • go hard or go home !
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 969
  • Płeć: Mężczyzna
    • ulep
Panowie! dzisiaj będąc na szrocie znalazłem takiego fiata


Tylny błotnik to właściwie jedyny mankament tego fiata:


Dokładnie nie widać ale fiat ma jeszcze folie na podłodze:




Znawcą nie jestem ale czy ktoś na podstawie tego zdjęcia mógłby określić mniej więcej rocznik tego fiata?:


Troche mało widać :/ foty robione telefonem.

Oprócz tego znalazłem jeszcze kilka pojazdów lecz w dużo gorszym stanie:


nie masz hebla w gazie?! To narazie!

Uratujmy Klasyka!
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 20, 2010, 23:36:49 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
bierz fletnerkę z prawych przednich drzwi, reszty nie warto.
jeśli przednia szyba jest oryginalna to 87 lub 88r, w każdym razie 85 lub nowszy, bo ma już czarne kliny w uszczelkach. ogólnie zwykły, paskudny późny mr. jego miejsce jest na złomie.

jeśli chcesz coś ratować to bierz tarpana. egzemplarzy z pierwszej serii praktycznie już nie ma.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Uratujmy Klasyka!
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 21, 2010, 07:34:24 am »

Offline Alien#174

  • Mój Polonez - jako JEDYNY od początku w PTK
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1210
  • Płeć: Mężczyzna
  • ***$karbnik PTK ***
    • PN CARO 1.6GLE MR'91
za samą wycieraczkę z Tego Tarpana można niezłą kasę wyrwać na Alledrogo... o reszcie nie wspomnę.
Minister Zdrowia ostrzega! Polonez uzależnia!
PN Caro - burgundowe cacuszko 92' ( Polina )

Uratujmy Klasyka!
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 04, 2010, 11:00:43 am »

Offline show

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 745
    • FSO 1500
To ja sie inaczej oglosze bo wkurza mnie ,jak ktos wywala dobre 125p tak jak na foto ,jak ktos bedzie mial taki zamiar to ja go przyjmę, ba nawet moge dac do 500 zł :D, oby miał prawo do rejestracji jeszcze ;) i nie byl napędzany na nogę flinstona ...czyt. brak podłogi, totalna korozja itp., taki jak ten na zdjeciu jest super, ja sie nie przejmuje drobnymi mankamentami :)

Uratujmy Klasyka!
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 09, 2010, 23:00:02 pm »

Offline kapsel

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 268
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo 740
ogólnie to ja potrzebowałbym całe w miare zdrowe nadwozie od mr, i zastanawiałem się nad nim. ale według relacji hansa fiat jest na sprzedaż tylko w całości. niestety.
OBRsOWO- ośrodek badawczo rozwojowy samochodów osobowych w obrowie

Uratujmy Klasyka!
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 09, 2010, 23:12:42 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
To poczekajmy z miesiac, spieszy Ci sie?... Na bank sie sprzeda w całosci... Zenada...
  • Jef
  • Czaku

Uratujmy Klasyka!
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 10, 2010, 19:54:58 pm »

Offline kapsel

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 268
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo 740
ja mam czas. nigdzie mi sie nie spieszy. :)
OBRsOWO- ośrodek badawczo rozwojowy samochodów osobowych w obrowie

Uratujmy Klasyka!
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 14, 2010, 15:20:20 pm »

Offline hans

  • go hard or go home !
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 969
  • Płeć: Mężczyzna
    • ulep
mastah22, bede tam prawdopodobnie w poniedziałek, zagadam z chłopakami co i jak i dam znać
nie masz hebla w gazie?! To narazie!

Uratujmy Klasyka!
« Odpowiedź #33 dnia: Październik 15, 2010, 22:40:59 pm »

macfly

  • Gość
W Zabierzowie przy zjeździe na Kryspinów stoi całą wypiaskowana buda od klasyka , Wczesny MR(niestety bez kolumny kierowniczej i lewej przedniej piasty ) i Klasyk z kierownicą z Ringiem (tylko jakiś syf jest w nim napchany .  Są one na części ale z tego co z gostkiem rozmawiałem w Wakacje to idzie je w całości kupić z papierami . (Lecz ja kasy nie miałem a potem stwierdziłem że  wyremontuję swojego złomka ;P ) Stoją tak tam już dłuższy czas i będą stać  dopóki ich gościu nie rozkręci a w ogóle nie widzę żeby coś z nich rozkręcał.

Odp: Uratujmy Klasyka!
« Odpowiedź #34 dnia: Kwiecień 26, 2011, 11:51:55 am »

Offline show

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 745
    • FSO 1500
W Wawie na Jagiellońskiej blisko wylotu na al.Solidarności stoi df mr, z wybitą szybą w drzwiach pasażera, kolor biały na chromowanych deklach ,blacharka na oko w stanie dobrym, chyba starszej osoby bo ma naklejkę inwalidzką

Odp: Uratujmy Klasyka!
« Odpowiedź #35 dnia: Kwiecień 29, 2011, 11:10:50 am »

piciek

  • Gość

Odp: Uratujmy Klasyka!
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwiec 06, 2012, 07:42:19 am »

Offline zazikupl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 616
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98, Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90
Znalazłem zapuszczoną warszawę sedan z 66r. rozmawiałem z właścicielem tego auta i dowiedziałem się, że siedzi w niej sprawny silnik po kapitalce w 90r. Samochód przestał jeździć w 93r. a silnik ostatni raz odpalano pół roku temu. Na Warszawę są dokumenty i z części blacharskich drugi tylny błotnik nowy i komplet drzwi w dobrym stanie oraz zderzaki chromowane, lampy, wnętrze itp. Właściciel chce za nią 1500zł i tu powstaje pytanie: ,,czy warto?"
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98 96'
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90 96'
Mazda 6 2.0 16V Sedan "Exclusive" 03'
3x Romet Chart 210/211 89', 2x Romet Ogar 200 89', MZ ETZ 250 88', 4x WSK 125 68' 83', Romet Pegaz 710, WFM M06 125 59' 62'

Odp: Uratujmy Klasyka!
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwiec 06, 2012, 08:00:45 am »

Offline mati_lecha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 564
Moim zdaniem jak najbardziej warto.

Odp: Uratujmy Klasyka!
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwiec 06, 2012, 12:27:35 pm »

Offline zazikupl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 616
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98, Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90
obecny właściciel próbował ją tam ratować kilka ładnych lat temu i nawet nieźle mu to wyszło, tył jest praktycznie ogarnięty, drugi błotnik trzeba tylko wstawić. Przednie błotniki są do przeszlifowania w miejscach korozji, maska tak samo, nic nie jest przeżarte. Najgorsze są drzwi te co na zdjęciu i podłoga, progi nawet się trzymają kupy :)
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98 96'
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90 96'
Mazda 6 2.0 16V Sedan "Exclusive" 03'
3x Romet Chart 210/211 89', 2x Romet Ogar 200 89', MZ ETZ 250 88', 4x WSK 125 68' 83', Romet Pegaz 710, WFM M06 125 59' 62'

Odp: Uratujmy Klasyka!
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwiec 06, 2012, 12:59:10 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3427
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
hmm w sumie za 1500 zł to warto , nawe tna części by wziął więcej , ale po fotkach widać że niezła baza do odrestaurowania , tylko wiadomo kwestia kasy bo to już wyższa szkoła jazdy z finansami:)
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........