Autor Wątek: Adaptacja instalacji I generacji do 1.4 rover  (Przeczytany 5331 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Adaptacja instalacji I generacji do 1.4 rover
« dnia: Styczeń 04, 2011, 21:43:15 pm »

Kagan

  • Gość
Panowiem mam w moim 1.6 GLE instalacje I generacji na śruby. przymierzam się do swapu na rowerka 1.4 i mam pytanie. Jak maksymalnie wykozystać starą instalacje? Co bęe musiał zmienic?

Adaptacja instalacji I generacji do 1.4 rover
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 04, 2011, 21:54:36 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
tylko mikser zeby to zadziałało. Taki okrągły trzeba dać, tzw. prysznic

[ Dodano: 04 Sty 2011 22:01 ]
po drugie.... http://forum.fsoptk.pl/viewtopic.php?t=24362

Adaptacja instalacji I generacji do 1.4 rover
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 04, 2011, 22:27:46 pm »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
i emulator wtrysków najlepiej
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

Odp: Adaptacja instalacji I generacji do 1.4 rover
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 18, 2011, 10:17:36 am »

Offline romoo

  • Mod samochodowy
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 111
  • Elektrocars - elektronika samochodowa
    • ------------
    • http://www.romoo.republika.pl
Mam pytanko jaka ma byc srednica miksera wewnętrzna do silnika 1,4 roverka?
Bo tez zrobułem swapa i muszę przysłaniać dolo żeby miał powera na gazie.
Modyfikacje i naprawy prądu w sprzęcie jeżdżącym.

Odp: Adaptacja instalacji I generacji do 1.4 rover
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 18, 2011, 13:09:51 pm »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
na 32mm jeszcze pojedzie , mozna dac dla pewnosci 30mm,
w sumie sporo zalezy jak bedzie chcial z parownikiem wspolpracowac
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Adaptacja instalacji I generacji do 1.4 rover
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 18, 2011, 15:27:58 pm »

Offline Łukasz_ERW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 371
  • Płeć: Mężczyzna
A mój ma jakiegoś muła, ale na benzynie także, czyli jeśli to by była kwestia zwężenia dolotu to w tej rurze między filtrem a przepustnicą?

Odp: Adaptacja instalacji I generacji do 1.4 rover
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 18, 2011, 18:49:56 pm »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a jaki masz mikser i jaki silnik ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Adaptacja instalacji I generacji do 1.4 rover
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 18, 2011, 23:22:06 pm »

Offline Łukasz_ERW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 371
  • Płeć: Mężczyzna
Silnik rovera. Mikser nie wiem, do rury przed przepustnicą wchodzi kawałek z rurki od reduktora, a co jest w tej grubej rurze jeszcze nie sprawdzałem. Tylko czemu na benzynie też jest słaby? Po mojemu chodzi jak zdrowy OHV albo nawet nie.

Odp: Adaptacja instalacji I generacji do 1.4 rover
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 18, 2011, 23:54:34 pm »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
albo ci sie mapy rozjechaly w ECU - choc wtedy reset pomoze,
jak nie pomaga ,to mozesz miec dolot zdlawiony mikserem ,gdy bedzie za maly ,
zmierz srednice miksera i zrob moze jakies zdjecie pogladowe jego przekroju
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Adaptacja instalacji I generacji do 1.4 rover
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 19, 2011, 10:44:46 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Z doświadczenia powiem, że lepiej większy. Łatwiej ustawić. Na mikserze 32mm śruba na węzu skręcona prawie na max, na wysokich obrotach za mało dawało. Na takim mikserze gorzej zapala zimny z gazu-zalewa. Mikser ~35mm jedzie lepiej, mniejsze spalanie, precyzyjniejsza regulacja, dobrze zapala nawet przy 0stC
Bez miksera też jeżdzi :P
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Adaptacja instalacji I generacji do 1.4 rover
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 19, 2011, 14:20:43 pm »

Offline Łukasz_ERW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 371
  • Płeć: Mężczyzna
No właśnie coś mi się wydaje, że ja nie mam żadnego miksera tylko rurkę od reduktora włożoną w tą grubą rurę przed przepustnicą. Jak w takim układzie powinien się zachowywać?

