Autor Wątek: Zapłon Rover  (Przeczytany 5249 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zapłon Rover
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 21, 2010, 18:31:18 pm »

Padi

  • Gość
Cytat: "Bocian_s#313"
Cytat: "graczol1"
palec jest przykręcony śrubą chyba na klucz 7.
8 raczej...


mniejsza w tym... na dzień dzisiejszy nawet nie chce gadać, ni słychu aby chciał zapalić.

Zapłon Rover
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 21, 2010, 19:17:36 pm »

polofix

  • Gość
klucz 7 na 100%.

Zapłon Rover
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 21, 2010, 19:28:11 pm »

Padi

  • Gość
Jak to jest... paliwo jest, iskra jest, wtryski się otwierają, a jak zgasł tak nie pali

Zapłon Rover
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 21, 2010, 21:04:29 pm »

Offline oprawca_1978

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 575
Sprawdź, czy jednak dobrze masz kolejność przewodów zapłonowych pomiędzy kopułką, a świecami. Potem sprawdź, czy masz iskry na świecach. Jeśli nie będzie, to kopułka i palec do sprawdzenia - szczotka centralna kopułki i opornik palca. Wyczyść też jego półksiężyc (ja robię to pilniczkiem do paznokci).

Sprawdź też właściwe zgranie rozrządu oraz czy silnik ma sprężanie właściwe (co najmniej 1 MPa - 10 barów).

Jeśli jest paliwo, wtryski cykają, rozrząd jest OK, silnik ma choć średnie sprężanie, to jeśli czujnik położenia wału jest OK, to silnik musi zapalić.

Acha - sprawdź wężyk podciśnienia, idący do kompa oraz czujnik temperatury cieczy chłodzącej.
Jak Kuba Bogu - tak Bóg Kubańczykom!

Zapłon Rover
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 21, 2010, 22:11:35 pm »

Padi

  • Gość
Cytat: "oprawca_1978"
Sprawdź, czy jednak dobrze masz kolejność przewodów zapłonowych pomiędzy kopułką, a świecami. Potem sprawdź, czy masz iskry na świecach. Jeśli nie będzie, to kopułka i palec do sprawdzenia - szczotka centralna kopułki i opornik palca. Wyczyść też jego półksiężyc (ja robię to pilniczkiem do paznokci).

Sprawdź też właściwe zgranie rozrządu oraz czy silnik ma sprężanie właściwe (co najmniej 1 MPa - 10 barów).

Jeśli jest paliwo, wtryski cykają, rozrząd jest OK, silnik ma choć średnie sprężanie, to jeśli czujnik położenia wału jest OK, to silnik musi zapalić.

Acha - sprawdź wężyk podciśnienia, idący do kompa oraz czujnik temperatury cieczy chłodzącej.


Kolejności przewodów nikt nie przestawił (palił, a nie pali)
Iskra jest
rozrząd OK!
Czujnika CPWK na podmianę nie posiadam...

[ Dodano: 22 Cze 2010 19:41 ]
Up:

co najciekawsze...

dzisiaj rozczepiłem wszystkie przewody zapłonowe ze świec i z kopułki...

podłączyłem je w tej samej konfiguracji.... i co???

pali!!! dosłownie na cyknięcie kluczykiem!!!

Wnioski:

uszkodzony moim zdaniem jest główny przewód od cewki do kopułki lub ogólne z użycie przewodów zapłonowych.

A jak wy sądzicie???