Autor Wątek: swap na 1.4 - jak połączyć instalacje  (Przeczytany 14734 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

swap na 1.4 - jak połączyć instalacje
« dnia: Grudzień 19, 2010, 08:51:43 am »

Naimad

  • Gość
Wkładam silnik 1.4 rovera do poloneza 1.6 gli wtrysk bosha i patrząc na te kostki 13 pinowe od strony silnika wychodzi mniej kabli a od strony instalacji nadwozia wychodzi do tej kostki więcej kabli. Nie znam się za bardzo na instalacji i dlatego moje pytanie czy trzeba przekładać kable w tych kostkach :?:

swap na 1.4 - jak połączyć instalacje
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 19, 2010, 10:15:45 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2288
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
jak się nie znasz to najlepiej przełóż z cała wiązką  z rovera. a to o czym piszesz to najczęściej  punkty w których następuje  rozdzielenie  napięcie na inne obwody lub rozdzielenie masy.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

swap na 1.4 - jak połączyć instalacje
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 19, 2010, 10:16:02 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3414
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

swap na 1.4 - jak połączyć instalacje
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 19, 2010, 15:35:23 pm »

Naimad

  • Gość
Mógł by się wypowiedzieć ktoś kto zrobił swapa na silnik rovera z 1.6 gli boscha i zajrzał by pod maske i powiedział jaki kolor z jakim się łączy przy kostkach

swap na 1.4 - jak połączyć instalacje
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 19, 2010, 15:38:56 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3414
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Naimad, przeczytaj temat który Ci podałem wyżej. Potem weź schemat elektryczny instalacji dla boscha i już wiesz co z czym podłączyć. Wszystko ma być podane na tacy!!??
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

swap na 1.4 - jak połączyć instalacje
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 19, 2010, 15:39:17 pm »

Barnii

  • Gość
Tych kostek ze sobą nie połączysz (tzn fizycznie do siebie pasują) ale w tej kostce z bosha nie ma polowy potrzebnych do odpalenia roverka kabli. Najlepiej olać tą kostkę i zrobić sobie instalacje "po swojemu".

swap na 1.4 - jak połączyć instalacje
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 19, 2010, 16:15:46 pm »

Naimad

  • Gość
ma może ktoś schemat do 1.6 gli boscha chodzi mi o tą wiązkę która wchodzi do środka samochodu

swap na 1.4 - jak połączyć instalacje
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 19, 2010, 19:04:13 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance

Trochę niekompletny jest. Fafnaście zeta :mrgreen:
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

swap na 1.4 - jak połączyć instalacje
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 19, 2010, 23:59:15 pm »

Offline zazikupl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 616
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98, Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90
Naimad,
Jak nie bardzo wiesz jak to lepiej dac robotę elektrykowi jakiemuś żeby Ci to zrobił poprawnie, jemu nawet bez schematu pójdzie całkiem szybko

A tak po za sceną... Jesteś z warszawy i robisz obecnie SWAP z 1.6GLI na 1.4GLI? Tak się składa, że ja w piątek kupiłem cały komplet do SWAPA i też zbieram się do przekładki z 1.6GLI tyle, że Abimexa. Odezwę się na prv bo mam kilka pytań :)
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98 96'
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90 96'
Mazda 6 2.0 16V Sedan "Exclusive" 03'
3x Romet Chart 210/211 89', 2x Romet Ogar 200 89', MZ ETZ 250 88', 4x WSK 125 68' 83', Romet Pegaz 710, WFM M06 125 59' 62'

swap na 1.4 - jak połączyć instalacje
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 20, 2010, 07:48:28 am »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
A ileż przewodów jest do podpięcia 5 chyba :D

swap na 1.4 - jak połączyć instalacje
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 20, 2010, 11:37:08 am »

Offline fafik

  • ostroyebak okolosyberyjsky
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 855
  • Płeć: Mężczyzna
  • nASO DREAM TEAM
    • caro gld
    • http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/104429
a jak sie ma podpiecie kabli przy swapie z gsi? Ta wiazke z lewej strony auta(wtryski itp) calkowicie usuwamy?
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/104429
Mój polonez jest jak maybach- ręcznie składany :]
Gdyby w samochodach europosłów zamontować blokadę antydebilizmu z czujnikiem wykrywającym procent absurdu w procesie myślenia, musieliby wszędzie, biedactwa, zasuwać z buta.

swap na 1.4 - jak połączyć instalacje
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 20, 2010, 11:42:47 am »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Ja wiem jak jest z Gli na rovera, dużego problemu nie ma :)

swap na 1.4 - jak połączyć instalacje
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 20, 2010, 12:57:48 pm »

Offline fafik

  • ostroyebak okolosyberyjsky
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 855
  • Płeć: Mężczyzna
  • nASO DREAM TEAM
    • caro gld
    • http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/104429
Ok odezwe sie. A jak z kompem? Bo komputer z gsi steruje troche wieksza iloscia rzeczy niz abimexowski, wiec chyba zostaje? Jak mniemam sterowanie pompa paliwa ciagne od przekaznika zpod roverowskiego kompa do przekaznika pompy?
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/104429
Mój polonez jest jak maybach- ręcznie składany :]
Gdyby w samochodach europosłów zamontować blokadę antydebilizmu z czujnikiem wykrywającym procent absurdu w procesie myślenia, musieliby wszędzie, biedactwa, zasuwać z buta.

swap na 1.4 - jak połączyć instalacje
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 20, 2010, 18:24:31 pm »

Barnii

  • Gość
Kompa i cała jego wiązkę z pod fotela wywalasz.

swap na 1.4 - jak połączyć instalacje
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 20, 2010, 21:04:45 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3769
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
W instalacji wnętrza z Caro rovera do złącza 13-krotnego dochodzi 5 przewodów.  :)
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

swap na 1.4 - jak połączyć instalacje
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 21, 2010, 00:03:18 am »

Offline fafik

  • ostroyebak okolosyberyjsky
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 855
  • Płeć: Mężczyzna
  • nASO DREAM TEAM
    • caro gld
    • http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/104429
wiecej miejsca na nogi :D czyli pzbywam sie zakichanego immo :] no ok ale napewno napewno obcinajac (doslownie cala ta instalacje wszystko bedzie trybic jak nalezy? Idac dalej ta wiazke po lewej (od wtryskow itp) tez wyrzucam w kosmos?
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/104429
Mój polonez jest jak maybach- ręcznie składany :]
Gdyby w samochodach europosłów zamontować blokadę antydebilizmu z czujnikiem wykrywającym procent absurdu w procesie myślenia, musieliby wszędzie, biedactwa, zasuwać z buta.

swap na 1.4 - jak połączyć instalacje
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 21, 2010, 14:27:48 pm »

Barnii

  • Gość
Wypruwasz cała instalacje GSI z pod maski i wszystko z pod fotela pasażera.

swap na 1.4 - jak połączyć instalacje
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 21, 2010, 17:46:24 pm »

Naimad

  • Gość
Mógłby ktoś napisać jakie kolory kabli od czego są w kosce 13 pinowej od strony instalacji która wchodzi do kabiny w 1.6 gli bosch

myszaradom robiłeś już takie coś :?: jak tak to napisz jak to zrobiłeś

swap na 1.4 - jak połączyć instalacje
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 21, 2010, 20:47:30 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance
Cytat: "Naimad"
Mógłby ktoś napisać jakie kolory kabli od czego są w kosce 13 pinowej od strony instalacji która wchodzi do kabiny w 1.6 gli bosch

Samemu się szukać nie chce? Na rysunku Plus60BC masz dokładną rozpiskę, który kabel gdzie idzie, chwilę posiedzieć i po problemie. A jak to nie pomoże, to miernik w łapę i jazda.
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

swap na 1.4 - jak połączyć instalacje
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 21, 2010, 22:53:53 pm »

Naimad

  • Gość
dzięki za wskazówkę z tym rysunkiem. nie mogłem znaleść tego złącza na rysunkach :)