Odp: Adaptacja instalacji I generacji do 1.4 rover
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 19, 2011, 14:43:29 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Powinien jechać, ale kiepsko :) mikser do normalnego użytku musi być.
Mułowatośc na gazie i benzynie jest spowodowana najprawdopodobniej czymś innym.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Adaptacja instalacji I generacji do 1.4 rover
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 19, 2011, 16:59:40 pm »

Offline Łukasz_ERW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 371
  • Płeć: Mężczyzna
Czym np.?
On zachowuje się tak: pali bardzo łatwo, pracuje ładnie, równiutko, jeździ ładnie, ale mocy to on nie ma, choć nie mam porównania do innego rovera. Może tak ma być, ale nie sądzę.
Zoltan, Ty jesteś z Konstancina? Może byśmy się spotkali kiedy i obejrzeli nawzajem nasze roverki? Mogę podjechać.

Odp: Adaptacja instalacji I generacji do 1.4 rover
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 19, 2011, 21:05:42 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Poszło PW Łukasz.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Adaptacja instalacji I generacji do 1.4 rover
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 19, 2011, 22:26:58 pm »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Zoltanie pamietaj ,ze twoj reduktor nie zachowuje sie standardowo ,bo kiedys nawet na rurce mogles jezdzic ,tak wiec i mikser 35 mu nie straszny ,
nowy reduktor nie zachowuje sie tak jak twoj i na mikserze 35 bylby problem z praca na wolnych obrotach

co do mula na benzynie to w gre wchodzi wiecej czynnikow niz na gazie i ciezko wyczuc co moze byc przyczyna ,
a podlaczenie tego ECU pod jakis badziewny czytnik nie jest tanie :P
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Adaptacja instalacji I generacji do 1.4 rover
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 20, 2011, 00:09:27 am »

Offline Łukasz_ERW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 371
  • Płeć: Mężczyzna
Chyba prościej skołować inny ECU :-)

Odp: Adaptacja instalacji I generacji do 1.4 rover
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 20, 2011, 00:50:54 am »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
chyba tak
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Adaptacja instalacji I generacji do 1.4 rover
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 20, 2011, 09:52:32 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Ecu można inne podłączyć, ale to nic nie da. Kilka kompów już podpinałem, na każdym jechał tak samo, tylko były np. problemy z wolnymi obr.

KGB reduktor zmieniałem i jest dokładnie tak samo. Może rzeczywiście i coś mam ostro powalone.
Miałem taką sytuacje w Lantrze na wielopunkcie(przepływomierz klapowy)- był mikser ok 30mm. samochód zalewało, kiepsko odpalał na pb i lpg. Po wybiciu z miksera tej wstawki z dziurkami (zostało tylko przewężenie i dziura doprowadzająca) auto odpala z dotyku na benie i na gazie, jedzie dobrze, pali tyle samo.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Adaptacja instalacji I generacji do 1.4 rover
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 20, 2011, 13:23:05 pm »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
z klapowcami praktycznie zawsze sa problemy,trzeba do nich podchodzic indywidualnie
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Adaptacja instalacji I generacji do 1.4 rover
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 23, 2011, 14:25:42 pm »

Offline Łukasz_ERW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 371
  • Płeć: Mężczyzna
na 32mm jeszcze pojedzie , mozna dac dla pewnosci 30mm,
a jaki masz mikser i jaki silnik ?
Z doświadczenia powiem, że lepiej większy. Łatwiej ustawić. Na mikserze 32mm śruba na węzu skręcona prawie na max, na wysokich obrotach za mało dawało. Na takim mikserze gorzej zapala zimny z gazu-zalewa. Mikser ~35mm jedzie lepiej,
Panowie sprawdziłem - mam mikser typu prysznic o średnicy ok. 32-33 mm. Samochód jest dość słaby, na benzynie także. Chętnie bym spróbował na innym mikserze. Założyć większy? A może bez miksera na benzynie zobaczyć jak chodzi? Tylko nie wiem jak wyjąć ten mikser z tej rury, wygląda jakby był zintegrowany z tą rurą pomiędzy filtrem a przepustnicą.