Autor Wątek: LPG a stozek  (Przeczytany 3942 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

LPG a stozek
« dnia: Październik 18, 2004, 17:05:05 pm »

XDX#1825

  • Gość
Jak w temacie, prosze o jakies opinie na temat stozkowego filtru a instalacji LPG, Czy wogole daje cos stozek przy gazie? czy dodatkowo zamula?

LPG a stozek
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 18, 2004, 18:52:27 pm »

Wafel

  • Gość
Stożek jest ogólnie do dupy - dużo lepiej działają wkłądki do seryjnych filtrów.

LPG a stozek
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 18, 2004, 19:02:59 pm »

XDX#1825

  • Gość
a taka wkladka cos daje przy LPG? masz taka?

[ Dodano: 2004-10-18, 19:03 ]
i jak mowisz ze stozek do dupy to powiedz czemu?:)

LPG a stozek
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 18, 2004, 19:14:03 pm »

Wafel

  • Gość
testy GT - stożek dupa - wkładka dobra ale nie mam i nie testowałem

LPG a stozek
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 18, 2004, 21:36:31 pm »

Gordo

  • Gość
A tak na wogóle to Hobit ma takie połączenie i bardzo ładnie mu to chodzi

LPG a stozek
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 18, 2004, 21:42:39 pm »

XDX#1825

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
A tak na wogóle to Hobit ma takie połączenie i bardzo ładnie mu to chodzi

znaczy stozek czy wkladka?

LPG a stozek
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 18, 2004, 21:51:38 pm »

Wafel

  • Gość
jak dla mnie to chodziło mu to tak samo, albo gorzej niż na serii...

LPG a stozek
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 18, 2004, 21:54:52 pm »

XDX#1825

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
jak dla mnie to chodziło mu to tak samo, albo gorzej niż na serii...

moze nie regulowany na nowym filtrze? powinno lepiej chodzic...

LPG a stozek
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 18, 2004, 22:02:24 pm »

Gordo

  • Gość
stożek. w przeciwieństwie do Wafla nie wiem jak jest z osiągami przed i po, dał mi się przejechać i bardzo miłe wrażenia ładnie się zbiera (Rover 1.4) nie ma problemów z obrotami, chodzi naprawde ładnie

LPG a stozek
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 18, 2004, 23:30:33 pm »

OLO35

  • Gość
Stozek - owszem ale jesli silnik czesto odwiedza zakres powyżej 5000 obr. dopiero pzy wyższych predkosciach obrotowych różnica w oporach stożka a normalnego filtra robi sie istotna. Przy obrotach mocy max. moment (i moc proporcjonalnie) przy stożku moze być większa o ok 2% Co do wkładki - w prasie było już od pyty testów i wykazały one wzrost momentu o ok 0.5% (też przy obrotach ok 6000). Takze moje zdanie - gówno to daje a kosztuje od pyty. Bo o ile w roverku to ma jakis sens (toć to jeŹdzi najlepiej od 4-6.5 tys) to do OHV nie ma sensu pakować ani stożka ani tym bardziej wkładki. No chyba zę w celach prestiżowych oraz akustycznych "BOOOO"
Przy gazie zalecam seryjne wkłady (ale porządne - sędziszów nie jakies podróby) wymieniane co 5000 i bez otuliny. Blokada termostatu na zimne, powietrze zimne zza reflektora i w GLI wywalenie tej dzikiej przesłony w puszce filtra.

LPG a stozek
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 18, 2004, 23:37:34 pm »

XDX#1825

  • Gość
A mozna calkowicie wypieprzyc ten termostat i zrobic rure  bezposrednio do obudowy filtra? Rure dac gdzies gdzie jest zimne...

LPG a stozek
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 19, 2004, 00:20:32 am »

OLO35

  • Gość
jeszcze lepiej :)
chcesz fotki mojego?

LPG a stozek
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 19, 2004, 11:07:55 am »

XDX#1825

  • Gość
Jasne ..daj na maila.. design@x-design-x.com

LPG a stozek
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 19, 2004, 13:20:59 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Na LPG to chyba i tak nie ma znaczenia. W końcu w silniku są przesloy które ograniczają przepływ powietrza (znacyz się miksery albo rurki). Do pełni szczęścia trzebaby przerobić mikser żeby jak najmniej ograniczał dolot powietrza.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.