ok to może od początku.
Na początek powiem, że jeszcze nie rozkręcałem nigdy przodu więc nie wiem jakie kable są pod spodem
obecnie w aucie ląduje trochę rzeczy:
- czujniki parkowania - podpiete światła przednie tylnie
- lcd - podpięte światła wsteczne
- alarm - muszę odłączyć stary - popsuł się i założyć nowy
- elektryczne szyby
- centralny zamek
- domyślam się, że 3 ostatnie pozycje podłącze pod czerwony kabelek po prawej - tam gdzie jest ciągłe zasilanie +12
no i w końcu
akupresury z podgrzewaniem - nie mam pojęcia jak je podpiąć. Wiem tylko że powinny się wyłączać po wyłączeniu samochodu - nie chce kiedyś przyjść rano i stwierdzić wrr... (cenzura) zapomniałem wyłączyć ogrzewanie...
Schemat dowolny - byle by spełniał wymaganie wyłączenia się po wyjęciu kluczyka
a... podeślij linka do przekaźników. Nie znam się za dobrze na elektronice, więc przekaźniki wolę kupić gotowe.
Chyba że można by się wpiąć w wiązkę do świateł - co sądzisz - to byłoby najprostsze?
Z zapalniczką jest problem, że działa na postoju a to znaczy, że trzeba by jakiś układ dodatkowy robić. Poza tym co jeśli podczas jazdy zechcę wpiąć np GPS'a wytrzyma czy nie? - może się to wydawać głupim pytaniem ale ostatnio odkryłem, że mój komp zużywa 4x więcej energii niż zamrażarka...