Autor Wątek: Konwersja Caro Plus na zwykłe Caro  (Przeczytany 6646 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Konwersja Caro Plus na zwykłe Caro
« dnia: Sierpień 28, 2010, 16:07:20 pm »

Offline Aron

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 107
  • Płeć: Mężczyzna
    • `91 Caro 1.5 GLE L80, `96 Caro 1.6 GLI L122
Wiem, że to może dość dziwny temat, ale chciałbym zapytać, jakie części i jakie mniej więcej koszta potrzebne byłyby do konwersji Caro plusa na zwykłe Caro. Z części potrzebnych do tej operacji wydaje mi się, że należy mieć:
- zderzaki
- klamki
- lusterka
- tylna klapa
- tylne lampy
- grill
Rzecz jasna chyba jedynym elementem, który należałoby polakierować byłaby tylna klapa.
Ciekawi mnie, jaki byłby orientacyjny koszt takiej operacji, ponieważ od tego ciśnienia na PoldoRovera w budzie Caro, zaczynam również szukać Plusów wyposażonych w ten silnik, by potem przerobić na normalne Caro, które mi osobiście podobają się dużo bardziej (bez urazy plusowicze ;))

Re: Konwersja Caro Plus na zwykłe Caro
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 28, 2010, 16:10:29 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3834
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Cytat: "Aron"
zaczynam również szukać Plusów wyposażonych w ten silnik, by potem przerobić na normalne Caro, które mi osobiście podobają się dużo bardziej (bez urazy plusowicze ;))


Nie niszcz tak rzadkiego egzemplarza jakim jest fabryczny rover w plusie... Ich już jest wystarczająco mało... Chcesz Caro to kup Caro i nie cuduj.  :P
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Konwersja Caro Plus na zwykłe Caro
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 28, 2010, 16:17:52 pm »

Offline damian9838

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 179
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.4
Pas pod lampami i grilem jest jeszcze inny Myślę że jakby dobrze poszukać cała zabawa kosztowała by max 200zł

Konwersja Caro Plus na zwykłe Caro
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 28, 2010, 16:59:39 pm »

Offline Aron

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 107
  • Płeć: Mężczyzna
    • `91 Caro 1.5 GLE L80, `96 Caro 1.6 GLI L122
Owa konwersja to taki ostateczny plan, jak przez pół roku nie znajdę jakiegoś godnego uwagi Carosa, chociaż wtedy to i Plusa pewnie nie znajdę :mrgreen:

Konwersja Caro Plus na zwykłe Caro
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 28, 2010, 17:15:50 pm »

Offline MichalFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 377
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Caro + 1.6GLI
ja ze swoim zrobiłem odwrotnie z caro na plusa i koszt tej operacji kosztował mnie ok 400zł. Twój projekt będzie znacznie tańszy.
Polonez lepszy niż myślisz!!!

Konwersja Caro Plus na zwykłe Caro
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 28, 2010, 18:03:45 pm »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1747
  • Płeć: Mężczyzna
Aron, do listy dodaj jeszcze listwy boczne i plastikowe nakładki na progi :wink:
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo; Peugeot 208
Jest: Nissan Qashqai ; Fiat 126p 1977r ; Komar "sztywniak" ; Skoda Favorit

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

Konwersja Caro Plus na zwykłe Caro
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 28, 2010, 18:32:20 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6763
  • Płeć: Mężczyzna
Bez sensu, łatwiej wyrwać Caro z roverem niż plusa z tym silnikiem. Z resztą plus jest zrobiony z bardzo cienkiej blachy więc...
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Konwersja Caro Plus na zwykłe Caro
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 28, 2010, 18:36:25 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
Cytat: "damian9838"
Pas pod lampami i grilem jest jeszcze inny Myślę że jakby dobrze poszukać cała zabawa kosztowała by max 200zł


Podobnie pas z tyłu, dostosowany do innych lamp i blendy. Jakby co, deską rozdzielczą i tunelem możemy się wymienic:)

Konwersja Caro Plus na zwykłe Caro
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 30, 2010, 17:44:02 pm »

Offline Aron

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 107
  • Płeć: Mężczyzna
    • `91 Caro 1.5 GLE L80, `96 Caro 1.6 GLI L122
Czyli reasumując potrzebuje
- zderzaki
- klamki
- lusterka
- tylna klapa
- tylne lampy
- grill
- blende na przód i tył

