Autor Wątek: Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson  (Przeczytany 19623 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 30, 2010, 23:36:27 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Cytat: "utek"
Resory to on ma[url=http://images49.fotosik.pl/348/bf1980ef1fd17191.jpg]Obrazek[/URL]Masz fotki tych poszerzanych drzwi?

Bo to jest akurat egzemplarz z resorami, ale był też ten którego fotografię zawieszenia dałem wyżej.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 30, 2010, 23:39:37 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Ja to napisałem w odpowiedzi na post BXMastera, gdzie podpisał fotke, że resorów brak.


O białym na wahaczach to ja wiem. W czarnym orciari, bo fotkę jego podwozia wkleiłeś. Zgadza się?

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #42 dnia: Październik 01, 2010, 01:17:16 am »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
A sorki - nie załapałem.  :oops: Owszem. - To jest biały prototyp z czarnym orciari.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #43 dnia: Październik 01, 2010, 15:10:05 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
byl tu na forum kiedys gosciu co mial autu ze sprezynami z tylu
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #44 dnia: Październik 01, 2010, 18:10:22 pm »

Offline Marcin OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu 1.4 16V GTi
Ozi o tego Ci chodzi :?:



Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #45 dnia: Październik 01, 2010, 18:28:46 pm »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1235
Cytat: "BXMaster"
wczoraj wszedłem w posiadanie nowego spoilera typu Oriciari który został wyprodukowany w FSO w roku 2005!

To data ważnosci :)
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #46 dnia: Październik 01, 2010, 18:34:55 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Cytat: "Marcin OBR"
Ozi o tego Ci chodzi :?:
[url=http://img338.imageshack.us/img338/6316/aaasized1.th.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://img710.imageshack.us/img710/2806/aabsized1.th.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://img408.imageshack.us/img408/649/aacsized1.th.jpg]Obrazek[/URL]

W sumie to nie wygląda na jakoś specjalnie skomplikowaną konstrukcję. Największy problem byłby ze wzmocnieniem w nadwoziu miejsca na sprężynę chyba.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #47 dnia: Październik 01, 2010, 18:53:59 pm »

Offline centurion

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 399
  • Płeć: Mężczyzna
BXMaster, miały byc fotki i co ?
Caro minus odbudowa na wypasie. Części na stanie czas na pakowanie.

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #48 dnia: Październik 01, 2010, 21:47:35 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6724
  • Płeć: Mężczyzna
Cytat: "OLO"
Cytat: "BXMaster"
wczoraj wszedłem w posiadanie nowego spoilera typu Oriciari który został wyprodukowany w FSO w roku 2005!

To data ważnosci :)




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #49 dnia: Październik 01, 2010, 21:52:35 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Cytat: "Grzech#1938"
W sumie to nie wygląda na jakoś specjalnie skomplikowaną konstrukcję. Największy problem byłby ze wzmocnieniem w nadwoziu miejsca na sprężynę chyba.

Można by wzmocnić i zostawić jedno pióra do trzymania całego mostu, sprężynę od zawieszenia przedniego odpowiednio skrócić i mogło by być ciekawie

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #50 dnia: Październik 01, 2010, 21:54:34 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
BXMaster, teraz tylko pytanie skąd dopasujesz ładną lampę stopu, bo sam bym zanabył takiego spojlera z miejscem na stop, jeśli dałoby radę dorwać jakiś ładny żarówkowy a nie diodowy...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #51 dnia: Październik 01, 2010, 22:29:38 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6724
  • Płeć: Mężczyzna
Cytat: "myszaradom"
Cytat: "Grzech#1938"
W sumie to nie wygląda na jakoś specjalnie skomplikowaną konstrukcję. Największy problem byłby ze wzmocnieniem w nadwoziu miejsca na sprężynę chyba.

Można by wzmocnić i zostawić jedno pióra do trzymania całego mostu, sprężynę od zawieszenia przedniego odpowiednio skrócić i mogło by być ciekawie


Słaby pomysł bo znowu wzrosłaby wahliwość mostu na boki przez bardziej giętkie resory. Konstrukcja FSO jest bardzo prosta, dwa prostowody z chwytakami na sprężyny, i panhard nad mostem, podobnie wyglądało zawieszenie Fiata 132.

Cytat: "Rafał#1951"
BXMaster, teraz tylko pytanie skąd dopasujesz ładną lampę stopu, bo sam bym zanabył takiego spojlera z miejscem na stop, jeśli dałoby radę dorwać jakiś ładny żarówkowy a nie diodowy...


Diodowy się nie przepala :P Z żarówkowym nie powinno być problemu, tym bardziej że ten spoiler chyba powieszę sobie na ścianie bo mam Plusa.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #52 dnia: Październik 01, 2010, 22:35:30 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #53 dnia: Październik 01, 2010, 22:48:25 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Cytat: "Rafał#1951"
BXMaster, teraz tylko pytanie skąd dopasujesz ładną lampę stopu, bo sam bym zanabył takiego spojlera z miejscem na stop, jeśli dałoby radę dorwać jakiś ładny żarówkowy a nie diodowy...

Przecież on właśnie powinien być diodowy. Taki na żarówkach to nieporozumienie...
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #54 dnia: Październik 01, 2010, 22:56:19 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Grzech#1938, a ja mam takie "widzimisie" i nie chce żadnych diod w samochodzie. Chociaż chętnie zobaczę jaka tam powinna być przewidziana przez fabrykę lampa i jak ona świeci.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Zdjęcia Polonez/Prima 1.4 Racing i projektant Watson
« Odpowiedź #55 dnia: Październik 01, 2010, 22:59:40 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Mnie chodzi wyłącznie o bezpieczeństwo. Bo co do widzimisia to ja nawet komputera od silnika nie chcę mieć w samochodzie. :mrgreen:
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap