DET II też ogarnia.
Wczesniej nie ogarniał zaden, widocznie powstało juz odpowiednie oprogramowanie. Jezeli ma isc do rovera to proponuje DET2 -tanszy i łatwiej znalesc w uzywce, a dodatkowy map sensor w roverze nie potrzebny bo wykorzystuje sie seryjny. Kupno wersji z MAP która jest sporo drozsza ma moim skromnym zdaniem sens jezeli zamierzamy bawic sie w doladowanie, albo modyfikujemy silnik w którym przy okazji usuwamy przepływomierz klapowy -np starsze Ople i BMW
Jezeli kupujemy DET2 wymagany jest tez stary laptop z zlaczem COM(ale normalnym nie emulacja!) lub dobra przejsiowka USB-COM. Czesto trzeba wypróbowac ze 2/3 rozne bo nie na kazdej działa. Mi sie udało akurat za pierwszym razem

DET3 jest juz bezposrednio na USB wiec problemu nie ma. Jako zlacze mozna wykorzystac obciete i lekko stuningowane złącze płyty głownej od starego zasilacza komputerowego ATX- wazne zeby był dobrej firmy gdyz te lepsze maja po prostu grubsze przewody
