Autor Wątek: Brak nadmuchu...  (Przeczytany 1597 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Brak nadmuchu...
« dnia: Lipiec 07, 2010, 12:54:42 pm »

Offline CzaroT-11

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 808
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.6 GSI '99 74E
Witam. W moim Poldziu nie ma nadmuchu na środkowe kratki. Nadmuch działa na szybę i na nogi, sterownik też działa lecz nie dmucha z środkowych kratek. Co muszę zdjąć aby to naprawić? I jak to zrobić?

Brak nadmuchu...
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 07, 2010, 13:59:47 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2283
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
temat wałkowany niejednokrotnie o najczęstszej przyczynie jaką jest uszkodzenie przewodu podciśnieniowego w przypadku PN+ lub awarii samego siłownika ciśnieniowego lub braku jego zasilania.
 w przypadku  zwykłego poloneza jak i plusa trzeba zdemontować środkowy słupek
 i dokładnie sprawdzić  przyczynę  
najprawdopodobniej spadł taki plastikowy lej zaraz pod samą deską który doprowadza powietrze do kratek.
najlepiej ustawić nadmuch na największy i sprawdzać gdzie to powietrze ucieka.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Brak nadmuchu...
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 07, 2010, 18:22:25 pm »

Offline CzaroT-11

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 808
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.6 GSI '99 74E
Też podejrzewam że coś tam spadło... Tylko jak to rozebrać? Gdzie są śruby i mocowania? Nie chce nic polamac :(

Brak nadmuchu...
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 07, 2010, 22:53:48 pm »

Offline CzaroT-11

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 808
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.6 GSI '99 74E
Za moment poprawie :) Auto to Caro Plus 16 GLI :)

Brak nadmuchu...
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 08, 2010, 11:00:41 am »

rincer

  • Gość
Aby wyjąć ten słupek musisz wyjąć popielniczkę tą na tunelu z tyłu za ręcznym po wyjęciu ukaże ci się śrubka którą odkręć i wtedy zdejmiesz osłonę od ręcznego. Następnie wyjmij radio jeśli masz, a potem konsolę od sterowania nawiewem wyjmiesz ją delikatnie podważając płaskim śrubokęcikiem. Potem musisz wyjąć włącznik awaryjnych podważając srubokręcikiem od dołu albo z boku nie pamiętam już dokładnie tylko ostrożnie żeby nic nie połamać a następnie wyjmujesz zegarek ten na desce i odłączasz wszystkie kabelki oczywiście :lol: . Następnie demontujesz schowek i odkręcasz gałkę od zmiany biegów. Po tym odkręcasz wszystkie śrubki: 1 pod awaryjnymi i 2 pod zegarkiem a następnie jeszcze dwie pod dźwignią zmiany biegów. I już masz zdjętą konsolę.

Jeśli o czymś zapomniałem to przepraszam ale to chyba wszystkie śrubeczki. :roll: