Skrzynia pewnie będzie trzeba BMW założyć,ale wtedy będzie problem z prędkościomierzem ale wszystko można obejść,łapy też będzie trzeba wyspawać,problemów typu cięcie podłużnic też nie powinno być,
Wytrzymałościowo od Pinto,Dohc fiat czy K16 też powinno być lepsze,największe jak pamiętam było 2.0 z serii 02,E12 i E21 ale problem jest taki że to bardzo stare silniki.
[ Dodano: 06 Wrz 2010 20:52 ]
Baza jest wyśmienita wymiary średnica 84 skok 71 dla 1.6 89x71 dla 1.8 i 89x80 dla 2.0 kadłub żeliwny głowica cross flow wykonana ze stopów lekkich stopień sprężania od 8.5 do 9.5,silnik uchodzi za nie dłuży czyli wada fordów jest wyeliminowana,jest niezniszczalny czyli wada Roverów też jest wyeliminowana jest silnikiem dużo lepszym od OHC lady ale mamy podobny problem jak przy DOHC czyli trzeba znaleźć dobry silnik.
Najlepsze według mnie jest 1.8 bo robione było do połowy lat 80 w E30 czyli łatwo o dobry silnik i ma najlepsze wymiary czyli duża średnica cylindra a krótki skok tłoka.
I jak dobrze widzę silniki te były łączone też z doskonałymi skrzyniami Gertrag.