Tak, jak na uszczelce podgłowicowej wytłoczona jest strzałka - oznacza ona konieczność skierowania jej do przodu silnika, tj. do pierwszego tłoka, czyli w zasadzie, rozrządu, tak i na tłokach oznaczenie jest analogiczne, w ten deseń.
Jeśli składasz silnik, to sprawdź dokładnie luzy pierścieni w rowkach tłoków - mierz pomiędzy górnym czołem pierścienia a górną krawędzią rowka, oraz luzy pierścieni w zamkach, po włożeniu ich bez tłoków w cylinder, oczywiście na jego zadaną głębokość. Mierz ww. porządnym szczelinomierzem. Wszystko ma mieścić się w książkowych normach. Do tego zadbaj o właściwe, kątowe rozmieszczenie zamków pierścieni względem tłoka, to bardzo ważne. Jeśli uczynisz wszystko uważnie, to silnik długie lata zadowoli cię zerowym apetytem na olej, i to zarówno, jeśli zalewać będziesz silnik najgorszym świństwem, marki Selektol 20W40, czy najlepszym syntetykiem o lepkości 0W50.