Denso akurat producentem nie jest tych wtryskiwaczy

, korzysta z poddostawcy który dla nich odrazu oznacza ich logiem te wyroby i nie tylko ich poniewaz Bosch i inni tez korzystają z tego producenta. Fakt to ich problem ze marke sobie psuja takimi wpadkami , ale akurat na taki asortyment jak oni mają to jest kropelka w morzu. Nasza firma sprowadza czesci DNESO , BOSCH , VALEO itd bezpośrednio z fabryk lub magazynów fabrycznych w europie do głownych dystrybutorów w PL (poprostu transportujemy to do nas), więc moge powiedziec ile własnych wyrobów mają które firmy. Ale oryginalne DENSO jest praktycznie bezawaryjne. A wtryskiwaczy sie nawet nie wozi do reklamacji do producenta poniewaz dają takie rabaty na ten asortyment , specjalnie aby tylko im reklamacji nie zwozic. Nie ma problemów z wymianą na nowy taki uszkodzony wtryskiwacz

. Większośc wtryskiwaczy Denso do benzyny jest produkowanych w macierzystych zakładach produkcyjnych i z nimi nie ma problemów. Ale tyle osprzetu pod marką Bosch co się wozi do ekspertyz reklamacyjnych to nie ma zaden inny producent. Nawet Valeo jest mniej awaryjny....
Niestety kazda marka ma swoje wpadki , a DENSO ma ich najmniej ze wszystkich. Nie ma co firmy po jednym produkcie zaraz okreslać ze to szajs poniewaz tak to można kazdą markę zmieszać z błotem szybko bardzo

.
Tak samo jest z pompami wtryskowymi BOSCHa montowanymi w VW/Audi/Skoda/Seat , dokładnie jeden model pomp, juz nie pamietam symbolu teraz. Ale sypią sie na potęge , wychodzą z pod tej samej igły co wtryskiwacze denso :lol: .
A co do padów wtrysków to bardzo dobrze ze padają :D , to ma się psuc i juz a nie byc wieczne. Wieczne to może być conajwyzej pióro :D.
Same wtryski są rozmieralne i mozna je naprawić , nawet Denso wypuściło zestawy naprawcze do nich ale nie są sprowadzane oficjalnie do PL. Czyli nie są dostepne oficjalnie w PL , a co za tym idzie są okreslane jako nienaprawialne. We francji są firmy co się zajmują naprawianiem takich rzeczy i skutecznie naprawiają te wtrski , w PL jest jedna jedyna firma która skutecznie narawia te wtyski
www.drei-pol.pl, inne tylko niszczą je zamiast naprawiac do reszty. A chińskie małe rączki dalej wtryski robią i bija na nch logo Denso , Bosch itd itd.
D4-D tez rozebrałem kilkanaście i wszystko w zalezności od rocznika , wtryski się rozchodziły całkiem dobrze. A koszt uzywanego był w grancach 200zł więc duzo niższa jak nowego w ASO (1700-2500zł)

. Niestety od około 5 lat nie zajmujemy sie juz sprwadzaniem aut na czesci tylko transportem nowych czesci z fabryk lub magazynów w europie do PL. Więc nie wiem jak teraz jest z zapotrzebowaniem na te wtryski , ale zawsze mamy jakies nowe czesci oryginalne do róznych marek w bardzo przystepnych cenach dzięki temu

.