Aby wyjąć ten słupek musisz wyjąć popielniczkę tą na tunelu z tyłu za ręcznym po wyjęciu ukaże ci się śrubka którą odkręć i wtedy zdejmiesz osłonę od ręcznego. Następnie wyjmij radio jeśli masz, a potem konsolę od sterowania nawiewem wyjmiesz ją delikatnie podważając płaskim śrubokęcikiem. Potem musisz wyjąć włącznik awaryjnych podważając srubokręcikiem od dołu albo z boku nie pamiętam już dokładnie tylko ostrożnie żeby nic nie połamać a następnie wyjmujesz zegarek ten na desce i odłączasz wszystkie kabelki oczywiście :lol: . Następnie demontujesz schowek i odkręcasz gałkę od zmiany biegów. Po tym odkręcasz wszystkie śrubki: 1 pod awaryjnymi i 2 pod zegarkiem a następnie jeszcze dwie pod dźwignią zmiany biegów. I już masz zdjętą konsolę.
Jeśli o czymś zapomniałem to przepraszam ale to chyba wszystkie śrubeczki. :roll: