Autor Wątek: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-  (Przeczytany 731738 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2340 dnia: Maj 22, 2011, 20:57:43 pm »

kazik_fso

  • Gość
Pojeździłem trochę po mieście chyba sonda lambda jest do wywalenia. :/

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2341 dnia: Maj 22, 2011, 21:44:45 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3792
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
A musisz pisać pińcet postów ? Nie można zedytować ? ...

A ja wróciłem ze zlotu w Tleniu, było mega zaje...iście.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2342 dnia: Maj 22, 2011, 23:13:41 pm »

Offline Piotrek#1923

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 831
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 1.4_1.6_1.8
No i zrobil te dodatkowe 1300 km w 16 godzin z przygodami :)

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2343 dnia: Maj 23, 2011, 00:08:02 am »

Offline maciek89

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 103
  • Płeć: Mężczyzna
Oficjalnie stwierdzam że usunięcie gumowego kolanka od dołu obudowy filtra i położenie jej poziomo na płask oprócz dźwięku musiało też nieco zmienić moc/moment ponieważ na piątce szedł niemal 160 i przyśpieszał (powoli ale jednak) niestety ludzie nie umieją jeździć i trzeba było zwalniać przed mistrzami lewego pasa, a wcześniej po wrzuceniu piątki zwalniał do 150.I jak tu jeździć ekonomicznie ? ; -)

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2344 dnia: Maj 23, 2011, 01:17:43 am »

addy

  • Gość
Kupiłem sobie dupo woza. Seat Arosa 1,7D
i jak wrażenia? kumpel ma, strasznie mułowaty, długo sie zbiera, ale można go nawet całkiem przyzwoicie bujnąć na dłuuuuuugich prostych :) Ten samochód ma dwa plusy: raz, że jest bardzo mały, wszędzie się zmieści, przy czym do najbrzydszych też nie należy oraz... pali cholernie mało ropy! Można tym praktycznie za darmo jeździć!

Oficjalnie stwierdzam że usunięcie gumowego kolanka od dołu obudowy filtra i położenie jej poziomo na płask oprócz dźwięku musiało też nieco zmienić moc/moment ponieważ na piątce szedł niemal 160 i przyśpieszał (powoli ale jednak) niestety ludzie nie umieją jeździć i trzeba było zwalniać przed mistrzami lewego pasa, a wcześniej po wrzuceniu piątki zwalniał do 150.I jak tu jeździć ekonomicznie ? ; -)
mógłbyś mi strzelić jakąś fotke poglądową tego gumowego kolanka i powiedzieć mniej więcej jak ono tam jest zamocowane pod puchą? dochodzę do wniosku, że w moim poldzie ta puszka a raczej to właśnie gumowe kolanko od spodu jest jakoś inaczej skonstruowane niż we wszystkich innych roverkach, i nie wiem jak sie zabrać za zdemontowanie tego szitu, zeby niczego nie spieprzyć! Jest później możliwość włożenia tego plug&play w razie gdyby mi nie pasowała praca silnika/głośność/whatever? Dużo sie trzeba z tym naszarpać?

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2345 dnia: Maj 23, 2011, 07:45:04 am »

mieciur

  • Gość
A ja wczoraj zrobiłem ładną trasę moim Poldolotem : Nowy Sącz - Szczyrk - Nowy Sącz razem 340 km. Wóz ładnie szedł, silniczek równo pracował, po ostatnich problemach z układem QUAD nie było śladu.
Na jednej prostej ładnie docisnąłem na 4 -ce do 120 km/h i mina dresów w VW (chyba polo) - bezcenna :) Tylko trasa z przygodami - najpierw poślizg na zakręcie na muldach i mokrym asfalcie (autko bokiem szło) a potem jakaś pani w Peugeocie 206 wyjechała, że było hamowanie do podłogi ! Pozatym jednak muszę przyznac, że 3 osoby na pokładzie plus bagaże to już podjazdy powoli się zdobywa...

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2346 dnia: Maj 23, 2011, 10:22:03 am »

Offline maciek89

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 103
  • Płeć: Mężczyzna
mógłbyś mi strzelić jakąś fotke poglądową tego gumowego kolanka i powiedzieć mniej więcej jak ono tam jest zamocowane pod puchą? dochodzę do wniosku, że w moim poldzie ta puszka a raczej to właśnie gumowe kolanko od spodu jest jakoś inaczej skonstruowane niż we wszystkich innych roverkach, i nie wiem jak sie zabrać za zdemontowanie tego szitu, zeby niczego nie spieprzyć! Jest później możliwość włożenia tego plug&play w razie gdyby mi nie pasowała praca silnika/głośność/whatever? Dużo sie trzeba z tym naszarpać?
Jasne zrobię fotkę nie ma problemu tylko że dopiero w piątek/sobotę najwcześniej bo wtedy będę w domu. U mnie też jest jakoś nietypowo bo nie ma tego oryginalnego dużego rogala jak w plusach seryjnie, a z koleji to kolanko jest też inne jak było w zwykłych Caro więc to chyba sprawka poprzedniego właściciela. Jak chcesz to zdjąć to musisz najpierw odkręcić całą tą konstrukcje metalową wraz z puszką od fartucha i dopiero po wyciągnięciu tego spod maski odkręcasz ten metalowy mająk od puszki od spodu i guma wychodzi.
Na jednej prostej ładnie docisnąłem na 4 -ce do 120 km/h i mina dresów w VW (chyba polo) - bezcenna :) Tylko trasa z przygodami - najpierw poślizg na zakręcie na muldach i mokrym asfalcie (autko bokiem szło) a potem jakaś pani w Peugeocie 206 wyjechała, że było hamowanie do podłogi ! Pozatym jednak muszę przyznac, że 3 osoby na pokładzie plus bagaże to już podjazdy powoli się zdobywa...
Niestety ohv demonem szybkości nie jest, jest to słaby silnik, rover 1.4 zresztą też z tą różnicą że się kręci 2x lepiej. Przykładowo w roverze 120 to na 3 biegu norma. Więc polecam zmianę silnika ; -)

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2347 dnia: Maj 23, 2011, 10:32:37 am »

mieciur

  • Gość
Wiesz, silnik słabawy racja. Ale na razie nie jestem aż takim specem żeby brać się za zmianę silnika. Narazie to co mam wystarcza. A i jak trzeba to i pazur pokaże :) Pozatym u mnie tu na południu to bardzo mało jest dróg gdzie można jechac szybciej jak setką.

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2348 dnia: Maj 23, 2011, 11:32:33 am »

Offline Mardas#1946

  • Witajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 787
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + GSI 1,6,2000 r. LPG-AL 700,70U,klimatyzacja Fab. kontrolka AFR
A ja dzisiaj wykorzystując piękną pogodę poddałem renowacji lusterka boczne,oraz ramki okien w drzwiach.Pomalowałem czarną farbą[półmat],oraz zrobiłem dwie zaprawki na rantach tylnych drzwi. :]
Mardas- Jimi wiecznie żywy !!!!!!!!!!!! ,a moje ATU nie do zdarcia !!!!!!


http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/108123

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2349 dnia: Maj 23, 2011, 11:45:39 am »

Offline Młody#

  • To jest bardzo ładny polonez
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 905
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.5C / 125p
Od swapa to wymieniłem olej , dokreciłem staba , pomodziłem z licznikiem , uszczelniłem wydech... No i Swojej ukochanej pomalowałem alumki do 1.6 GLE.
Poloneza, za milion czterysta?

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2350 dnia: Maj 23, 2011, 13:16:21 pm »

Offline jasso

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 625
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSM-BB 126p '95
Zatankowałem LPG do pełna, spalanie na trasie ok. 7/100 przy ciągłym 120-140km/h, więc czyszczenie miksera i wymiana zaworu bardzo dużo dało :D

Wymieniłem rozrusznik, bo stary nie dawał rady zakręcić silnikiem, więc czeka go regeneracja.
Przy okazji mając zdemontowany kolektor wydechowy postanowiłem posłuchać silnika, bez układu wydechowego. Cudowna muzyka  <lol>
« Ostatnia zmiana: Maj 23, 2011, 15:32:40 pm wysłana przez jasso »
"вор есть вор, мент есть мент"
Były:
2x PN C+ '98 GSI
 126p '87
Pn Caro 1.5 GLE '93

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2351 dnia: Maj 23, 2011, 17:27:14 pm »

Offline show

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 745
    • FSO 1500
Dziś porobiłem małe zaprawki w starszego hondzie, bo na nadkolach bąbelków trochę wyszło przy dolnych rantach, muszę się dziś tym przejechać bo od zimy nie jeżdżona tylko przepalana, już tarcze zardzewiały dość sporo :P

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2352 dnia: Maj 23, 2011, 18:17:35 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
i jak wrażenia? kumpel ma, strasznie mułowaty, długo sie zbiera, ale można go nawet całkiem przyzwoicie bujnąć na dłuuuuuugich prostych :) Ten samochód ma dwa plusy: raz, że jest bardzo mały, wszędzie się zmieści, przy czym do najbrzydszych też nie należy oraz... pali cholernie mało ropy! Można tym praktycznie za darmo jeździć!


czy mulasty to nie wiem, calkiem dynamiczny do 70km/h. do miasta na dojazdy do roboty sie nadaje, troche korozji i jedyne 93tys na liczniku za 500 euro z rejestracja i ubezpieczeniem moze byc...
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2353 dnia: Maj 23, 2011, 19:28:04 pm »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1743
  • Płeć: Mężczyzna
    • Peugeot 208 / Fiat 126p 1977r
Zatankowałem lpg i stwierdziłem, że Poldek nawet lucasy ma słabe, bo hamowanie z 80km/h zajęło mi tyle drogi, że o mało Volvicy nie pogruchotałem zderzaka tylnego ;P
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo...
Jest: Peugeot 208 ; Fiat 126p 1977r

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2354 dnia: Maj 23, 2011, 19:59:19 pm »

Offline Aetius

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1691
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI L-202 Polonez Atu+ 1.6 GSI 92U
zwalczałem rysy pastą tempo ;)
cudowny specyfik, mam ogromną rysę na masce i kilka razy nakładałem paste i polerowałem. jeszcze ze dwie takie godzinne sesje i całkiem zniknie :)
Był:
1.6 GLE L115 Pn Caro
Jest:
1.4 GLI 16v L202 Pn Caro orciari / 1.6 GSI 92U Atu+ / Mazda 2.5 V6 / Saab 900i 2.0 LPG

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2355 dnia: Maj 23, 2011, 20:10:02 pm »

Offline Pawel.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 279
A ja wczoraj widziałem i zostałem przewieziony moim byłym roverkiem  :-) Fajnie, znów chce roverka
328i

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2356 dnia: Maj 23, 2011, 21:41:02 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Zatankowałem LPG do pełna, spalanie na trasie ok. 7/100 przy ciągłym 120-140km/h, więc czyszczenie miksera i wymiana zaworu bardzo dużo dało :D

W jakim aucie?

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2357 dnia: Maj 23, 2011, 22:23:28 pm »

Offline Excalibur#1937

  • Administrator
  • Wiadomości: 1908
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kilka ich było ;)
    • http://www.intermediaservice.pl
Zatankowałem LPG do pełna, spalanie na trasie ok. 7/100 przy ciągłym 120-140km/h, więc czyszczenie miksera i wymiana zaworu bardzo dużo dało :D

W jakim aucie?
GSi - przeca ma w profilu

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2358 dnia: Maj 23, 2011, 22:42:52 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Ja w sobotę pojechałem na Kortowiadę, trasa Przasnysz-Olsztyn uciekła miło i spokojnie ale coś temperaturę mi wysoką trzymał bo jak tylko jechaliśmy w kolumnie z prędkością ~90km/h to temp. był trochę powyżej 90st. a nigdy tak nie było, stan płynu w porządku wentylator się włączał jak zawsze i jeden jak zawsze. Powrót był ciekawszy bo padało trochę i na jednym z zakrętów przy 70km/h zaliczyliśmy drifft... jeba*&^ nalewki. Spalanie wyszło 10.34l/100km z tego jestem zadowolony najbardziej  :-) i każdym dniem panewki grają coraz bardziej, nie mal że budą trzęsie :d aaa i oczywiście IG STD sprawują się elegancko ponad 100km za kierownicą i dupa nie bolała siedziało się wygodnie twardo i ciasno ale wygodnie :)
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2359 dnia: Maj 23, 2011, 22:55:41 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Zatankowałem LPG do pełna, spalanie na trasie ok. 7/100 przy ciągłym 120-140km/h, więc czyszczenie miksera i wymiana zaworu bardzo dużo dało :D

W jakim aucie?
GSi - przeca ma w profilu

Aha. Spoko. 7l /100 LPG przy ciągłym 120-140km/h.