Autor Wątek: Obniżanie poloneza  (Przeczytany 15045 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #60 dnia: Listopad 14, 2007, 17:22:43 pm »

Fistasz

  • Gość
wymien olej na hipol, jest on bardzo gesty. Ja nim utwardzilem sobie 40letnie amorki w WSK i nie dalem rady ich sam wcisnac. Jednak jak rozbierasz sam, musisz uwazac by oby dwa amortyzatory pracowaly tak samo. Musisz to zrobic bardzo dokladnie.

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #61 dnia: Listopad 14, 2007, 17:25:54 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Fistasz wszystko fanie ale jak je rozebrać? Mowa o oryginalnych amortyzatorach Krosno..

EDIT: to że Hipol to się domyślam. Pytanie któren konkretnie bo jest ich kilka rodzajów (mam na myśli minierala)
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #62 dnia: Listopad 14, 2007, 18:26:09 pm »

Fistasz

  • Gość
ich chyba nie rozbierzesz. Nawiercasz dziurke. Spuszczasz olej, napelniasz nowym i zaspawujesz spowrotem jak znajde jakis opis to podrzuce.

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #63 dnia: Listopad 14, 2007, 22:47:31 pm »

Offline Marcin OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu 1.4 16V GTi
Robiłem amory rozkręcane z DF, ale po miesiącu użytkowania rozciekły się :?
Teraz utwardziłęm amory nierozbieralne z Poldka, zobaczymy co sie z nimi bedzie działo :mrgreen:

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #64 dnia: Listopad 14, 2007, 23:29:16 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
ja mam wlasnie te rozbieralne z DFa, a co do oberwanych mocowan zimą  TO SIE OKAZE NAJWYZEJ  :mrgreen:

poza tym mimo wszystko nie rozumiem robienia gleby na zime. wez sie chlopie wstrzymal i zloz to na wiosne, bo ja teraz juz sie boje zeby nie bylo wiekszych sniegow. Na progach rwe pierwszym tlumikiem, wiec co bedzie przy koleinach ,skoro juz na asfaltowych koleinach zdarza mi sie puszczac iskry spod auta

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #65 dnia: Listopad 15, 2007, 00:23:50 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Sprawa wyjaśniona na privie czemu robie "glebe" na zime ale coby ktoś nie poczuł się źle z powodu nie doinformowania to wyjaśniam, że przy okazji wymiany hamulców - truck lucas chce zrobić zawias, co jest raczej rozsadnym podejsciem do sprawy przy silniku który prowadzi nieustającą wojnę z moimi krzyżakami na wale ;).

Kolejnym faktem jest wieść, że nie będzie to aż taka gleba jak u GT czy nawet u Vana. Więc zima nie powinna aż tak mocno odstraszać.

Jutro postaram się zrelacjonować postępy i efekty w pracy oraz mam nadzieję zamieścić jakieś fotki.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #66 dnia: Listopad 15, 2007, 11:20:55 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "G.T."
poza tym mimo wszystko nie rozumiem robienia gleby na zime. wez sie chlopie wstrzymal i zloz to na wiosne, bo ja teraz juz sie boje zeby nie bylo wiekszych sniegow. Na progach rwe pierwszym tlumikiem, wiec co bedzie przy koleinach ,skoro juz na asfaltowych koleinach zdarza mi sie puszczac iskry spod auta

Zawsze można zrobić tak jak ja. Wstawić do garażu do wiosny  :mrgreen:
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #67 dnia: Listopad 17, 2007, 08:27:22 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
jak miałem wysoko tyłek to w sniegu radził sobie dobrze :) teraz pierwsza zima z niskim tyłkiem :) ale ja nie mam takiej gleby jak GT :P

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #68 dnia: Listopad 17, 2007, 16:39:34 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
jak narazie to ja topie snieg :mrgreen:

jazda jest strasznie specyficzna ze specjalna uwaga na koleiny, ale daje rade

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #69 dnia: Listopad 17, 2007, 21:34:50 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "Mr.D"
Cytat: "G.T."
jakie ja mam zawieszenie to wszyscy widzieli na czerniewicach

Potwierdzam, porządna gleba.

Ale i tak ja miałem najbardziej zglebionego polda  :mrgreen: a tył stał jak seria wysoko. Jak poprawię zawieszenie skrzyni to pomyśle o obniżeniu tyłu...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #70 dnia: Listopad 18, 2007, 01:48:50 am »

maras

  • Gość
Ja też się na podium mieściłem :mrgreen:

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #71 dnia: Listopad 30, 2007, 15:22:38 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
ciekawe jaki bedzie efekt jak sie zrobi cieplej  :mrgreen:

nie kumam takiej roboty zimą mimo wszystko

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #72 dnia: Listopad 30, 2007, 22:32:22 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Wymien amory to bedzie jeszcze lepiej, choc wedlug mnie najwiecej dała włąsnie wymiana sprezyn  :)
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #73 dnia: Grudzień 22, 2007, 01:35:57 am »

Cycu_E30

  • Gość
ucinaj 3-4 zwoje  :twisted:
a tył opuść o 5cm  :twisted:

co jak co,ale jak ma wyglądac to gleba musi byc!
niech niktn ie pisze ze sie nie da jezdzic,sam mam przeswit od przedneij dokladki 7cm (miska w e30 jest jeszcze nizej niz dokladka...) i nie narzekam,czasami przychacze podłogą ale ogólnie jest fajnie  :P  :mrgreen:

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #74 dnia: Grudzień 22, 2007, 14:33:09 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
ja mam 2,5 zwoja i się nie da jeździć :P prześwit miedzy wydechem a  ziemią ok 8cm . To nie to samo co miska która podnosi się razem z całym dziobem na pokonywaniu przeszkody. Przednie koła z niej schodzą i jest głośne dup i nie masz połowy średnicy wydechu.

Cycu nie miałeś obniżonego poloneza wiec nie wiesz. a jakbyś nie zauważył BMW to jednak nie polonez,
max scięcie bezpieczne jest to 2,5 zwoja

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #75 dnia: Grudzień 22, 2007, 16:04:22 pm »

Cycu_E30

  • Gość
Cytat: "Van#1860"
ja mam 2,5 zwoja i się nie da jeździć :P prześwit miedzy wydechem a  ziemią ok 8cm . To nie to samo co miska która podnosi się razem z całym dziobem na pokonywaniu przeszkody. Przednie koła z niej schodzą i jest głośne dup i nie masz połowy średnicy wydechu.
a jak lezy chociazby zwykly kamien na drodze? to tez miska idzie razem z przodem?
nie chodzi tylko o pokonywanie progów zwalniajacych...

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #76 dnia: Grudzień 22, 2007, 17:35:18 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
CyCu, polonez to polonez, tak jak pisze Van, nie miales gleby w polonezie to skoncz marudzic

ja mam u siebie ciachniete prawie 3 zwoje i ciezko sie przejezdza przez progi, zreszta po co sie powtarzac, wystarczy przeczytac temat od poczatku

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #77 dnia: Grudzień 23, 2007, 00:05:25 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Od siebie dodam ze odciecie 2 zwojów  i połozenie poł zwoju pod wachacz to dla mnie optimum-  zwarzywszy na drogi w moim miescie którym daleko do doskonalosci balbym sie odcinac wiecej. Do normalnej jazdy to wiecej jak 1,5 moim zdaniem nie  warto ciąc
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #78 dnia: Grudzień 23, 2007, 11:01:03 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
ja za każdym razem tłumikiem wyjeżdżając z garażu szoruję :D więc koniec tematu. A na kamienie to chyba jakiś idiota najezdza widząc że lezy jakiś większy jak 8cm :D Elwood#1887, dokładnie 2 zwoje to jest optimum. auto prowadzi się swietnie i daje w miare normalnie używac. powyżej tego to już można jak bocian zerwać mocowanie skrzyni biegów :/

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #79 dnia: Grudzień 23, 2007, 12:46:34 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "Van#1860"
powyżej tego to już można jak bocian zerwać mocowanie skrzyni biegów :/
U siebie tez urwałem wiec trzeba uwazac -potem nalezy rozbierac srodek, wyciac fragment budy i od góry dostac sie do podluznicy coby postawic kluske spawarka  i wykrecic reszte sruby która zostaje w mocowaniu i urywa sie rowno ze od spodu auta nie ma za co zlapac :? Pod tym wzgledem ford jest troche lepszy poniewaz łapa od skrzyni jest na plasko i chowa sie w tunelu a od spodu nic nie ogranicza przeswitu jak w przypadku seryjnej lub argentowskiej skrzyni biegów
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG