Jak słuchać kilka minut na torze i seryjny hebel zaczął mówić papa.
zdajesz sobie sprawe ile ten truck moze wazyc ? moj ROY na pusto wazy 1.5t ,a dokladniej dwie wagi na dwoch zlomach pokazaly 1500kg,
a oni na ten tor wjechali z calym majdanem, a moze i nawet rozenkiem,
kierowca na chudzinke tez nie wyglada,
hamulce na tym torze mialy przejebane jak w ruskim czolgu
Skoro sugerujesz, że seryjny hebel w Caro/Atu/Kombi by na tym torze nie wymiękł to czemu w swoim samochodzie zmieniłeś tarcze na większe i wentylowane? 
mamy tu do czynienia z brakiem rozumienia kilku pojec :
po pierwsze, to nie pisze, ze w osobowce seryjne hamulce nie wymieklyby,
po drugie, moje hamulce nie maja nic wspolnego z tym torem, bo nawet nie bylem w promieniu 100km od tego toru,
co do moich hamulcow, to nie zmienialem ich z jakiejs wielkiej potrzeby technicznej - byl to raczej eksperyment, potrzeba raczej emocjonalna,
uwazam, ze fabryka popelnila blad i kierowalem sie checia jego naprawy,
gdyby fabrycznie siedzialy tam 260mm to bym nie zmienial, gdybym mial latwy dostep do trucka z 260mm to taki bym przelozyl, ale ze takich opcji nie bylo, to zaprojektowalem i wykonalem przejscie na 276mm
czy w osobowce seryjne hamulce by wymiekly po tych "kilku minutach" ? mozna polemizowac,
uwazam, ze 240mm wytzrymalyby jednak sporo dluzej, bo pusta osobowka nie wazy 2t ,a o ponad polowe mniej,
moze nawet wcale hamulce by nie wymiekly na tym torze, bo osobowka przejzdzalaby luki znacznie szybciej, ale nie rozpedzalaby sie adekwatnie szybciej, wiec hamulce bylyby rzadko uzywane