Dokładnie, jest styk P (Parking) który jest aktywny wyłącznie przy kluczyku w pozycji B (Blokada kierownicy, kluczyk można wyjąć). Oryginalnie wykorzystywany w innych autach do załączania jednej ze stron świateł postojowych. Działa to tak, że przełącznik (manetka) kierunkowskazów wybiera stronę świecenia świateł pozycyjnych i je załącza jednocześnie. W PN niewykorzystane.
Oprócz tego jest jeszcze styk KA który działa gdy sam klucz jest w zamku (nieprzekręcony), i jest on wykorzystywany w innych autach do przypominania o zostawionych kluczykach w stacyjce. Styk ten jest aktywny jeszcze przy całkowicie wyłączonej stacyjce, jest deaktywowany z chwilą aktywacji blokady kierownicy (wyjęcie kluczyka, charakterystyczne cyknięcie i "wyskoczenie plastiku" przy kluczyku, wiecie o co mi chodzi). Kolejne włożenie kluczyka nie załącza już tego styku, musimy zdeaktywować blokadę kierownicy i wtedy dopiero "łapie". Również niewykorzystana funkcja.
Funkcje te są wykorzystywane w Oplach i Matizach z tego co wiem (ta sama stacyjka).
Oprócz tego mamy oczywiście:
50 - Styk rozrusznika. Przewody: Rozrusznik (czerwony) + cieniutki kabelek do kontrolerów świateł (niebieski), aby odłączały światła mijania i mgłowe na moment rozruchu silnika.
15 - Zapłon. Niebieski przewód. Zasila wszystko co jest aktywne "po kluczyku", za wyjątkiem dmuchawy i wyświetlania czasu.
15a - Analogicznie jak zapłon (15), z tym że styk ten jest rozłączany na moment rozruchu silnika. Czarny przewód. Podłączona tam jest dmuchawa nagrzewnicy, oraz wyświetlanie czasu.
30 - Doprowadzenie zasilania do stacyjki. Brązowy.