Autor Wątek: Chicane, 1995 PN Caro MR93, 1,6 OHV swap 1,4 K16 DOHC  (Przeczytany 14319 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Chicane, 1995 PN Caro MR93, 1,6 OHV swap 1,4 K16 DOHC
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 02, 2011, 13:51:41 pm »

Offline liroy

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 252
  • Płeć: Mężczyzna
A mi się tam bardzo podoba.Światła to raczej rzecz gustu mi się bardziej podobają te co są.Czekam na jakąś aktualizacje i świerze zdjęcia jak auto wygląda na dzień dzisiejszy.Chwali się że chciało ci się go zrobić i go odratowałeś

Odp: Chicane, 1995 PN Caro MR93, 1,6 OHV swap 1,4 K16 DOHC
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 05, 2012, 01:57:12 am »

Chicane

  • Gość
nowe groki, stare pojechały do Młodego95


Odp: Chicane, 1995 PN Caro MR93, 1,6 OHV swap 1,4 K16 DOHC
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 05, 2012, 18:17:20 pm »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
Dorzuć  pomarańczowe kierunki  ,  oryginalne lampy na tył będzie pięknie  :]

Odp: Chicane, 1995 PN Caro MR93, 1,6 OHV swap 1,4 K16 DOHC
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 05, 2012, 18:21:57 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Dorzuć  pomarańczowe kierunki  ,  oryginalne lampy na tył będzie pięknie  :]
Tak jest w porządku, tylko kierunki na czarno w środku trzeba by zrobić. Po co każdy ma robić wg jednego schematu ? Tylko teraz coś trzeba wymyślić na progi, bo Orciari poszerzyło samochód z przodu i z tyłu, a między osiami tak wąsko...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Chicane, 1995 PN Caro MR93, 1,6 OHV swap 1,4 K16 DOHC
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 05, 2012, 19:32:13 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
ładne groki :)
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

Odp: Chicane, 1995 PN Caro MR93, 1,6 OHV swap 1,4 K16 DOHC
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 05, 2012, 21:57:06 pm »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
Tylko teraz coś trzeba wymyślić na progi,

Nad Orciari grubo bym się zastanowił szkoda blachy na  mocowanie  dalszych części spojlerów :)

Odp: Chicane, 1995 PN Caro MR93, 1,6 OHV swap 1,4 K16 DOHC
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 05, 2012, 23:06:05 pm »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
Tylko teraz coś trzeba wymyślić na progi, bo Orciari poszerzyło samochód z przodu i z tyłu, a między osiami tak wąsko...
A po co? Moim zdaniem progi modelu caro - 96/97 są bardzo ładne i pasują do orciari chyba lepiej niż fabryczne "boki" :)
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: Chicane, 1995 PN Caro MR93, 1,6 OHV swap 1,4 K16 DOHC
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 05, 2012, 23:13:38 pm »

Chicane

  • Gość
Tak jest w porządku, tylko kierunki na czarno w środku trzeba by zrobić. Po co każdy ma robić wg jednego schematu ? Tylko teraz coś trzeba wymyślić na progi, bo Orciari poszerzyło samochód z przodu i z tyłu, a między osiami tak wąsko...

a ni pomarańczowe ani czarne, pomarańczowe szalenie mi się osobiście nie podobają, a czarne nie, dlatego że mam pozycje w kierunkowskazach

ładne groki :)
dzięki, poszukiwania popłacają całe życie dotychczasowe spędziły w pokrowcach więc są w naprawdę świetnym stanie ani nie poprzecierane a i cały komplet z boczkami i szmatami na udało się nieprzyzwoicie tanio nabyć
« Ostatnia zmiana: Styczeń 05, 2012, 23:30:58 pm wysłana przez Chicane »

Odp: Chicane, 1995 PN Caro MR93, 1,6 OHV swap 1,4 K16 DOHC
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 05, 2012, 23:34:44 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
mam pozycje w kierunkowskazach
Biała czy pomarańczowa ? :d
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Chicane, 1995 PN Caro MR93, 1,6 OHV swap 1,4 K16 DOHC
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 06, 2012, 00:11:35 am »

Offline Daniel#1981

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1732
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez atu+ 1.4 98, 125p 1.8 16V 88
A po co? Moim zdaniem progi modelu caro - 96/97 są bardzo ładne i pasują do orciari chyba lepiej niż fabryczne "boki" :)
Nie powiedział bym tego, no ale co kto lubi, jak zakładać orciari to cały komplet, to tak jak by się zakładało grocliny tylko na przód, albo boczki od plusa do minusowej deski :D. Ale poldek fajny no i te grocliny z 4 zagłówkami
Nad Orciari grubo bym się zastanowił szkoda blachy na  mocowanie  dalszych części spojlerów :)
Jak się dobrze zabezpieczy to ruda nawet go nie ruszy, ja kiedyś jak ściągałem orciari z takiego jednego poloneza to nawet niemiał podspojlerami nawet jednego purchelka.
1.4 GLI 16V