Rozumiem że przednie lampy są takie same w obu modelach? :)

Konwersja Caro Plus na zwykłe Caro
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 30, 2010, 18:09:35 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Aron, i jeszcze trochę elementów wnętrza :P
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Konwersja Caro Plus na zwykłe Caro
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 30, 2010, 18:14:52 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Cytat: "Aron"
Czyli reasumując potrzebuje
- zderzaki
- klamki
- lusterka
- tylna klapa
- tylne lampy
- grill
- blende na przód i tył

Rozumiem że przednie lampy są takie same w obu modelach? :)

I noski przedni i tylny. Lampy są takie same. :) A jaka jest różnica w lusterkach niech ktoś mię oświeci?
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Konwersja Caro Plus na zwykłe Caro
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 30, 2010, 18:24:51 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Cytat: "Grzech#1938"
Lampy są takie same

Na pewno? Z tego co mi się wydaje to w caro plusie są grubsze przez blende. Przecież klapy mają te same. Ja u siebie pod blenda mam normalnie wgłębienie na mocowanie tablicy rejestracyjnej:D
Tak więc jak ma to być 100% zwykłe caro to i lampy do wymiany, bo bd odstawać.
Ps. Ja bym w ogolę takiej przekładki nie robił bo strasznie mało caro plusów z roverem, wiem bo sam takiego szukałem, niestety nie znalazłem i musiałem go sobie sam zrobić :D
Pozdro

Konwersja Caro Plus na zwykłe Caro
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 30, 2010, 18:45:32 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
On się pytał o przednie... :mrgreen:
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Konwersja Caro Plus na zwykłe Caro
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 30, 2010, 19:43:33 pm »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1747
  • Płeć: Mężczyzna
Cytat: "Aron"

- blende na przód i tył


WTF???

Cytat: "Grzech#1938"
A jaka jest różnica w lusterkach niech ktoś mię oświeci?


Z tego co wiem to żadna  :P

A klapy z tyłu nie trzeba zmieniać  :wink:
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo; Peugeot 208
Jest: Nissan Qashqai ; Fiat 126p 1977r ; Komar "sztywniak" ; Skoda Favorit

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

Konwersja Caro Plus na zwykłe Caro
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 31, 2010, 00:06:15 am »

Offline Aron

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 107
  • Płeć: Mężczyzna
    • `91 Caro 1.5 GLE L80, `96 Caro 1.6 GLI L122
Aha, to w sumie git, że klapy nie trzeba zmieniać :)

Cytat: "Ukash"
Aron napisał/a:   

- blende na przód i tył   


WTF???


Chodzi mi o te listwy


A lusterka dlatego, że są czarne matowe :mrgreen: a taniej wyjdzie kupić za pare groszy na złomie niż malować :)
Co do tej konwersji to są jak na razie dość luźne przypuszczenia, czas pokaże, co to będzie :twisted:

Konwersja Caro Plus na zwykłe Caro
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 31, 2010, 10:48:36 am »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1747
  • Płeć: Mężczyzna
Blendą nazywamy ten odblask z napisem POLONEZ między światłami  :wink:

A te listwy pod światłami - noskiem  :wink:
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo; Peugeot 208
Jest: Nissan Qashqai ; Fiat 126p 1977r ; Komar "sztywniak" ; Skoda Favorit

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

Konwersja Caro Plus na zwykłe Caro
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 31, 2010, 12:11:33 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Cytat: "Grzech#1938"
On się pytał o przednie... :mrgreen:

Kolego o tylne też :D
Cytat: "Aron"
- tylne lampy

Konwersja Caro Plus na zwykłe Caro
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 31, 2010, 12:18:43 pm »

Offline Aron

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 107
  • Płeć: Mężczyzna
    • `91 Caro 1.5 GLE L80, `96 Caro 1.6 GLI L122
No przednie jak na mój gust są identyczne, tylne na pewno już nie :)

Konwersja Caro Plus na zwykłe Caro
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 31, 2010, 13:40:02 pm »

Offline Aron

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 107
  • Płeć: Mężczyzna
    • `91 Caro 1.5 GLE L80, `96 Caro 1.6 GLI L122
Wnętrze może zostać bez zmian, ale z ciekawości zapytam - takie np. boczki pasują bez żadnych problemów?

Konwersja Caro Plus na zwykłe Caro
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 31, 2010, 14:47:32 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Boczki tak, gorzej z podłokietnikami.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap