Autor Wątek: -= FOTKI =-  (Przeczytany 1636924 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #7340 dnia: Wrzesień 13, 2018, 15:42:54 pm »

Offline Mariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 674
    • 1.5 GLE
Może być też tak że właścicielowi sprawia frajdę jeździć nim na co dzień. Ja z kolei wolał bym jeździć takim uazem niż jakimś nowy autem. jak czasem zdarza mi się jechać czymś nowym to mam wrażenie naciskając jakieś przełączniki czy coś ze zaraz zostanie mi to w ręce i ogólnie wszytko za delikatne jest. Po prostu niesamowita jest tandeta nowych samochodów

Zdefiniuj co to znaczy dla Ciebie "nowe auto" ?

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #7341 dnia: Wrzesień 13, 2018, 16:36:59 pm »

Offline Paki68

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 509
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus 1.6 gsi
konkretnie chodzi mi o samochody mniej więcej od roczników 2010 i w górę. Najbardziej mnie raziło jak jechałem renault megane z 2015 roku. To jest istna tandeta, bałem się coś nacisnąć że zaraz się urwie czy coś się zniszczy. wszytko robiło takie wrażenie w tym aucie
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 13, 2018, 16:40:17 pm wysłana przez Paki68 »

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #7342 dnia: Wrzesień 13, 2018, 16:53:55 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
konkretnie chodzi mi o samochody mniej więcej od roczników 2010 i w górę. Najbardziej mnie raziło jak jechałem renault megane z 2015 roku. To jest istna tandeta, bałem się coś nacisnąć że zaraz się urwie czy coś się zniszczy. wszytko robiło takie wrażenie w tym aucie

Zupełnie jak wypadający przycisk klaksonu w Polonezie.

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #7343 dnia: Wrzesień 13, 2018, 16:59:23 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Zupełnie jak wypadający przycisk klaksonu w Polonezie.
chyba w twoim <hahaha>
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #7344 dnia: Wrzesień 13, 2018, 17:26:31 pm »

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3055
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
konkretnie chodzi mi o samochody mniej więcej od roczników 2010 i w górę. Najbardziej mnie raziło jak jechałem renault megane z 2015 roku. To jest istna tandeta, bałem się coś nacisnąć że zaraz się urwie czy coś się zniszczy. wszytko robiło takie wrażenie w tym aucie

Zupełnie jak wypadający przycisk klaksonu w Polonezie.
Bez przesady - współczesna tandeta ma swoje granice. Na wypadający przycisk klaksonu żaden producent sobie teraz nie pozwoli.


Zupełnie jak wypadający przycisk klaksonu w Polonezie.
chyba w twoim <hahaha>
Kto przykleił taśmą izolacyjną, ten ma, co nie?  <cwaniak2>

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #7345 dnia: Wrzesień 13, 2018, 18:06:05 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Zupełnie jak wypadający przycisk klaksonu w Polonezie.
chyba w twoim <hahaha>
Kto przykleił taśmą izolacyjną, ten ma, co nie?  <cwaniak2>
NIE !! kto potrafi wyjac oslone bez lamania zatrzaskow, temu klakson nie wypadnie,
kto nie potrafi, ten rżnie głupa
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #7346 dnia: Wrzesień 13, 2018, 21:24:27 pm »

Offline Paki68

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 509
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus 1.6 gsi
Mi klakson jeszcze nigdy nie wypadł i nie ma wrażenie że odpadnie. Tak samo jak przełączniki nie mam obaw że coś się stanie po nacisnięciu a w nowszych auta są już te obawy że od samego dotknięcia się rozpadnie. Po prostu wszystko jest za delikatne
renault megane z 2015

ooo w tej najnowszej budzie? czy tej 2008-2015? miałem służbówkę 2015, przed ostatni model i chwale auto... najszybsze 1.5 dci w PL :) Świnoujście Wawa 4h23min i nie wybuchł ;)
Ten 2008-2015. dodam że jechałem z 1.6 benzyna. I jako całokształt te auto dla mnie nie nadaje się do jazdy. wystarczy tam jakieś 2500 obrotów i już straszny dźwięk, silnik zaczyna okropnie wyć
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 13, 2018, 21:27:51 pm wysłana przez Paki68 »

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #7347 dnia: Wrzesień 13, 2018, 22:02:54 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6571
  • Płeć: Mężczyzna
Mi klakson jeszcze nigdy nie wypadł i nie ma wrażenie że odpadnie. Tak samo jak przełączniki nie mam obaw że coś się stanie po nacisnięciu a w nowszych auta są już te obawy że od samego dotknięcia się rozpadnie. Po prostu wszystko jest za delikatne

Pamiętam jak na którejś ze stron fanowskich FSO, to było tutaj, AK albo Car Team, dawno temu była recenzja Poloneza Caro Plusa pisana krótko po wejściu na rynek, i tam też był komentarz że powiększony tylny spoiler z uchwytem klapy jest z plastiku i autor się bał że to się urwie.
Tymczasem trzeba by chyba całe auto dźwignąć jakimś wielokrążkiem za ten spoiler żeby to urwać.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #7348 dnia: Wrzesień 14, 2018, 10:51:22 am »

Offline deser

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 115
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldek
NIE !! kto potrafi wyjac oslone bez lamania zatrzaskow, temu klakson nie wypadnie,
kto nie potrafi, ten rżnie głupa

Ano, to prawda. To jakaś legenda z wypadającym przycisku klaksonu. Nawet targając z jakiś padlin na szrocie to nie lada wyczyn by "wypadł". Chyba że ktoś wszystko połamał to wtedy się trzyma na kabelku.

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #7349 dnia: Wrzesień 14, 2018, 10:59:37 am »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Oczywiście że legenda z tym klaksonem, tak samo jak z tymi przyciskami w "nowych" autach. Ludzie, ogarnijcie się trochę. Polonezów już nie będzie, a nawet największy współczesny gniot zrobi taki przebieg. Więc w czym problem. Albo guziki się rozpadną, albo buda skoroduje.

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #7350 dnia: Wrzesień 14, 2018, 11:02:09 am »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
i tam też był komentarz że powiększony tylny spoiler z uchwytem klapy jest z plastiku i autor się bał że to się urwie.
Tymczasem trzeba by chyba całe auto dźwignąć jakimś wielokrążkiem za ten spoiler żeby to urwać.

Spojler nie odpadł, ale ucho klapy już się zdarzało że odpadały. Tak, tak.. wiem. Legenda:)

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #7351 dnia: Wrzesień 14, 2018, 14:02:38 pm »

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3055
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
No, to widocznie tylko ja mam takie "szczęście", bo wcześniej czy później zaczyna odpadać. Może wystarczy, że jeden raz ktoś "mądry inaczej" w międzyczasie się do tego dobierze. W lublinie też mam taką czteroramienną kierownicę i też mi ten plastik od jakiegoś czasu wypada. Winnych, oczywiście, brak...

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #7352 dnia: Wrzesień 14, 2018, 16:23:53 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5075
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Bo w lublinach jest ta sama kierownica (unifikacja) co w poldku, tylko dekielek DMP.Spróbuj ścisnąć kombinerkami te dwie blaszki z otworami, w które wchodzą zatrzaski.Chodzi o to, żeby zmniejszyć nieco średnicę otworów, bo te blaszki tam nie są zdaje się płaskie, tylko blacha jest wytłoczona do dołu i ma takie wargi.Zmniejszysz otwory, to będzie ciasniej wchodzić i lepiej trzymać.A zresztą, podstawa, to ten "ząbek" u góry, żeby in nie wyskakiwał.

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #7353 dnia: Wrzesień 14, 2018, 18:17:00 pm »

Offline mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1143
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
Też miałem 3 polonezy w różnym stanie i nigdy przycisk klaksonu nie wypadał,aczkolwiek znowu w wielu innych co jeździłem przycisk trzymał się na taśmie  <co>

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #7354 dnia: Wrzesień 14, 2018, 19:59:07 pm »

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3055
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
Spróbuj ścisnąć kombinerkami te dwie blaszki z otworami, w które wchodzą zatrzaski.Chodzi o to, żeby zmniejszyć nieco średnicę otworów, bo te blaszki tam nie są zdaje się płaskie, tylko blacha jest wytłoczona do dołu i ma takie wargi.Zmniejszysz otwory, to będzie ciasniej wchodzić i lepiej trzymać.A zresztą, podstawa, to ten "ząbek" u góry, żeby in nie wyskakiwał.
Tylko że u mnie są już poobłamywane ćwiartki tych dwóch bolcy, podzielonych na czworo, zatrzaskujących się w tej blasze, więc raczej dosyć konkretnie trzeba by było ją zdeformować, żeby się trzymało. Ząbek haczący trzyma się, ale wystarczy, że jeden bolec puści, a wszystko się rozlatuje. Poradziłem sobie z tym problemem, tzn. nie muszę już używać taśmy, ale z tytułem niniejszego wątku nie ma to raczej za wiele wspólnego...

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #7355 dnia: Wrzesień 14, 2018, 22:18:38 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3412
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
nowe mosty, garaż na poloneza, zabezpieczenia antykorozyjne z RFN

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #7356 dnia: Wrzesień 15, 2018, 02:47:20 am »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2593
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
Michał, z którego roku ta gazeta, bo numery jeszcze sześciocyfrowe. nowa MZ 250- lata 70- te?
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #7357 dnia: Wrzesień 15, 2018, 07:28:17 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3412
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Michał, z którego roku ta gazeta, bo numery jeszcze sześciocyfrowe. nowa MZ 250- lata 70- te?
Wlodku, niestety daty nie ustalimy, taki tylko wycinek wpadł mi w ręce jako zakładka jednej z książek z biblioteki.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #7358 dnia: Październik 12, 2018, 23:26:08 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4632
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Silniki AB były malowane w kolor oliwkowy? Zawsze miałem wrażenie, że dla nich był zarezerwowany kolor czerwony, zabrakło farby i tak malowali, czy częściej zdarzały się AB w zieleni?




Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: -= FOTKI =-
« Odpowiedź #7359 dnia: Październik 18, 2018, 09:24:33 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6571
  • Płeć: Mężczyzna
może jakaś trefna farba
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E