0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
gdyż 10 mam wypłatę i już 11 będę po wypłacie
Statyczny nacisk opony na podłoże jest to nacisk jaki wywiera opona na płytę najazdową przed rozpoczęciem badania. Minimalny nacisk dynamiczny na podłoże mierzony jest w trakcie badania. Im jest on mniejszy tym koło gorzej przylega do jezdni w warunkach rzeczywistej eksploatacji.Wymuszenie w tej metodzie ma częstotliwość początkową 25 Hz i skok 6 mm. Urządzenie pomiarowe podaje wyliczoną już wartość wskaźnika Eusama w [%]. I tak gdy wynosi on:0 - 20% - mamy niedostateczną skuteczność tłumienia. Amortyzator do wymiany.21 - 40% - mamy średnią skuteczność tłumienia41 - 60% - mamy dobrą skuteczność tłumieniapowyżej 60% - mamy bardzo dobrą skuteczność tłumienia.Wartość wskaźnika nigdy nie osiąga wartości zbliżonych do 100% gdyż oznaczało by to zamocowanie w pojeździe elementu sztywnego zamiast amortyzatora. W praktyce wartości zbliżone do 80% oznaczają amortyzatory nowe. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że występują tutaj wyjątki, np. amortyzatory tylnej osi nowego Daewoo Matiz mają WE = ok. 30%. Czyżby oznaczało to, że fabrycznie nowe elementy zawieszenia nie spełniają wymagań i nadają się już praktycznie do wymiany? Nic bardziej mylnego. We wszystkich małych samochodach osobowych z przednim napędem wynik będzie podobny. Dlatego wymienione wyżej kryteria są obniżane w stosunku do tylnej osi tych pojazdów. Różnica pomiędzy wskaźnikami Eusama dla prawego i lewego koła tej samej osi nie może przekraczać 20%.
Pitu pitu. Afera rywina a mody ma tam po prostu poduszkę rozdupcona :-D
Piekny i w moim stylu
wystarczy lekko obnizyc, zaspawac rozrzad [...] powinno wystarczyc na poczatek