Autor Wątek: Prawidłowy pobór pradu na postoju  (Przeczytany 4647 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Prawidłowy pobór pradu na postoju
« dnia: Styczeń 07, 2011, 16:14:06 pm »

MultipointInjection

  • Gość
Witam bardzo serdecznie. Jestem tutaj nowym gościem a oto mój pierwszy temat 8) . A mianowicie posiadam Poldka C+ 1.6 GSI. I moje pytanie jest następujące. Jaki prawidłowy pobór prądu powinien mieć Poldi na zgaszonym silniku ? Czy 0.07 A to dużo bo mój owy pobór posiada ?

Prawidłowy pobór pradu na postoju
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 07, 2011, 16:18:51 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
0.02A

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Prawidłowy pobór pradu na postoju
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 07, 2011, 16:23:11 pm »

MultipointInjection

  • Gość
Dodam też że posiadam w nim centralny zamek wzmacniacz 350 W, radio zaś podłączyłem  aby mogło sie włączyć dopiero po przekręceniu stacyjki(zaś jak tak nie miałem to pobór wynosił aż 0.14 A)

Prawidłowy pobór pradu na postoju
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 07, 2011, 16:35:11 pm »

Offline Excalibur#1937

  • Administrator
  • Wiadomości: 1915
  • Płeć: Mężczyzna
    • Opel Signum 2.2 DTI / Skoda Fabia 1.2 TSI
    • http://www.intermediaservice.pl
Kolego WielopunktowyWtrysk - pobór wygląda na ok. Jako standard uznaje się 20-30mA. U ciebie jest dwukrotnie wyższy - spróbuj odłączyć wszystko łącznie z alarmem i wtedy sprawdź - łatwo dojdziesz co zjada Ci dodatkowe miliampery.

Prawidłowy pobór pradu na postoju
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 07, 2011, 17:10:02 pm »

MultipointInjection

  • Gość
Prawde mówiąc sa wachania w przedziale 50 mA a 70 mA. I jak sie okazało aż tyle pradu pobiera coś co jest związane z instalacją gazowa (punktową) Co może w niej aż tyle pradu pobierac jesli po odłaczeniu jej pobór wynosi zaledwie 1 mA ?

Prawidłowy pobór pradu na postoju
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 07, 2011, 19:48:20 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Może centralka. Odepnij wtyczkę do centralki i sprawdź. Jeśli tak, to zasilanie centralki podepnij przez przekaźnik, albo ze stacyjki.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Prawidłowy pobór pradu na postoju
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 08, 2011, 12:11:18 pm »

MultipointInjection

  • Gość
Wszystko posprawdzałem i jak sie okazało przyczyna poboru jest instalacja gazowa. Tylko pytanie jest jedno co pobiera tyle pradu ? I czy powinno tyle pobierac prądu?

Prawidłowy pobór pradu na postoju
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 08, 2011, 13:13:56 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
MultipointInjection, a skąd wiesz, że instalacja. Jak do tego udało Ci się dojść?
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Prawidłowy pobór pradu na postoju
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 08, 2011, 13:29:07 pm »

MultipointInjection

  • Gość
Instalacja gazowa jest podłączona bezpośrednio pod akumulator. Również dodatkowo mam tam kabel pradowy  od wzmacniacza. W momencie gdy odkrecałem owy kabel od wzmacniacza pobór pradu nie malał. Zaś w momencie gdy wykreciłęm od klemy dodatniej przewód od instalacji gazowej pobór z 70 mA spadł do 10mA czyli do tylu ile powinno być. Co do zamka centralnego również go odpinałem podobnie jak z bezpiecznikami to i tak pobór pradu nie malał. Radio tez sprawdzałem i po podłaczeniu przez stacyjke nie pobiera pradu.

Prawidłowy pobór pradu na postoju
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 08, 2011, 13:40:36 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Instalacja powinna być włączona dopiero jak się przekręci kluczyk w stacyjce, ale pewnie dla kogoś to było zbyt skomplikowane rozwiązanie. Czemu żre tyle prądu to mogę tylko przypuszczać. Jeśli masz oddzielnie emulator sondy lambda, centralkę, emulator wtrysków i komputer do gazu, a wszystko to pracuje cały czas zamiast częściowo wyłącznie jak korzystasz z LPG, to moim zdaniem ma prawo tyle pożerać.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Prawidłowy pobór pradu na postoju
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 08, 2011, 17:33:34 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
MultipointInjection, odłącz ten przewód od instalacji i puść przez przekaźnik. Przekaźnik niech się załącza po przekręceniu kluczyka.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Prawidłowy pobór pradu na postoju
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 08, 2011, 19:41:45 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
Albo po prostu pod stacyjkę, bez przekaźnika, wielkich natężeń tam raczej nie ma.

Prawidłowy pobór pradu na postoju
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 08, 2011, 20:02:05 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Bez przekaźnika, ale za to na przewodzie zasilającym powinien być bezpiecznik.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap