Autor Wątek: Jaki prawidłowy pobór prądu powinna mieć pompa paliwa w GSI?  (Przeczytany 3052 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jaki prawidłowy pobór prądu powinna mieć pompa paliwa w GSI?
« dnia: Czerwiec 23, 2010, 17:59:10 pm »

szczewik

  • Gość
Pytanie to nasunęło mi się po przejrzeniu bezpieczników w moim wehikule , bezpiecznik od pompy paliwa dokładnie jego plastikowa część jest dosłownie stopiony.

Zmierzyłem pobór prądu - 5,70 A przy wolnych obrotach, 6,40 A przy 3000tyś

Czy jest to prawidłowy pobór prądu? możliwe że to bezpiecznik jest wyjątkowo tandetny i zrobiony z kiepskich materiałów dlatego się topi?

[ Dodano: 25 Cze 2010 21:01 ]
heloł !!! 2 dni i żadnej odpowiedzi/pomocy? Czyżby nikt nigdy tego u siebie nie sprawdzał? jestem pierwszy z takim problemem?

Jaki prawidłowy pobór prądu powinna mieć pompa paliwa w GSI?
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 01, 2010, 14:12:52 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Nie wiem jak w gsi ale w roverku to chyba troszku przydużo. taka wartośc wskazywałaby na przytkanie/zatkanie powrotu z listrwy wtryskowej. jest też druga opcja że masz nieseryjną pompę paliwa tylko jakąś wydajniejszą.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Jaki prawidłowy pobór prądu powinna mieć pompa paliwa w GSI?
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 01, 2010, 15:44:29 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Aż sprawdzę u siebie.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Jaki prawidłowy pobór prądu powinna mieć pompa paliwa w GSI?
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 01, 2010, 20:27:51 pm »

szczewik

  • Gość
Tak mam nieseryjną pompę, wymieniana ostatnio bo seryjna "padła" . Czy istnieje taka możliwość że  przez przytkanie powrotu (czy filtra paliwa lub czegokolwiek innego)  i w związki z tym wymuszonej cięższej pracy pompy mogła się spalić? bo jeśli tak to nowa pompka też długo nie pociągnie.  

-Jak najprościej sprawdzić drożność powrotu?
-czy wystarczy zastosować środek do czyszczenia wtrysków (taki który wlewa się do paliwa)?

teraz tak: auto testowane na PB i daje rade tzn. bez trudu przyśpiesza i nie przerywa nie dławi się , więc filtr paliwa wykluczam na początek. (podobno też wymieniany przez poprzedniego właściciela 8 miesięcy temu)

Aha, bezpiecznik chroniący pompkę jest włożony 15A - nie mam książki więc nie wiem czy taki powinien być oryginalnie.

przed wymianą starej pompki przemierzyłem też przekaźnik - jest ok. sprawdziłem też zasilanie i jest ok.
Stara pompka przez kilka ostatnich dni swojego życia przepaliła bezpiecznik kilka razy..

[ Dodano: 11 Lip 2010 06:36 ]
Cytat: "Stingerek"
Aż sprawdzę u siebie.


I jak? sprawdzałeś? bo dalej mnie to niepokoi.

Dla niewtajemniczonych, wystarczy wyjać bezpiecznik od pompki i w jego miejsce podłączyć końcowki miernika (amperomierza)

[ Dodano: 15 Lip 2010 06:33 ]
Ciężko na tym forum uzyskać konkretną odpowiedź, szkoda. Powoli sam metodą prób , błędów i kombinacji staram się uzyskać odpowiedź na moje pytanie.

1. Bezpieczniki faktycznie były tandetne - wymieniłem na inne i te nowe się nie topią
2. zamontowałem sobie prosty wyłącznik pompy paliwa - może dłużej pociągnie, i tak jeżdżę więcej na LPG

I nie ustaję z prośbą o zmierzenie przez kogoś kto posiada miernik i poloneza GSI tego poboru prądu pompki. Widzę że jestem pierwszy z takim problemem/zapytaniem i mam nadzieję że taka informacja przyda się nie jednemu domowemu mechanikowi :)

Jaki prawidłowy pobór prądu powinna mieć pompa paliwa w GSI?
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 17, 2010, 13:06:07 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Cytat: "szczewik"


Dla niewtajemniczonych, wystarczy wyjać bezpiecznik od pompki i w jego miejsce podłączyć końcowki miernika (amperomierza)


Ciężko na tym forum uzyskać konkretną odpowiedź, szkoda. Powoli sam metodą prób , błędów i kombinacji staram się uzyskać odpowiedź na moje pytanie.

1. Bezpieczniki faktycznie były tandetne - wymieniłem na inne i te nowe się nie topią
2. zamontowałem sobie prosty wyłącznik pompy paliwa - może dłużej pociągnie, i tak jeżdżę więcej na LPG

I nie ustaję z prośbą o zmierzenie przez kogoś kto posiada miernik i poloneza GSI tego poboru prądu pompki. Widzę że jestem pierwszy z takim problemem/zapytaniem i mam nadzieję że taka informacja przyda się nie jednemu domowemu mechanikow


Nie każdy ma amperomierz o takim zakresie. Jaki ma tam być bezpiecznik dziś Ci napiszę, wyłącznik pompy to dobry pomysł, a co do pomiaru to zobaczymy co się da zrobić... :)
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap