Autor Wątek: Podłączenie wakuometru...  (Przeczytany 21699 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Podłączenie wakuometru...
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 12, 2012, 12:05:45 pm »

Offline michal17abc

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 496
  • Płeć: Mężczyzna
  • ...
    • Nie Polonez :)
Odświeze temata, bo nie bede nowego zakładać.
Chciałem zakupić takie coś http://allegro.pl/ekonomizer-ekonometr-zaoszczedz-na-paliwie-i2481282774.html i ktoś mi wytłumaczy jak to podpiąc żeby poprawnie chodziło. mam silnik GSI
Nie Polonez  <3 SDI :P

Tak po mojemu - parodia ... Zamienił stryjek siekierkę na kijek ;/

Odp: Podłączenie wakuometru...
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 12, 2012, 13:32:38 pm »

piciek

  • Gość
jakbyś przeczytał temat byś wiedział gdzie należy się wpiąć.

Odp: Podłączenie wakuometru...
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 12, 2012, 13:41:16 pm »

Offline michal17abc

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 496
  • Płeć: Mężczyzna
  • ...
    • Nie Polonez :)
jakbyś przeczytał temat byś wiedział gdzie należy się wpiąć.
No doczytałem się, ale tu pisze, że w 2 mijsca trzeba. czy można tylko w to jedno z igłą zrobic i będzie działac?
Nie Polonez  <3 SDI :P

Tak po mojemu - parodia ... Zamienił stryjek siekierkę na kijek ;/

Odp: Podłączenie wakuometru...
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 12, 2012, 13:43:30 pm »

piciek

  • Gość
jedno miejsce, gdzie występuje podciśnienie [vacuum]- tam wbijasz się z igła/trójnikiem, druga strona wężyka idzie do wskaźnika.

Odp: Podłączenie wakuometru...
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 12, 2012, 21:35:56 pm »

Offline mati_lecha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 564
A pochłaniacza par paliwa nie masz? Ja tam się będę wpinał.
Próbował ktoś tak?

Odp: Podłączenie wakuometru...
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 03, 2012, 08:00:32 am »

Offline Aetius

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1691
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI L-202 Polonez Atu+ 1.6 GSI 92U
popieram chlopakow. Ja jezdzilem z wakuometrem przez pol roku i efektem bylo regularne spalanie 10l gazu w miescie.
Polecam pojezdzic bo mimo tego ze urzadzenie archaiczne i moze niezbyt dokladne to jednak cos tam pokazuje i pozwala zobaczyc ze nie trzeba tak mocno gazu cisnac zeby auto jechalo.
Jakby ktos chcial mam waku do polda na sprzedaz za 60zl jeszcze z intsrukcja oryginalna
Był:
1.6 GLE L115 Pn Caro
Jest:
1.4 GLI 16v L202 Pn Caro orciari / 1.6 GSI 92U Atu+ / Mazda 2.5 V6 / Saab 900i 2.0 LPG

Odp: Podłączenie wakuometru...
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 03, 2012, 14:03:35 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a dlaczego sprzedajesz zamiast do rovera zamontowac,skoro taki dobry ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Podłączenie wakuometru...
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 12, 2012, 10:30:33 am »

Offline michal17abc

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 496
  • Płeć: Mężczyzna
  • ...
    • Nie Polonez :)


w którą strona dokładnie trzeba wbić igłe?? i jakiej mniej wiecej grubości? 40x8 znalazłem to będzie ok??
Nie Polonez  <3 SDI :P

Tak po mojemu - parodia ... Zamienił stryjek siekierkę na kijek ;/

Odp: Podłączenie wakuometru...
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 12, 2012, 11:46:25 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a gdzie kule do podcisnienia zgubiles ? nie pozostlal po niej krociec z drugiej strony kolektora ?
jezeli nie to wbij w to gumowe kolanko - pierwsze z lewej (czyli do przodu samochodu) od przepustnicy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Podłączenie wakuometru...
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 12, 2012, 14:36:35 pm »

Offline michal17abc

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 496
  • Płeć: Mężczyzna
  • ...
    • Nie Polonez :)
ten silnik to z internetu na przykład wziąłem bo mam taki sam. chodzi mi ten co po prawej stronie strzałki jest i w którą stronę wbić igłe. Aetius mi wczoraj pokazał ze tu trzeba, ale nie wiedzieliśmy w która strone dokłądnie i jaka grubosc igły
Nie Polonez  <3 SDI :P

Tak po mojemu - parodia ... Zamienił stryjek siekierkę na kijek ;/

Odp: Podłączenie wakuometru...
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpień 12, 2012, 16:05:10 pm »

Offline qziok

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 601
    • Coupé Plus
co wy tak z tą igłą, kupcie trójnik do podciśnienia każdy gazownik wam odsprzeda za grosze, a przynajmniej będzie w miarę porządnie robione, igłę to można sobie wbić co najwyżej w....

Odp: Podłączenie wakuometru...
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpień 12, 2012, 16:44:59 pm »

Offline michal17abc

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 496
  • Płeć: Mężczyzna
  • ...
    • Nie Polonez :)
Chyba jutro kupię trójnik, bo kupiłem 2 igły i rzeczywiście można w pupe wsadzic :)
Nie Polonez  <3 SDI :P

Tak po mojemu - parodia ... Zamienił stryjek siekierkę na kijek ;/

Odp: Podłączenie wakuometru...
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpień 12, 2012, 17:51:31 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
co wy tak z tą igłą,
fabryczna instrukcja tak zalecała.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: Podłączenie wakuometru...
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpień 12, 2012, 18:07:35 pm »

Offline qziok

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 601
    • Coupé Plus
no mam taką instrukcję i wcale a wcale tego nie rozumiem, przecież to jest nie obrażając autora głupie rozwiązanie.
ja na samym początku podłączyłem to na trójniku do akwarium, byle tylko nie dziurawić rury od podciśnienia do hamulców

Odp: Podłączenie wakuometru...
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpień 12, 2012, 21:53:39 pm »

Offline michal17abc

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 496
  • Płeć: Mężczyzna
  • ...
    • Nie Polonez :)
a można foto jak wygląda taki trójnik?
Nie Polonez  <3 SDI :P

Tak po mojemu - parodia ... Zamienił stryjek siekierkę na kijek ;/

Odp: Podłączenie wakuometru...
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpień 12, 2012, 21:58:22 pm »

Odp: Podłączenie wakuometru...
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpień 15, 2012, 17:37:34 pm »

Offline MichalFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 375
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Caro + 1.6GLI
Do nabycia w Castoramie kupywałem tam podobne.
Polonez lepszy niż myślisz!!!

Odp: Podłączenie wakuometru...
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpień 15, 2012, 18:11:13 pm »

Offline Excalibur#1937

  • Administrator
  • Wiadomości: 1905
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kilka ich było ;)
    • http://www.intermediaservice.pl
no mam taką instrukcję i wcale a wcale tego nie rozumiem, przecież to jest nie obrażając autora głupie rozwiązanie.
ja na samym początku podłączyłem to na trójniku do akwarium, byle tylko nie dziurawić rury od podciśnienia do hamulców
Najpierw spróbuj zanim coś odradzisz. Ja byłem wbity właśnie w podciśnienie, które do serwa idzie. Jak się "nauczyłem" jeździć po prostu wyjąłem.

Hamulce nie ucierpiały ani o jotę. Można śmiało wbijać.

Odp: Podłączenie wakuometru...
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpień 16, 2012, 10:08:34 am »

Offline michal17abc

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 496
  • Płeć: Mężczyzna
  • ...
    • Nie Polonez :)
Ja  kupiłem igłę do pompowania piłek w tesco :D i sie wbiłem igłą w strone kolektora. a przewód wykorzystałem od regulacji lamp,a podświetlenie złapałem z pokrętła od regulacjii :D i mi hula
Nie Polonez  <3 SDI :P

Tak po mojemu - parodia ... Zamienił stryjek siekierkę na kijek ;/

Odp: Podłączenie wakuometru...
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 28, 2012, 00:14:37 am »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Odkopię, ale myślę że będzie to dość pomocne.

Zamontowałem do swojego GSi wakuometr w ten sposób, że wpiąłem się trójnikiem w wężyk, który leci z kolektora dolotowego do kuli podciśnienia - lepiej w ten, niż w wężyk idący do serwa hamulcowego moim zdaniem. Wakuometr działa prawidłowo, dzięki jego wskazaniom na trasie faktycznie spalanie LPG zeszło mi z 10 do poniżej 9 litrów LPG, ale musiałem naprawdę się ograniczać z ruchem pedału gazu i teraz wypośrodkowałem styl jazdy pomiędzy skrajnie ekonomiczny a skrajnie dynamiczny i jak nie trzeba, to nie depczę na gaz jak głupi, co i tak wcześniej w wielu sytuacjach nie powodowało znaczącego przyspieszenia, a jedynie gaz leciał niepotrzebnie w atmosferę.
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km