Zdejmij zaciski i wyczyść dokładnie ich prowadniki i nasmaruj je lekko zwykłym towotem. Sprawdź zaciskiem stolarskim poprawność pracy tłoczków - tłoczek wciskany powinien najpierw postawić nieco większy opór a potem powinien popłynąć z mniejszym oporem. Nie ma prawa tam być żadnych wycieków płynu, a tłoczki muszą chodzić dobrze, nie mogą być zatarte.
Same klocki powinny po zdjęciu zacisku powinny siedzieć w jarzmach bez żadnych oporów, klocek powinien dać się wyjąć jednym palcem, dosłownie. Jeśli będą miały opory - bierzesz pilnik i piłujesz wąsy klocka tak, żeby nie było tam oporów. Gniazda wąsów klocków w jarzmach wyczyść porządnie śrubokrętem czy czymś innym.
Odpowietrz porządnie układ hamulcowy, najlepiej robi się to z użyciem wężyka igelitowego, którego jeden koniec zakłada się na odpowietrznik, a drugi koniec wkłada do zbiorniczka płynu hamulcowego i odpowietrza układ się wtedy samoczynnie, byle odpowietrznik nie był do końca odkręcony, żeby stawiał opór przy odpowietrzaniu.
Dobrze zrobione heble powinny brać jednocześnie i nie powinno ściągać samochodu w żadną stronę, a koła powinny blokować się równocześnie.