Odp: Chicane, 1995 PN Caro MR93, 1,6 OHV swap 1,4 K16 DOHC
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 06, 2012, 00:23:43 am »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
ja kiedyś jak ściągałem orciari z takiego jednego poloneza to nawet niemiał podspojlerami nawet jednego purchelka.
Za to jak ja kiedyś ściągałem to można było sobie wkładać ręce do środka przez pare otworów wielkości pięści, pomimo że z założonymi nakładkami poldek wyglądał całkiem ładnie :P właśnie kwestia zabezpieczenia, fabryka zdaje się że nakładała normalnie bez niczego na blache więc nie dziwie sie że takie cos sie zrobiło. Wiadomo nakładki są ciężkie i po tylu latach jazdy powoli zaczynają wycierać lakier w miejscach styku, pojawia sie goła blacha no i potem to już z górki :)

Odp: Chicane, 1995 PN Caro MR93, 1,6 OHV swap 1,4 K16 DOHC
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 06, 2012, 00:42:50 am »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
Cytat: Arti28 w Wczoraj o 21:57:06
Nad Orciari grubo bym się zastanowił szkoda blachy na  mocowanie  dalszych części spojlerów
Jak się dobrze zabezpieczy to ruda nawet go nie ruszy, ja kiedyś jak ściągałem orciari z takiego jednego poloneza to nawet niemiał podspojlerami nawet jednego purchelka.

Ja zdaje sobie sprawę że jak naładujesz smaru to ruda nie zje ale... Tu chodzi o nawiercanie otworów  w budzie  można powiedzieć niszczenie dobrej blachy dla plastiku jednym słowem do dupy taka robota . O wiele bardziej wolę ładny wywoskowany lakier na zdrowej blaszce  :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 06, 2012, 00:46:28 am wysłana przez Arti28 »

Odp: Chicane, 1995 PN Caro MR93, 1,6 OHV swap 1,4 K16 DOHC
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 06, 2012, 00:54:59 am »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Tu chodzi o nawiercanie otworów  w budzie
Jakich otworów ? Przeciez orciari trzyma sie w tych otworach co już są zrobione pod listwy plastikowe :) a spojler mozna zalozyc ten zaczepiany po bokach.

Odp: Chicane, 1995 PN Caro MR93, 1,6 OHV swap 1,4 K16 DOHC
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 06, 2012, 00:57:10 am »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
myślałem że jeszcze jakieś dodatkowe otwory są ale tak i tak przy zdrowej budzie zastanowiłbym się  :] :)

Odp: Chicane, 1995 PN Caro MR93, 1,6 OHV swap 1,4 K16 DOHC
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 06, 2012, 01:57:53 am »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Wszystko jest to co fabrycznie bez dodatkowych dziur, ale fakt jak są drzwi idealne to nie warto.

Odp: Chicane, 1995 PN Caro MR93, 1,6 OHV swap 1,4 K16 DOHC
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 06, 2012, 04:07:50 am »

Chicane

  • Gość
mam pozycje w kierunkowskazach
Biała czy pomarańczowa ? :d
białe na oddzielnej żarówce

Odp: Chicane, 1995 PN Caro MR93, 1,6 OHV swap 1,4 K16 DOHC
« Odpowiedź #36 dnia: Styczeń 06, 2012, 04:12:29 am »

Offline Daniel#1981

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1732
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez atu+ 1.4 98, 125p 1.8 16V 88
ale fakt jak są drzwi idealne to nie warto.
Jak byś zobaczył pięknego roverka na orciari 126 toledo red metalic to inaczej byś mówił :P no ale co kto lubi.
1.4 GLI 16V

Odp: Chicane, 1995 PN Caro MR93, 1,6 OHV swap 1,4 K16 DOHC
« Odpowiedź #37 dnia: Styczeń 06, 2012, 12:13:03 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
ale fakt jak są drzwi idealne to nie warto.
Jak byś zobaczył pięknego roverka na orciari 126 toledo red metalic to inaczej byś mówił :P no ale co kto lubi.
No to właśnie takiego 126 miałem przez chwile i tak jak mówie co sie działo pod spodem :)kiedys tez miałem manie orciari ale wywaliłem to w cholere do kuby92 i zrobiłem sobie przód borka i to tez robi robote :)

Odp: Chicane, 1995 PN Caro MR93, 1,6 OHV swap 1,4 K16 DOHC
« Odpowiedź #38 dnia: Styczeń 06, 2012, 15:24:09 pm »

Offline Daniel#1981

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1732
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez atu+ 1.4 98, 125p 1.8 16V 88
zrobiłem sobie przód borka
Nie mogę powiedzieć bo ładny jest ten twój polonez ale wyszedł z fabryki jako caro... :( a nie borek.
1.4 GLI 16V

Odp: Chicane, 1995 PN Caro MR93, 1,6 OHV swap 1,4 K16 DOHC
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 15, 2012, 17:36:41 pm »

Chicane

  • Gość
Sceneria zimowa


plus zdjęcia dodatkowego wyposażenia: