Jak pisalem w innym temacie stworzyłem to:
Jest to nawiew na nogi dla pasażerów tylnej kanapy. Zbudowany jest w dość prosty sposób i niewielkim kosztem. Potrzebne materiały to listwa elektryczna 18x50 2mb, rura elektryczna 22mm ok 1mb, 6 kolanek elastycznych do w/w rurki, rolka taśmy wzmacnianej
. Dobrze jest też mieć dodatkową osłonę wygłuszającą zakładaną na tunel skrzyni biegów.
Całość jest ukształtowana jak na fotografiach. Profil docinamy tak aby jak najmniej odstawał od tunelu skrzyni biegów oraz aby zakręty były jak najłagodniejsze. Następnie w wygłuszeniu tunelu skrzyni wycinamy miejsce na nasze wyprofilowane nawiewy. Jeśli nie dysponujemy takowym wygłuszeniem mozemy się posiłkować innymi rodzajami wygłuszeń zaadaptowanymi do osłony tunelu. Mozna też ułozyć te nawiewy bez wygłuszeń ale wtedy będą one odznaczać się spod wykładziny podłogi. Na wysokości foteli i wzmocnienia dolnego podłogi robimy po dwa rozprowadzenia na stronę. Najlepiej wg mnie wyprowadzić je w okolicy mocowań tylnych przednich foteli (srodkowe nawet przez nie) Wtedy nikt nam ich nie skopie. Sama wykładzina podłogi jest dzelona w tym miejscu więc nie ma problemu z ukryciem całości pod spodem i wyprowadzeniem samych końcówek.
Następnie wykręcamy rozprowadzenie powietrza na nogi kierowcy i pasażera i wycinamy w nim otwór do zasilania naszego tworu.
Na chwilę obecną jeszcze nie połączyłem szczelnie nawiewu na przódi na tył ale jak właczy się dmuchawę to już czuć ruch powietrza z wylotów. Jak łatwo da się przewidzieć lepiej wieją te usytuowane przy tunelu środkowym ale i te zewnętrzne coś tam dmucha.
Ponoć nadchodzi zima tysiąclecia więc będzie okazja przetestować ten patent w warunkach polowych. Z pewnością nie omieszkam poinformować o efektach.