Autor Wątek: OBRSO Atu 1.4 16V GTi  (Przeczytany 97285 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: OBRSO Atu 1.4 16V GTi
« Odpowiedź #160 dnia: Lipiec 09, 2012, 19:38:22 pm »

Offline Marcin OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu 1.4 16V GTi
W sumie to już tydzień temu komora została pospawana ,ale narazie czeka na podkłady i szpachlówki :D





A tak pozatym to pewne elementy poszły już do piachu i malowania proszkowego i robią się rurki z układu chłodzenia , blink blink he he

Odp: OBRSO Atu 1.4 16V GTi
« Odpowiedź #161 dnia: Lipiec 09, 2012, 20:28:34 pm »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
Zupełnie nie przemawia do mnie brak przetłoczeń, ale czekam na efekt końcowy. Mega szacun za wielki wkład pracy.
LOW & SLOW

Odp: OBRSO Atu 1.4 16V GTi
« Odpowiedź #162 dnia: Lipiec 26, 2012, 12:19:15 pm »

Offline Marcin OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu 1.4 16V GTi
Zaczyna sie zbieranie fantów tylko szkoda ze komora jeszcze nie gotowa :/





Doszła też decha i plastiki z wnętrza z flokowania . Jeszcze kilknaście śrubek z nierdzewki trzeba zamówić, pomalować komore i można składać he he

Odp: OBRSO Atu 1.4 16V GTi
« Odpowiedź #163 dnia: Lipiec 26, 2012, 12:41:12 pm »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
Lusterko dawałeś do chromowania czy takie kupiłeś? chodzi mi o ten błyszczący uchywt :P
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Odp: OBRSO Atu 1.4 16V GTi
« Odpowiedź #164 dnia: Lipiec 26, 2012, 12:46:21 pm »

Offline Marcin OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu 1.4 16V GTi
Polerowane aluminium to jest :)

Odp: OBRSO Atu 1.4 16V GTi
« Odpowiedź #165 dnia: Lipiec 26, 2012, 12:49:58 pm »

Offline MichalFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 377
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Caro + 1.6GLI
Bardzo fajnie wyszło
Polonez lepszy niż myślisz!!!

Odp: OBRSO Atu 1.4 16V GTi
« Odpowiedź #166 dnia: Lipiec 26, 2012, 20:32:35 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Polerowane aluminium to jest :)
bo to jest amelinium i tego nie pomaluje :D

nie głupio to wygląda :)
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: OBRSO Atu 1.4 16V GTi
« Odpowiedź #167 dnia: Sierpień 28, 2012, 21:43:53 pm »

Offline Marcin OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu 1.4 16V GTi
Żeby nie było, że nic sie niedzieje he he



Odp: OBRSO Atu 1.4 16V GTi
« Odpowiedź #168 dnia: Sierpień 28, 2012, 21:54:00 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Serwo z pompą było wypolerować :d
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: OBRSO Atu 1.4 16V GTi
« Odpowiedź #169 dnia: Sierpień 28, 2012, 21:57:27 pm »

Offline Marcin OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu 1.4 16V GTi
He he, a za godzine byłoby rude :p

Odp: OBRSO Atu 1.4 16V GTi
« Odpowiedź #170 dnia: Sierpień 28, 2012, 22:49:47 pm »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
Jaram się, kitu jest dużo czy to jedynie złudzenie? Nie boisz się, że to popęka? Niby jest mielonka o ile dobrze widzę, ale ja bym się bał tyle kitować.
LOW & SLOW

Odp: OBRSO Atu 1.4 16V GTi
« Odpowiedź #171 dnia: Sierpień 29, 2012, 13:57:02 pm »

Offline Marcin OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu 1.4 16V GTi
Wiesz staram sie robić jak najcieńsza warstwe ,ale niekiedy jest to niemozliwe itp Na wszystkie spawy i zgrzewy dałem szpachle z włóknem, a potem wykańczająca.
Czas pokaze co sie bedzie działo , Atówka i tak jest już autem tylko na okazje wieć dużo kilometrów robić nie bedzie w ciągu roku to może bedzie dobrze he he
« Ostatnia zmiana: Sierpień 29, 2012, 14:00:45 pm wysłana przez Marcin OBR »

Odp: OBRSO Atu 1.4 16V GTi
« Odpowiedź #172 dnia: Sierpień 29, 2012, 14:17:49 pm »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
Jak nie nawaliłeś dichtmasy pod spód i usunąłeś całą starą to będzie git <ok> Chyba, że masz pół centymetra tego kitu.

Ja też wierzę, że będzie dobrze i ostro kibicuję <ok> Planujesz większą glebę i jakieś sensowne koło?
LOW & SLOW

Odp: OBRSO Atu 1.4 16V GTi
« Odpowiedź #173 dnia: Sierpień 29, 2012, 14:22:10 pm »

Offline Marcin OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu 1.4 16V GTi
Gleby raczej większej nie robie , zrobiłem na zamówienie przednie spręzyny z drutu 15mm + amorki z T4 i tak zostanie . A co do felgi to jest już faworyt jeden 17 cali z Audi :p czas pokaze jak to wyjdzie w praniu :D

Odp: OBRSO Atu 1.4 16V GTi
« Odpowiedź #174 dnia: Sierpień 29, 2012, 14:27:38 pm »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
Moim zdaniem na 17" może być komicznie i straszna koza, ale nie tracę wiary, dopóki nie zobaczę efektu końcowego. Może pasować, bo widzę idziesz w DUB :d
LOW & SLOW

Odp: OBRSO Atu 1.4 16V GTi
« Odpowiedź #175 dnia: Sierpień 29, 2012, 14:51:55 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
ło, no to chyba na SCP nie zdążysz :)
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Odp: OBRSO Atu 1.4 16V GTi
« Odpowiedź #176 dnia: Sierpień 29, 2012, 23:01:04 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 343
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance
No to żeś kitu nawalił. Co to jest toto czerwone na lewym fartuchu i jak się obrabia wszystkie krawędzie wewnętrzne, zwłaszcza ścianę grodziową przy łączeniu z fartuchem? ;)

Lepiej pokaż jak nadkole w środku wyszło, bo widzę, że jest bardzo biało we wnęce na przekładnię kierowniczą.
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

Odp: OBRSO Atu 1.4 16V GTi
« Odpowiedź #177 dnia: Wrzesień 04, 2012, 19:54:57 pm »

Offline Marcin OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu 1.4 16V GTi


:P

Odp: OBRSO Atu 1.4 16V GTi
« Odpowiedź #178 dnia: Wrzesień 04, 2012, 20:08:09 pm »

Online Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5239
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
I takie malowanie mi się podoba.Ja sam mam zamiar w przyszłym roku coś porobić i rozebrać swojego co do śrubki przed malowaniem.Nigdy nie podobało mi się malowanie bez rozbiórki samochodu,bo to zawsze się gdzieś nie domaluje,no i trzeba dodatkowo wszystko osłaniać,bo wiadomo.Fakt,że to roboty dużo,ale potem przy składaniu ma się wrażenie,że jest się na linii montażowej w fabryce.  :d :d

Odp: OBRSO Atu 1.4 16V GTi
« Odpowiedź #179 dnia: Wrzesień 04, 2012, 21:20:56 pm »

Offline qziok

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 602
    • Coupé Plus
mnie też się to strasznie podoba w szczególności że u siebie mam straszny syf...
będziesz robił to mniej więcej tak że przewody itp. będą gdzieś pochowane? a pod maską wydać praktycznie tylko wypicowany silnik?